Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare de carburant auto, pe baza cardurilor de credit, sau dupa caz, a bonurilor cantitativ valorice, pentru autoturismele din parcul auto


Detaliu pentru invitatia numarul 325559
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: INSTITUTIA PREFECTULUI - JUDETUL MURES
Numar invitatie: 325559/02.05.2012
Denumire contract: Furnizare de carburant auto, pe baza cardurilor de credit, sau dupa caz, a bonurilor cantitativ valorice, pentru autoturismele din parcul auto
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTIA PREFECTULUI - JUDETUL MURESCod fiscal: 4322343, Adresa: PIATA VICTORIEI NR.1, Targu Mures, Telefon: 0265-263035, Fax: 0265-260380
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: PIATA VICTORIEI NR.1, Targu Mures, Romania, cod postal: 540026, telefon: +40 265263035, fax: +40 265260380, persoana de contact: Serviciul financiar contabil, resurse umane si administrativ
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Institutia Prefectului - Judetul Mures, Tirgu Mures, str. Piata Victoriei nr. 1, cam. 96
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare de carburant auto, pe baza cardurilor de credit, sau dupa caz, a bonurilor cantitativ valorice, pentru autoturismele din parcul auto
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 44
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea de carburant auto, pe baza cardurilor de credit, sau dupa caz, a bonurilor cantitativ valaorice, pentru autoturismele din parcul auto al institutiei.
II.1.6) CPV: 09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 384, 876 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 7000 lei.Perioada de valabilitate: 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se constituie prin virament bancar, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, sau se poate depune si la casierie in numerarAutoritatea contractanta solicita ca in instrumentul de garantare financiara sa fie cuprinse prevederile art. 278^1 din OUG nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare, precum si prevederile art. 87 alin. 1, lit. a), b) si c) din HG 925/2005, cu modificarile si completarile ulterioare conform Formularului 11.Astfel, instrumentul de garantare financiara, va contine referire expresa si la posibilitatea autoritatii contractante de a executa garantia de participare in urmatoarele situatii: a. retragerea ofertei in perioada de valabilitate a acesteia;b. daca oferta este stabilita castigatoare si nu se constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c. daca, desi oferta este stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei.in eventualitatea formularii unei contestatii si in cazul respingerii acesteia de catre Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma de 3849 lei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din din OUG nr.34/2006 - Formularul2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006 - Formularul3Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei care se depun ofertele.Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetelelocale) din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei care se depun ofertele.Certificat privind plata contributiei la asigurarile sociale (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS).Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formularul 4Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010- Formularul 5Completarea, semnarea si prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1, din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, Formular 6 din Sectiunea FormularePersoanele care detin functii de decizie din cadrul Institu?iei Prefectului ? Judetul Mures in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: - Marius Pascan, prefect- Barczi Gyozo Istvan, subprefect- Smaranda Cecan, sef serviciu- Ioana-Gabriela Rus, sef serviciu- Liviu-Calin Sara, sef serviciu- Daniel Buta, sef birou- Smaranda Hategan, consilier- Angela Moldovan, consilier- Liliana Olar, consilier- Alina Esan, consilier- Calin Demeter, consilier Pentru persoane juridice/fizice romane - Certificat constatator emis de ONRCPentru persoane juridice/fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care operatorul economic este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri a Ofertantului (individual sau asociere de operatori economici) pentru ultimii trei ani financiari trebuie sa fie echivalentul a 50% din valoarea estimata a contractului si anume 160.365 Lei., In cazul in care Ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci Ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul are obligatia de aface dovada ca dispune o reteade distributie a carburantilorformata din minim o statieproprie sau in parteneriat/afiliata, in fiecare resedin?a de jude?, Ofertantul are obligatia de aface dovada ca in ultimii trei ani a furnizat carburant auto pebaza de carduri in valoare egala sau mai mare de 85000 lei, Ofertantul are obligatia de nominaliza peresonalul responsabil de implementarea acordului cadru, Informatii privind subcontractantii(daca este cazul) Certificarea conform standardului ISO 9001, a sistemului de management al calitatii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP, sau soliciater pe adresa [email protected], fara plata
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.05.2012 15:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer