Achizitie publica - FURNIZARE DE BUNURI pentru Obiectivele 3 si 4 din cadrul proiectului: ?1.Infiintare retea de alimentare cu apa, retea de canalizare menajera si statie epurare in loc. Socond, com. Socond, jud. Satu Mare; 2.Modernizarea si asfaltarea ulitelor in loc. Socon
Detaliu pentru invitatia numarul 326550
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326550/15.05.2012
Denumire contract: FURNIZARE DE BUNURI pentru Obiectivele 3 si 4 din cadrul proiectului: ?1.Infiintare retea de alimentare cu apa, retea de canalizare menajera si statie epurare in loc. Socond, com. Socond, jud. Satu Mare; 2.Modernizarea si asfaltarea ulitelor in loc. Socond, Soconzel, Hodisa, Cuta si Stana, com. Socond; 3.Gradinita cu program normal in com. Socond, jud. Satu Mare; 4.Reabilitarea si modernizarea caminului cultural Hodisa?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SOCOND (PRIMARIA COMUNEI SOCOND)Cod fiscal: 3897459, Adresa: SOCONDJUDETULSATUMARE, Socond, Telefon: 0261871402, Fax: 0261871402
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SOCONDJUDETULSATUMARE, Socond, Romania, cod postal: 447285, telefon: +40 261871402, fax: +40 261871402, persoana de contact: IOAN ARDELEAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Socond, loc. Socond, str. Principala nr.180, jud. Satu Mare, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE DE BUNURI pentru Obiectivele 3 si 4 din cadrul proiectului: ?1.Infiintare retea de alimentare cu apa, retea de canalizare menajera si statie epurare in loc. Socond, com. Socond, jud. Satu Mare; 2.Modernizarea si asfaltarea ulitelor in loc. Socond, Soconzel, Hodisa, Cuta si Stana, com. Socond; 3.Gradinita cu program normal in com. Socond, jud. Satu Mare; 4.Reabilitarea si modernizarea caminului cultural Hodisa?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare de bunuri pentru Obiectivul 3: Gradinita cu program normal in com. Socond si Obiectivul 4: Reabilitarea si modernizarea caminului cultural Hodisa din cadrul proiectului integrat pe Masura 322 in Comuna Socond, jud. Satu Mare
II.1.6) CPV: 39100000-3 - Mobilier (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 220, 963 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot 1:2.270 lei, Lot 2:870 lei, Lot 3:30 lei, Lot 4:800 lei; Lot 5:180 lei 1.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de cel putin 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. 2. Garantia de participare se constituie prin virament bancar (RO20TREZ5462145020401XXX deschis la Trezoreria Municipiului SATU MARE) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, trebuie sa fie irevocabila si sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat conform art.87 din HG nr.925/2006 si art.278¹ din OUG nr.34/2006. Ofertantii individuali sau in asociere care doresc sa beneficieze de prevederile Legii nr.346/2004 vor prezenta declaratiile aferente tuturor operatorilor economici implicate, anexate garantiei. 3.In cazul asocierilor, garantia de participare va fi depusa de partenerul conducator. 4.Pentru I.M.M.-uri garantia se poate constitui in procent de 50 % din cuantumul precizat. In acest caz, ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie reprezinta 6% (3% in cazul in care furnizorul face dovada incadrarii in categoria IMM)in valoarea fara TVA contractuluisi se constituie sub forma de scrisoare de garantie bancara la o banca agreata de ambele parti sau alta modalitate prevazuta la art. 90 din H.G. 925/2006. Garantia de buna executie se va constitui cu termen de valabilitate astfel incat sa poata fi restituita furnizorului, dupa cum urmeaza: - in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului-verbal de receptie a produselor care fac obiectul contractului si/saude la plata facturii finale daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Pentru toate loturile: Cerinta nr. 1 Ofertantul participa la procedura cu oferta independenta conform Ord. ANRMAP 314/2010-Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Formular 6 semnat si stampilat-in original; Cerinta nr. 2 Ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute de art.69¹ din OUG nr.34/2006: Formular 7 semnat si stampilat- in original; Persoanele implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: SAVA IOAN-primar, POP FLORICA-secretar, ARDELEAN IOAN-contabil; Comisie de evaluare: ARDELEAN IOAN, BURA CARMEN, POP FLORICA; membru de rezerva: MAER RAUL. Cerinta nr. 3 Ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute de art.180 din OUG nr.34/2006: Formular 8 semnat si stampilat- in original; Cerinta nr.4 Ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute de art.181 din OUG nr.34/2006: Formular 9 semnat si stampilat- in original; Cerinta nr.5 Ofertantul declara calitatea de participant la procedura: Formular 10 semnat si stampilat- in original; Cerinta nr.6 Ofertantul nu are datorii catre bugetul general si catre bugetul local scadente in luna anterioara celei depunerii ofertei: Certificate de atestare fiscale emise de DGFP si de primariile pe raza carora ofertantul isi are sediul si punctele de lucru implicate in contract- in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" Pentru toate loturile: Cerinta nr. 1 Ofertantul este inregistrat ca persoana juridica si are domeniul de activitate necesar executarii contractului: Certificat constatator ORC emis cu cel mult de 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor si care prezinta codurile CAEN conform obiectelor contractului-in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Ofertantul clasat pe primul loc are obligatia de a prezenta pt. conformitate documentul in original sau copie legalizata inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Pentru toate loturile: Cerinta nr. 1 Informatii privind situatia economico-financiara- cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Pentru toate loturile: Cerinta nr. 1 Ofertantul declara eventualii subcontractanti, Pentru toate loturile: Cerinta nr. 2 Informatii privind capacitatea tehnica Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati; - prezentarea cel putin a unui document/copie parti relevante ale contractului/proces-verbal de receptie prin care sa confirme livrarea de produse similare prezentei achizitii. Pentru toate loturile: Cerinta nr. 1 Standarde de asigurare a calitatii- SR EN ISO 9001:2001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit de pe site-ul https: //www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 11.05.2012 13:06