Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare de bunuri pentru obiectivul ?CENTRU LOCAL DE INFORMARE TURISTICA; DEZVOLTAREA SI MARKETINGUL SERVICIILOR TURISTICE LEGATE DE TURISMUL RURAL ?.


Detaliu pentru invitatia numarul 353593
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA BERIU (PRIMARIA COMUNEI BERIU)
Numar invitatie: 353593/11.09.2013
Denumire contract: Furnizare de bunuri pentru obiectivul ?CENTRU LOCAL DE INFORMARE TURISTICA; DEZVOLTAREA SI MARKETINGUL SERVICIILOR TURISTICE LEGATE DE TURISMUL RURAL ?.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BERIU (PRIMARIA COMUNEI BERIU)Cod fiscal: 4521281, Adresa: SAT BERIU , STR. CAMPULUI , NR.131 , COM. BERIU , JUD. HUNEDOARA, Beriu, Telefon: +40 0254246170, Fax: +40 0254246236
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SAT BERIU , STR. CAMPULUI , NR.131 , COM. BERIU , JUD. HUNEDOARA, Beriu, Romania, cod postal: 337075, telefon: +40 0254246170, fax: +40 0254246236, persoana de contact: BIC EMIL MOISE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (- Servicii generale ale administratiilor publice)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare de bunuri pentru obiectivul ?CENTRU LOCAL DE INFORMARE TURISTICA; DEZVOLTAREA SI MARKETINGUL SERVICIILOR TURISTICE LEGATE DE TURISMUL RURAL ?.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca scop achizitia de echipamente electrice, electronice si IT panouri de semnalizare, indicator, de promovare si informare, brosuri pentru obiectivul ?CENTRU LOCAL DE INFORMARE TURISTICA; DEZVOLTAREA SI MARKETINGUL SERVICIILOR TURISTICE LEGATE DE TURISMUL RURAL?.Se vor achizititiona in Lot 1: -echipament electric, electronic si IT: camera foto; televizor; aspirator; telefon fix, fax; UC (cu licenta Windows instalata), monitor, tastatura, mouse, sursa UPS; server, net-swich, laptop; multifunctional; videoproiector, ecran de perete pt. videoproiectorSe vor achizititiona in Lot 2: -panouri de semnalizare, panouri indicator, panouri de promovare si informare, brosuri de diverse tipuri
II.1.6) CPV: 31600000-2 - Echipament electric (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 180, 815 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constit.o gar.pt.particip., astfel: in cuant.de 800 lei-Lot1;2.800 lei-Lot2.Gar.de particip.se const.in conf.cu prev.art.86dinHG925/2006 pt.apr.norm.de aplic.a prev.ref.la atrib.contr.de achiz.publ.din OUG 34/2006 priv.atrib.contr.de achiz.publ., a contr.de conces.de lucr.publice si a contr.de conces.servicii, cu mod.si compl.ulter.Per.de val.a gar.pt.particip.: 90zile de la data lim.dedep.a ofert.Daca gar.se constit.prin instr.de garant.emis in cond.legii de catre o soc.bancara/de asig., se va putea util.Formular nr.29 sau orice alt model agreat de catre instit.emitenta, cu cond.resp.prev.art.86 alin.(2)?(4)din HG925/2006.Daca gar.se constit.prin vir.bancar, transfer.va fi efect.in cont RO12TREZ3705006XXX000861, Trez.Orastie.Mod de prez.?dov.constit.gar./instrum.de garant.se prez.in original.In caz.dep.de oferte in asoc, gar.de particip.treb.const.in numele asocierii si sa mention.ca acopera in mod solidar toti membr.grup.de op.ec.Gar.de particip.emisa in alta lb.decat romana va fi prez.in original si va fi insot.de trad.aut.si legaliz.in lb.romana.In caz.ofertant.care se regas.in cat.IMM cf.Legii 346/2004 (facand dov.in acest sens pana la data limi.stab.pt.dep., Formularul nr.4) gar.de particip.se constit.in proc.de 50% din cuant.preciz.in doc.de atrib.In caz.unei contest.depuse si resp.de catre CNSC, AC va retine contestator.din gar.de particip.suma de 1.808, 15 lei(in rap.cu val.estim.a contract), cf.art. 278^1 din OUG34/2006, cu mod.si compl.ult.Gar.de particip.se va depune pana la data lim.de depun.a ofert.(atasata doc.de calif.si prop.tehn.).Gar.de particip.se va depune si in forma original la sediul AC pana la data lim.de depun.a ofert.Gar.de particip.se va restit.in cf.cu art.88 din HG925/2006.In cazul constit. garantiei in valuta, conversia in lei se va face la cursul BNR din data publicarii pe SEAP a Invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006, prin (se alege): - instrument de garantare/retineri succesive din suma datorata pentru facturile partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide, la o unitate a Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont distinct, la dispozitia AC. Suma initiala care se depune de catre contractant la deschiderea contului nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului fara TVA. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat.Garantia de buna executie se va restitui conf.art.92 alin.1 din HG925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din OUG 34/2006, cu modif.si completarile ulterioara - Completare Formular nr. 1 (documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul);2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu modif.si completarile ulterioara - Completare Formular nr.2 (documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, cu referire doar la punctele a, c"1 si d);Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Completare Formular nr. 6 (documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul);4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69A1 din OUG 34/2006, cu modif.si completarile ulterioara - Completare Formular nr. 5 (declaratia va fi prezentata si de subcontractanti si tertii sustinatori, daca este cazul)Este exclus din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica, orice ofertant/ofertant asociat/subcontractant care se afla in relatii de rudenie pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Bic Emil Moise-primar, Gagea Beniamin Mihai-viceprimar, Bruzan Eugen Ioan-secretar, Trif Monica-contabil, Damian Gheorghe-jurist, Nistoresc Ioan-referent impozite si taxe, Cocrean Elena-inspector principal, inclusivcu persoanele care aproba bugetul aferent AC, necesar finantarii contractelor de achizitie publica- consilierii locali: Baldea Sorin, Baroi Florin, Caraban Sorin, Crisan Ioan, Diac Petrica Marinel, Dragotel Gheorghe Dorin, Hategan Cosmin Ioan, Ilie Fragniere Sanda Mioara, Saloi Ilie, Stanila Traian, Stefanie Ilie Mircea, Stefanie Petru.5. Certificat de atestare fiscala pentru indeplinirea obligatiilor de plata la Bugetul local si Bugetul consolidat al statului din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentele vor fi prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare.Documentele vor fi prezentate in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana.6.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - completare Formular nr.3, in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Documentele vor fi prezentate pentru fiecare lot in parte. Pt. persoane fizice/juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, cuprinzand informatii reale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic (obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC)-in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?.Din certificat trebuie sa rezulte faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.In situatia in care ofertantul se claseaza pe primul loc si a depus certificatul in copie, AC ii va solicita prezentarea acestuia in original sau copie legalizata, inainte de a transmite comunicarea privind rezultatul procedurii.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document).Pentru persoane fizice/juridice straine: Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana. Documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului/in domeniile de activitate ale ofertantului sunt cuprinse activitati necesare in vederea indeplinirii contractului.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document).Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1Declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 aniConditie de calificare: Cifra medie de afaceri globala in ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin egala cu : - 80.000 lei fara TVA-pentru Lotul 1;
- 280.000 lei fara TVA-pentru Lotul 2;Documente relevante: Bilanturi contabil pe ultimii 3 ani, insotite de contul de profit si pierdere (vizat si inregistrat la organele competente) sau orice alte documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului/ofertantului.Forma de depunere a acestor documente: conf. art. 5 din Ordinul nr. 509/2011.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traducerea autorizata si legalizata in limba romana a documentelor solicitate mai sus., In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in confomitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d).In cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa.In cazul in care ofertantul/candidatul este un grup de operatori economici, cerinta minima privind situatia economica si financiara poate fi indeplinita prin cumul. Daca grupul de operatori isi demonstreaza indeplinirea cerintei minime privind situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata de catre o alta/alte persoana(e), modalitatea de indeplinire a cerintei este similara ofertei individuale mentionata mai sus, cu precizarea ca sustinerea va fi acordata asocierii si nu unuia dintre asociati.Nota: Persoana/persoanele ce asigura sustinerea situatiei economic si financiare nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, din care sa rezulte ca ofertantul/candidatul a livrat produse similare in valoare cumulata de cel putin 40.000 lei fara TVA pt. Lot 1 si 140.000 lei fara TVA pt. Lot 2. Nivelul valoric impus livrarilor de produse se confirma prin prezentarea de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.Forma de depunere a acestor documente: conf. art. 5 din Ordinul nr. 509/2011., Cerinta nr.3Declaratie privind utilajele, instalatiilor, echipamentelor tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, insotit de documente privind proprietatea, inchirierea sau alte forme de detinere. La Lot 2 ofertantul dispune de calculatoare si imprimante, mijloace de multiplicare., In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevderilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d).In cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa.In cazul in care ofertantul este un grup de operatori economici, cerinta minima privind capacitatea tehnica poate fi indeplinita prin cumul. Daca grupul de operatori isi demonstreaza indeplinirea cerintei minime privind capacitatea tehnica invocand sustinerea acordata de catre o alta/alte persoana/persoane, modalitatea de indeplinire a cerintei este similara ofertei individuale mentionata mai sus, cu precizarea ca sustinerea va fi acordata asocierii si nu unuia dintre asociati.Nota : Persoana ce asigura sustinerea capacitatii tehnice nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006., Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestoraPrezentare acord de subcontractare. Informatii privind produsele furnizate care urmeaza sa fie livrate de catre subcontractanti si specializarea acestoraIn cazul subcontractarii unei parti a contractului: se va prezenta Acordul de subcontractare, care va include: perioada de valabilitate, partea de contract pe care o va realiza subcontractantul (procent, valoare, activitatea/activitatile realizate).Subcontractantul va prezenta Declaratia privind neincadrarea inprevederile art. 69 indic.1 din OUG 34/2006., In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca cerintele de la ?Situatia personala a candidatului/ofertantului? si ?Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare)?, pentru partea din contract ce urmeaza a o indeplini. Cerinta nr. 1Conditie de calificare : Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001 sau echivalent un sistem de management al calitatii pentru activitatile ce implica derularea contractului ce urmeaza a fi atribuit.Note: Se vor lua in considerare doar acele certificate in termen de valabilitate la data evaluarii ofertei si care sunt emise pentru domeniile contractului ce urmeaza a fi atribuit.Nu vor fi luate in considerare documente care atesta ca ofertantul este in curs de implementare a sistemului de calitate solicitat.In cazul in care documentele mai sus mentionate sunt in alta limba decat limba romana, acestea se vor prezenta si in traducere legalizata.In cazul prezentarii unei oferte prin asociere de operatori economici, fiecare dintre operatorii economici asociati trebuie sa detina aceste certificate, pentru partea din contract ce urmeaza a o realiza, sub sanctiunea declarari ofertei ca inacceptabile.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.09.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 09.09.2013 15:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer