Achizitie publica - Furnizare de bunuri, material publicitar si servicii de proiectare baze de date si site propriu de informare pentru proiectul:?Construire centru local de informare turistica si proximitati-dezvoltare si marketing turistic?
Detaliu pentru invitatia numarul 347203
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 347203/22.05.2013
Denumire contract: Furnizare de bunuri, material publicitar si servicii de proiectare baze de date si site propriu de informare pentru proiectul: ?Construire centru local de informare turisticasi proximitati-dezvoltare si marketing turistic?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CHIUIESTI (PRIMARIA COMUNEI CHIUIESTI)Cod fiscal: 4486230, Adresa: CHIUIESTI, NR. 272, JUD. CLUJ, Chiuiesti, Telefon: 0264/225600, 0264225609, Fax: 0264/225600
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CHIUIESTI, NR. 272, JUD. CLUJ, Chiuiesti, Romania, cod postal: 407215, telefon: +4 0264225600, fax: +4 0264225600, persoana de contact: GAVRIL MIHUT
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CHIUIESTI, NR. 272, JUD. CLUJ, Chiuiesti, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare de bunuri, material publicitar si servicii de proiectare baze de date si site propriu de informare pentru proiectul: ?Construire centru local de informare turisticasi proximitati-dezvoltare si marketing turistic?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare de bunuri, material publicitar si servicii de proiectare baze de date
II.1.6) CPV: 31710000-6 - Echipament electronic (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 264, 498 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot 1:2.884, 42 lei, Lot 2:549, 54 lei, Lot 3:182 lei, Lot 4:1.674 lei sau echivalent in EURO la cursul BNR din data publicarii in SEAP a documentatiei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere cel putin perioada minima de valabilitate a ofertelor. 2. Garantia de participare se constituie prin virament bancar (RO54 TREZ 2175 006X XX00 2122 ?Trezoreria Dej) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, trebuie sa fie irevocabila si sa prevada ca plata garantiei sau retinerea partiala a unor sume se va executa conform art 87 din HG 925/2006 si art 278.1 din OUG 34/2006(Lot 1-1442, 11lei, Lot 2- 274, 77 lei, Lot 3- 91 lei, Lot 4- 837 lei). Ofertantii individuali sau in asociere care doresc sa beneficieze de prevederile Legii 346/2004 vor prezenta declaratiile aferente tuturor operatorilor economici implicati, anexate garantiei. 3.Ofertele care nu prezinta garantia de participare conform punctelor 1-2, inclusiv documentele justificative aferente (adrese bancare, declaratii IMM), in original, vor fi respinse.
Garantie de buna executie
6% din valoarea contractului fara TVA 1.Garantia de buna executie: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau retineri succesive din transele de plata conform prevederilor legale (HG1045/2011). Lot 1, Lot 2, Lot 3, Lot 4 Garantia se va returna dupa receptia bunurilor/serviciului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Lot 1, Lot 2, Lot 3, Lot 4 Formular 5 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ord 314 /2010.Formular 6 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69.1 din OUG34/2006 semnata de ofertant, asociati, subcontractanti si sustinatori, insotita de documente edificatoare (certificate constatatoare, etc) din care sa rezulte ca acestia nu se afla in situatiile de excludere prevazute de art 69.1 din OUG 34/2004 conform Ord AMRMAP 170/2012. Persoanele implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: Mihut Gavril, Sfechis Vasile, Georgiu Gabriel, Bosca Angela, Costenar Ioan, Farcas Ioan Adrian, Frentiu Ioan Gavril, Georgiu Gheorghe, Georgiu Ioan, Lador Ioan, Lador Vasile, Merutiu Marius, Peter Augustin, Sfechis Ioan, Georgiu GavrilFormular 7 Declaratie privind eligibilitatea.Formular 8 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 din OUG34/2006.Formular 9 Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Certificate de atrestare fiscala emise de DGFP si de primariile pe raza carora ofertantul isi are sediul social si punctele de lucru implicate in contract, care sa confirme lipsa datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Inainte de comunicarile privind rezultatul procedurii, ofertantului clasat pe locul 1 i se va solicita sa prezinte aceste cerificate in original/copie legalizata. Lot 1, Lot 2, Lot 3, Lot 4 Ofertantul este inregistrat ca persoana juridica si are domeniul de activitate necesar executarii contractului dovedit prin Certificat consatator ORC cu informatii reale/actuale la data depunerii ofertei, si care prezinta obiecte de activitate necesare executarii contractului. Inainte de comunicarile privind rezultatul procedurii ofertantului clasat pe locul 1 i se va solicita sa prezinte acest cerificat in original/copie legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lot 3 Ofertantul dispune In vederea realizarii bazei de date de 1 persoana cu diploma / atestat profesional/curs instruire in servicii de gestionare baze de dateCV in original, contracte de munca sau angajament de participare conform art 188 lit c din OUG 34/2006 pentru expertii propusi, si probeaza cerintele necesare (diplome, certificate, adeverinte, atestate, etc)Lot 4 Ofertantul dispune de 1 persoana cu diploma/atestat profesional/ in servicii de publicitate/relatii publice/marketingCV in original, contracte de munca sau angajament de participare conform art 188 lit c din OUG 34/2006 pentru expertii propusi, si probeaza cerintele necesare (diplome, certificate, adeverinte, atestate, etc), Formular 11 (Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a prezentului contract) insotit de documente privind proprietatea, inchirierea, sau alte forme de detinere. Lot 1, Lot 2, Lot 3 ofertantul dispune de calculatoare si imprimanteLot 4 ofertantul dispune de calculatoare, imprimante, mijloace de multiplicare, aparate foto-video Lot 3 si Lot 4 ISO9001:2001, ISO14001:2005 sau echivalent aferente domenilor necesare, valabile la data limita de depunere a ofertei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.06.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.06.2013 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 03.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 21.05.2013 16:05