Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - furnizare de Bauturi racoritoare


Detaliu pentru invitatia numarul 344014
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Universitatea "Alexandru Ioan Cuza" Iasi
Numar invitatie: 344014/19.03.2013
Denumire contract: furnizare de Bauturi racoritoare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea "Alexandru Ioan Cuza" IasiCod fiscal: 4701126, Adresa: B-dul Carol I, nr 11, Iasi, Telefon: 0232/201147, Fax: 0232/201117
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Carol I, nr.11, IASI, Romania, cod postal: 700506, telefon: +40 232201031
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de Conferinte a Rectoratului Universitatii ?Alexandru Ioan Cuza? din Iasi, Bd. Carol I, nr.11, Loc. Iasi, Jud. Iasi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: furnizare de Bauturi racoritoare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Acordul cadru se va incheia cu un singur operator pentru toate produsele.Cantitatile minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent: sunt cuprinse in intervalul 1 si 2000 de bucati in functie de solicitarile beneficiarilor interni.Durata unui contract subsecvent 48 de zile de la semnarea acestuia de catre ambele parti. (3 zile termen de livrare + 45 de zile termen de plata).
II.1.6) CPV: 15321000-4 - Sucuri de fructe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 70, 350 - 102, 400 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare ( lei): 2048, 00 lei(pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in categoria IMM)Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei (conform art. 85 lit. b din HG 925/2006, respectiv 60 de zile calculate de la termenullimita de depunere a ofertelor) : Modul de constituire a garantiei pentru participarea la licitatie: - Scrisoare de garantie bancara pentru participare la licitatie(Formularul nr. 9, completat in conformitate cu art. 2781 din OUG 34/2006 ? din Sectiunea Formulare si Modele); scrisoarea de garantie bancara va fi eliberata de preferat de o banca cu sediul in Romania si se va depune in original ; sau- virament bancar in contul RO02TREZ4065005XXX000411, Trezoreria Iasi, ; sau- Printr-un instrument de garantare emis de o societate de asigurari, asa cum rezulta din prevederile art. 86 din HG 925/2006 ; sau- prin depunerea la casieria autoritatii contractante (program de lucru cu publicul: luni-vineri :1300 ? 1500): - a unei file cec sau a unui ordin de plata, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor, sau- a sumei solicitate in numerar;In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Data pentru care se determina echivalenta LEI/ Euro (curs valutar BNR) va fi cu 4 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Conform art. 2781 alin (1) lit. c) din OUG 34/2006, pentru lotul I, Universitatea ?Alexandru Ioan Cuza? din Iasi va retine din garantia de participare suma de 1024, 00 lei, in cazul in care CNSC va respinge contestatia pe fond.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind eligibilitatea- completare Formular nr. 1 (vezi formular atasat), Sectiunea Formulare si Modele;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181/ OUGnr. 34/ 2006-completare Formular nr. 2, Sectiunea Formulare si Modele;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน/ OUGnr. 34/ 2006- completare Formular nr 3 (vezi formular atasat si Lista cu persoanele care detin functii de decizie in autoritatea contractanta), Sectiunea Formulare si Modele;
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP nr. 314/ 2010)- completare Formular nr. 4 (vezi formular atasat), Sectiunea Formulare si Modele.Rector prof.univ.dr. Vasile IsanProrector prof.univ.dr. Carmen CretuProrector prof.univ.dr. Gheorghe IacobProrector prof.univ.dr. Dumitru LucaProrector prof.univ.dr. preot Gheorghe PopaProrector prof.univ.dr. Ovidiu-Gabriel IancuProrector prof.univ.dr. Catalin TanaseProrector prof.univ.dr. Henri LuchianDirector general administrativ Bogdan ? Eduard PlescanDirector financiar contabil ? Liliana IftimiaAdministrator financiar ec. Viorel BolohanAdministrator financiar ing. Gabriela AlexoaeiAdministrator financiar ing. Daniela BrighiuAdministrator financiar fiz. Ramona CreangaAdministrator financiar ec. Gabriela CretuAdministrator financiar ing. Ionut AlexaAdministrator financiar ec. Marius JechelAdministrator financiar ing. Petru NistorAdministrator financiar ec. Cosmin UngureanuAdministrator financiar jr. Dan Tvetcu - Certificat Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul;
- Document de inregistrare sanitar-veterinara sau autorizatie sanitar-veterinara de functionare pentru activitatea desfasurata - Conform ORDIN nr. 111 din 16 decembrie 2008 privind aprobarea Normei sanitare veterinare si pentru siguranta alimentelor privind procedura de inregistrare sanitara veterinara si pentru siguranta alimentelor a activitatilor de obtinere si de vanzare directa si/sau cu amanuntul a produselor alimentare de origine animala sau nonanimala, precum si a activitatilor de productie, procesare, depozitare, transport si comercializare a produselor alimentare de origine nonanimala, copie lizibila conforma cu originalul
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.04.2013 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.04.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 31.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.03.2013 11:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer