Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare de carburant auto (benzina si motorina) sub forma de bonuri valorice nenominalizate pe tip de carburant


Detaliu pentru invitatia numarul 342280
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORASUL LUDUS (Primaria Orasului Ludus)
Numar invitatie: 342280/01.02.2013
Denumire contract: Furnizare de carburant auto (benzina si motorina) sub forma de bonuri valorice nenominalizate pe tip de carburant
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL LUDUS (Primaria Orasului Ludus)Cod fiscal: 5669317, Adresa: B-DUL 1 DECEMBRIE 1918, NR.26, Ludus, Telefon: 0265-411716, Fax: 0265-413402
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-DUL 1 DECEMBRIE 1918, NR.26, Ludus, Romania, cod postal: 545200, telefon: +40 265411716, fax: +40 265413402, persoana de contact: Compartiment investitii , interior 119
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-DUL 1 DECEMBRIE 1918, NR.26, Ludus, Romania, Compartiment investitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administrare teritoriala locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare de carburant auto (benzina si motorina) sub forma de bonuri valorice nenominalizate pe tip de carburant
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: -conform specificatiilor din caietul de sarcini-furnizarea unei cantitati de: 15.600 l benzina si 57.500 l de motorina
II.1.6) CPV: 09132000-3 - Benzina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 375, 440 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
a).Cuantumul garantiei de participare 7.508 lei. Echiv. pt. garantia de partic. depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. b)Perioada de valab. a garantiei: 90 de zile de la termenul limita pentru primirea of. C)Forma de constit. a garantiei de participare: 1.instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari; sau 2.ordin de plata in contul RO13 TREZ 4805 006X XX00 0037, deschis la Trezoreria Ludus, Codul Fiscal al Institutiei este: 5669317. Clauze obligatorii: Autorit contr are dr de a retine gar pt particip, of.pierzand astfel suma constituita: a)isi retrage of in per de valab a acesteia;b)of sa fiind stab castig nu constituie gar de buna executie in per de valab a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea ctr;c)of sa fiind stabilita castig, refuza sa semneze ctr in per de valab a ofertei;d) opert ec a carui contestatie a fost respinsa ca nefondata de CNSC i se va retine cf art 278 alin 1 lit a) din OUG 34/2006 suma de 3.754, 40 lei. Gar pt particip constituita de ofert castig se restituie in cel mult 3 zile lucr de la data constit gar de buna exec, la solicitarea scrisa.Gar de particip, constituita de ofertantii a caror of nu a fost stabilita castig se returneaza dupa semnarea ctr cu ofertantul/ofertantii castigatori, nu mai tarziu de 3 zile lucr de la data expirarii per de valab a ofertei, la solicitarea scrisa.In cazul IMM-urilor, prevederile Legii 346/2004 art 16, alin 2, numai in cond in care fac dovada ca se incadreaza in aceasta categ, conf prev din art 3, alin 1-2, din legea mentionata, prezentand doc prevazute la art 7. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categ IMM se va analiza cu privire la asociere in mod indiv. Oferta se respinge daca nu este insotita de garantia de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratia privind eligibilitatea - Se va completa formular 12A;2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 - Se va completa formular 12B.3.Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor la bugetul general consolidat precum si la bugetul local in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare.Documentele vor fi prezentate in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana. Autoritatea Contractanta solicita ca in cazul existentei unor datorii reesalonate, ofertantul sa depuna in oferta dovada platii la zi a datoriilor reesalonate si graficul de reesalonare.4.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Se completeaza Formularul 12 C;5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului 314/12.10.2010 - Se completeaza Formularul 40;6.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Se completeaza Formularul 44. Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire a contractului sunt: Moldovan Ioan Cristian, Kis Istvan, Giurgea Eugenia, Tripon Sorinel, ?ofron Daniel Petrica, Bungardi Anca, Cauaci Radu, Grama Florina, Boito? Cornel, Bologa Tanasie, Botezan Claudia, Bungardi Ioan, Dete?an Adrian, Enyedi Mihai, Nistor Florin-Claudiu, Oni?a Anda, Pap Andrei, Pop Ioan, Puia Gelu-Virgil, Rad Ioan, Stina Paula, Totu Daniel, Trifan Simion Vasile, Turdean-Halbi? Ciprian.Aceasta cerinta se aplica si tertului sustinator. Certificat constatator emis de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic, in original, copie legalizata/ autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Informatiile cuprinse in Certificatul Constatator emis de catre ONRC trebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta. Obiectul de activitate trebuie sa aiba corespondent cu obiectul contractului, pentru partea din contract pe care o realizeaza fiecare asociat.Pentru persoane juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul / ofertantul este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 750.000 lei.Echivalenta in euro se va calcula la cursul valutar mediu anual comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei http: //www.bnr.ro , respectiv: 2010:1 euro = 4.2099 lei; 2011:1 euro = 4.2379 lei, 2012:1 euro = 4.4560 lei. In cazul asocierii criteriile de calificare privind situatia economico-financiara si capacitatea tehnico-economica vor fi indeplinite prin cumul.Operatorii economici sustinuti de o alta persoana juridica vor dovedi sustinerea prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective care pune la dispozitie resursele financiare pe durata derularii contractului, conform prevederilor legislatiei in vigoare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani.Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar., Lista statiilor de distributie cu adresa exacta din Mures si din tara, proprii sau ale partenerilor. Pentru a demonstra indeplinirea acestei cerinte se va atasa lista statiilor de distributie de carburant auto din tara si din judetul Mures., Declaratie pe proprie raspundere- Ofertantul va trebui sa ateste prin aceasta declaratie ca bonurile valorice pentru carburanti auto sunt acceptate de catre statiile de distributie din tara, inclusiv judetul Mures si Orasul Ludus, proprii si ale partenerilor., Informatii privind partea din contract pe care operatorul are, eventual intentia sa o subcontracteze, Informatii privind asociereaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.02.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.02.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.01.2013 09:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer