Achizitie publica - Furnizare de bunuri pentru dotarea after school si festival cu specific local
Detaliu pentru invitatia numarul 326691
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326691/15.05.2012
Denumire contract: Furnizare de bunuri pentru dotarea after school si festival cu specific local
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA GHIDICI (PRIMARIA)Cod fiscal: 16388171, Adresa: STR. MIHAI VITEAZUL NR.140, Ghidici, Telefon: 0251-323302, Fax: 0251-323352
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. MIHAI VITEAZUL NR.140, Ghidici, Romania, cod postal: 207456, telefon: +40 251323302, fax: +40 251323352, persoana de contact: Pandia Genel
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Ghidici STR. MIHAI VITEAZUL NR.140, Ghidici
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (activitati ale administratiei publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare de bunuri pentru dotarea after school si festival cu specific local
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de furnizare bunuri in vederea dotarii celor doua obiective ?after school? si ?festival cu specicif local? in cadrul proiectului de investitii integrat ?REALIZAREA INFRASTRUCTURII DE INTERES LOCAL; INFIINTARE AFTERSCHOOL; ORGANIZARE FESTIVAL CU SPECIFIC LOCAL IN COMUNA GHIDICI, JUDETUL DOLJ?, proiect finantat in cadrul FEADR/ PNDR ? Masura 322, conform specificatiilor caietului de sarcini.
II.1.6) CPV: 30213000-5 - Computere personale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 244, 349 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Cuantumul garantiei de participare: Pentru lotul 1 ....... 4.382 leiPentru lotul 2 ....... 199 leiPentru lotul 3 ....... 304 lei2.Perioda de valabilitate ? cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei «de la data limita de depunere a ofertelor».3. Modul de constituire: ? Prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (polita de asigurare, altele), care se prezinta in original ? formularul 4 ? Ordin de plata in contul deschis la Trezoreria Calafat RO32TREZ2935006XXX000328, cod fiscal 16388171 copie a OP confirmat de banca ? Numerar depus la caseria Primariei Ghidici Intreprinderile mici si mijlocii pot beneficia de o reducere cu 50% a garantiei de participare in conformitate cu art. 16 din legea 346/2004
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie - 5% din valoarea fara TVA a contractuluiModul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare: - Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari ? Formularul 9- Ordin de plata in contul special deschis pentru constituirea garantiei de buna executie; furnizorul va confirma constituirea contului special pentru constituirea garantiei de buna executie prin transmiterea unei copii a OP-ului confirmat de banca; Garantia de buna executie va fi constituita in maxim 5 zile lucratoare de la semnarea de catre ambele parti a contractului. Intreprinderile mici si mijlocii pot beneficia de o reducere cu 50% a garantiei de participare in conformitate cu art. 16 din legea 346/2004
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: ATENTIE: Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 180 si la art.181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea candidatului/ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic (lider, asociat, subcontractant/tert sustinator), se va atasa o imputernicire pentru acesta.Vor fi exclusi din procedura de atribuire ofertantii care se incadreaza in prevederile 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv ?Ofertantul/Ofertantul asociat/ Subcontractant/tert sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) cu persoane ce detin functii de decizie din cadrul autoritatii contractante?In acest sens fiecare participant la oferta, asociat sau subcontractant, va prezenta o declaratie ? Formularul 2CLista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Cerinta nr. 1Declaratii privind calitatea de participant la proceduraOperatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze Formularul 8 ? Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCerinta nr. 2Declaratii privind eligibilitatea - Operatorul economic (lider, asociat, tert sustinator) trebuie sa completeze formular 2AIncadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publicaCerinta nr. 3Certificat de participare cu oferta independenta - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? formular 2BCerinta nr. 4Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art 69^1-1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 - formular 2C1. Tache Constantin- primar2.Sclipcea Virgil - viceprimar3. Pomacu Ramona Loredana4. Pandia Genel5. Tudorica Catalin Sorin6. Scrieciu Catalin Mirel7. Popescu IonIncadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publicaCerinta nr. 5Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 181 - Cerinta minima obligatorie de calificare consta in prezentarea de catre operatorul economic (lider, asociat, tert sustinator) a documentelor de mai jos1. Prezentarea formularului 3A si 3B pentru tert sustinator daca este cazul2. Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice privind plata datoriilor la Bugetul consolidat din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele- original sau copie lizibila semnata si stampilata ?Conform cu originalul?3. Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale privind plata datoriilor la bugetul local din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - original sau copie lizibila semnata si stampilata ?Conform cu originalul?Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica .Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din stuatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de prestare.Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din stuatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de prestare A. Persoane juridice/fizice romanea) Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, care sa ateste faptul ca nu este in stare de faliment sau lichidare si din care sa reiasa obiectul de activitate, valabil la data deschiderii ofertelor (original sau copie lizibila semnata si stampilata ?Conform cu originalul?);Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constataor emis de ONRCOfertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizataB. Persoane juridice /fizice strainea) Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (traducere autorizata).ATENTIE: Toate certificatele/ documentele/ formularele mentionate mai sus trebuie sa fie prezentate in original sau copie lizibila semnata si stampilata conform cu originalul.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare.A nu se folosi prescurtari.Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Lista principalelor livrari de produse. Ofertantul va prezenta o lista a principalelor livrari in ultimii 3 ani, din care cel putin una are ca obiect livrarea de produse similare specifice fiecarui lot ., Cerinta nr.2. Document/proces verbal. Se solicita prezentarea cel putin a unui document/proces verbal din partea unui beneficiar (original sau copie lizibila semnata si stampilata conform cu originalul). Ofertantul va prezenta documente/procese verbale privind modul de indeplinire a obligatiilor asumate semnate de conducatorii unitatilor la care a livrat produse similare- cel putin unul.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 14.05.2012 10:50