Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare de bonuri de valoare pentru carburanti auto


Detaliu pentru invitatia numarul 335485
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC SECTOR 5
Numar invitatie: 335485/14.09.2012
Denumire contract: Furnizare de bonuri de valoare pentru carburanti auto
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC SECTOR 5Cod fiscal: 4266197, Adresa: Str. Sf. Elefterie, nr. 47-49, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 021/4120076, Fax: 021/4120078
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Registratura-Str. Sf. Elefterie, nr. 47-49, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 050524, telefon: +40 214120076, fax: +40 214120078, persoana de contact: Ioana Ghita/ Gabriela Ionita
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de Sedinte-Str. Sf. Elefterie , nr. 47-49, sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050524, telefon: +40 214120076, fax: +40 214120078, persoana de contact: Ioana Ghita/ Gabriela Ionita
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare de bonuri de valoare pentru carburanti auto
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionare de bonuri de valoare pentru carburanti auto- benzina fara plumb si motorina euro 5
II.1.6) CPV: 09134220-5 - Motorina (EN 590) (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 302, 419.36 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
DaGarantia de participare se va constitui conform dispozitiilor art. 86 din HG 925/2006, pentru suma de 6.048.38lei .In cazul constituirii prin OP suma se va depune in contul RO32TREZ7055006XXX000198 ? Trezoreria Sector 5. In cazul constituirii acesteia prin Scrisoare de garantie bancare se va utiliza Formularul nr. 9. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila . Documentele prin care se va face dovada constitutirii se vor prezenta in original. In cazul constituirii garantiei de participare sub forma unor instrumente de garantare, acestea vor mentiona ca plata garantiei se va executa neconditionat. Perioada de valabilitate a garantie este de 60 de zile de la data limita de primire/depunere a ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei departicipare va fi prelungita in mod corespunzator. Orice oferta care nu este insotita de garantia de participare (in original) prezentata in partea exterioara a plicului, nu va fi deschisa si va fi considerata respinsa in cadrul sedintei de deschidere conform art. 33 alin 3 din HG 925/2006 actualizata. In cazul in care ofertantul este o asociere , pentru a putea beneficia de reducerea cerintei privind valoare garantiei de participare la 50%, fiecare asociat trebuie sa se incadreze in categoria IMM, conf. Legii nr. 346/2004. Ofertantul individual sau ofertanti asociati, care solicita reducerea cerintei privind valoare garantiei de participare la 50%, vor prezenta o declaratie pe propria raspundere , conf. Anexei nr. 1 din Legii nr. 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de participare conform prevederilor H.G. nr. 925/2006. In masura in care Consiliul respinge constestatia depusa de operatorul economic in cadrul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantului contestator, suma de 3.024 lei .
Garantie de buna executie
DaCuantumul garantiei de buna executie exprimat procentual, este de 5% din valoarea totala fara TVA a contractului atribuit.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societatede asigurari.Daca partile convin, modul de constituire a garantiei de buna executie se va face prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturilepartiale, in coditiileprevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile aduse prin HG nr. 1045/2011 la incheierea contractului care se atribuie.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului, nu mai tarziu de 5 zile de la data incheieriicontractului.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91-92 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie de eligibilitate-formular 1, Declaratie privind neincadrarea in art.181/OUG 34/2004-Formularul 2, declaratie privind calitatea departicipant la procedura formular 3, certificat de participare cu oferta independenta-formular 4, declaratie privind neincadrarea inart.69'1/OUG34/2004, certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul de stat, din care sa reiasa caofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun oferte-in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiune "conform cu originalul", certificat fiscal privind indeplinirea obligatiile de plata catre bugetul local din care sa reiasa ca ofertantul nu are datoriiscadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele-in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", persoanele juridice straine vor prezenta un document similar a unei autoritati legale ce are competenta in acest sens la care se va atasatraducere autorizata in limba romana.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante implicate in organizarea, derulareasi finalizarea procedurii de atribuire: Consiliul Local Sector 5, Ing. Dan Cristea-Director General, Ec. Marin Popescu- Director Economic, Dr.Ing. Razvan Mihailescu- Director Tehnic, Ing. Razvan Ionita- Director DLPA.Comisia de evaluare: Ing. Razvan IonitaDr-presedinte de comisie, Ing. Razvan Mihailescu- secretar, MEMBRII: Ioana Ghita, Gabriela Ionita si Mariana Andrei Certificat constatator-in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", emis de Oficiul RegistruluiComertului cu cel mult 30 inainte de depunerea ofertei, din care sa rezulte ca ofertantul este legal constituit si ca domeniul de activitate alofertantului corespunde obiectului procedurii. Pers.jur./fiz. straine vor prezenta doc.edificatoare care sa dovedeasca o formA inregistrare capers. jur. sau de inreg./ atestare ori apartenenta profesionala, conform prevederilor legale din tara in care ofertantul este rezident , la care seva atasa traducerea autorizata in lb. rom
Capacitatea economica si financiara
Descriere: cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului inultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) in valoarede minim 604.838 lei .Ofertantii vor folosi pentru transformarea cifrei anuale de afaceri cursulmediu anual lei/ euro comunicat de BNR pentru anul respectiv: 2009-4.2282 LEI, 2010-4.2848 LEI, 2011-4.2282 LEI, Bilantul contabil aferent anului 2011, va fi vizat si inregistrat de organele competente, incopii certificate conform cu originalul, Tert sustinator economic si financiar-In cazul sustinerii economice sifinanciare si tehnico-profesionale asa cum este prevazuta la art. 186 dinOUG nr. 34/2006, operatorul economic va indeplini toate conditiile impusede legislatie, prezentand in acest sens acordul ferm de sustinere raportat lanatura sustinerii invocate.Angajamentul ferm al ofertantului castigator se va autentifica inainte desemnarea contractului si va face parte integranta din contractul de achizitiepublica.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari , indiferent daca acestia din urma sunt clienti privati sau autoritati publice.Prezentarea cel putin a unui contract/ document/ proces verbal de receptie prin care sa se confirme lirarea de produse a caror valoare sa fie de cel putin 302.419, 36 lei., In cazul sustinerii economice si financiare si tehnico-profesionale asa cum este prevazuta la art. 186 si 190 din OUG nr. 34/2006, operatorul economic va indeplini toate conditiile impuse, prezentand in acest sens acordul ferm de sustinereraportat la natura sustinerii invocate Pentru asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, ofertantul va prezenta Certificate emise de organisme independente care atesta implementarea sistemului de: SR EN ISO 9001/2001 sau echivalent , copie certificata conf. cu originalul.Certificatul trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelor. Nu se accepta ofertanti in curs de certificare.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, cerintele privind asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.09.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.09.2012 09:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer