Achizitie publica - Furnizare de bunuri material publicitar pentru Obiectivul 2. Construire centru local de informare turistica si proximitati-dezvoltare si marketing turistic Componenta D?
Detaliu pentru invitatia numarul 347636
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 347636/29.05.2013
Denumire contract: Furnizare de bunuri material publicitar pentru Obiectivul 2. Construire centru local de informare turisticasi proximitati-dezvoltare si marketing turisticComponenta D?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComunei Lunca Ilvei (Primaria Lunca Ilvei)Cod fiscal: 4730598, Adresa: Lunca Ilvei, strada Principala, nr. 914, Lunca, Telefon: 0263378151, Fax: 0263378008
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Lunca Ilvei, strada Principala, nr. 914, Lunca, Romania, cod postal: 427125, telefon: +4 0263378151, fax: +4 0263378008, persoana de contact: Claudia Griga
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Lunca Ilvei, strada Principala, nr. 914, Lunca, Romania, cod postal: 427125
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare de bunuri material publicitar pentru Obiectivul 2. Construire centru local de informare turisticasi proximitati-dezvoltare si marketing turisticComponenta D?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare de bunuri material publicitar pentru Obiectivul 2. Construire centru local de informare turisticasi proximitati-dezvoltare si marketing turisticComponenta D?
II.1.6) CPV: 22462000-6 - Materiale publicitare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 88, 364 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.767, 28 lei sau echivalent in valuta la cursul BNR din data publicarii in SEAP a documentatiei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere cel putin perioada minima de valabilitate a ofertelor. 2. Garantia de participare se constituie prin virament bancar (RO15 TREZ 1035 006X XX00 0095 ?Trezoreria Nasaud) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, trebuie sa fie irevocabila si sa prevada ca plata garantiei sau retinerea partiala a unor sume se va executa conform art 87 din HG 925/2006 si art 278.1 din OUG 34/2006. (883, 64 lei).Ofertantii individuali sau in asociere care doresc sa beneficieze de prevederile Legii 346/2004 vor prezenta declaratiile aferente tuturor operatorilor economici implicati, anexate garantiei. 3.Ofertele care nu prezinta garantia de participare conform punctelor 1-2, inclusiv documentele justificative aferente (adrese bancare, declaratii IMM), in original, vor fi respinse.
Garantie de buna executie
6% din valoarea contractului fara TVA Garantia se va returna dupa receptia bunurilor. Modalitatea de constituire conform art 89(2) din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Formular 5 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ord 314 /2010.Formular 6 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69.1 din OUG34/2006 semnata de ofertant, asociati, subcontractanti si sustinatori, insotita de documente edificatoare (certificate constatatoare, etc) din care sa rezulte ca acestia nu se afla in situatiile de excludere prevazute de art 69.1 din OUG 34/2004 conform Ord AMRMAP 170/2012. Persoanele implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: Lupsan Flaviu, Somesan Titu, Bruma Ileana, Lupsan Loghin, Balea Ionel, Buburuzan Alexandru, Lesan Marcu, Martita Ioan, Mihaila Cristinel, Rus Grigore, Slavoaca Ioan, Suticau Florea, Negrea Daniel, Palage Claudiu, Tomi Daniel, Tomuta Onsim Vasile, Formular 7 Declaratie privind eligibilitatea.Formular 8 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 din OUG34/2006.Formular 9 Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Certificate de atrestare fiscala emise de DGFP si de primariile pe raza carora ofertantul isi are sediul social si punctele de lucru implicate in contract, care sa confirme lipsa datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Inainte de comunicarile privind rezultatul procedurii, ofertantului clasat pe locul 1 i se va solicita sa prezinte aceste cerificate in original/copie legalizata. Ofertantul este inregistrat ca persoana juridica si are domeniul de activitate necesar executarii contractului dovedit prin Certificat consatator ORC cu informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, si care prezinta obiecte de activitate necesare executarii contractului. Inainte de comunicarile privind rezultatul procedurii ofertantului clasat pe locul 1 i se va solicita sa prezinte acest cerificat in original/copie legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Formular 12 (Declaratie privind efectivele medii anuale din ultimii 3 ani si personalul implicat in indeplinirea contractului).Ofertantul dispune de 1 persoana cu diploma/atestat profesional/ in servicii de publicitate/relatii publice/marketingCV in original, contracte de munca sau angajament de participare conform art 188 lit c din OUG 34/2006 pentru expertii propusi, si probeaza cerintele necesare (diplome, certificate, adeverinte, atestate, etc), Formular 11 (Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a prezentului contract) insotit de documente privind proprietatea, inchirierea, sau alte forme de detinere. ofertantul dispune de calculatoare, imprimante, mijloace de multiplicare, Aparate foto, video, audioFormular 11 (Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a prezentului contract) ISO9001:2001 sau echivalent aferente domenilor necesare, valabile la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.06.2013 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.06.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 28.05.2013 16:38