Achizitie publica - Furnizare de carburant auto pe baza de carduri valorice, cantitatea minima 17.977,32 litri (adica 94.235,95 lei, fara TVA) si cantitatea maxima 62.400,00 litri (adica 327096,77 lei, fara TVA)
Detaliu pentru invitatia numarul 345101
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 345101/10.04.2013
Denumire contract: Furnizare de carburant auto pe baza de carduri valorice, cantitatea minima 17.977, 32litri (adica 94.235, 95 lei, fara TVA) si cantitatea maxima 62.400, 00litri (adica 327096, 77 lei, fara TVA)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA DE PLATI SI INTERVENTIE PENTRU AGRICULTURA, CENTRUL JUDETEAN ARADCod fiscal: 20715212, Adresa: STRADA FRATII NEUMANN, NR.10, Arad, Telefon: 0257 24 01 16, 0257 25 05 40, 0749082334, Fax: 0257 25 05 40
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare de carburant auto pe baza de carduri valorice, cantitatea minima 17.977, 32litri (adica 94.235, 95 lei, fara TVA) si cantitatea maxima 62.400, 00litri (adica 327096, 77 lei, fara TVA)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare carburanti auto pe baza de carduri valorice
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 94, 235.95 - 327, 096.77 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 3300 lei, Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate In cazul in care ofertantul alege sa constituie garantia prin virament, plata se va face prin Ordin de plata in contul nr. RO10TREZ0215005XXX015795 deschis la Trezoreria municipiului Arad, cod fiscal20715212. Ordinul de plata trebuie sa fie depus scanat si sa contina confirmarea bancii. In cazul in care ofertantul alege ca instrument de garantare, Scrisoarea de garantie bancara, aceasta va fi intocmita in conformitate cu modelul anexat (Formularul 6 din sectiunea FORMULARE). Ofertantul are obligatia de a o prezenta scanata in SEAP si asigure receptia de catre autoritatea contractanta a garantiei de participare, in original la sediul acesteia( cu exceptia cazului in care alege viramentul bancar) pana la data stabilita pentru depunerea ofertelor. In cazul in care un operator economic depune contestatie iar CNSC respinge contestatia autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata o suma calculata conform prevederilor art. 278^1 alin. (1) din OUG 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 Incadrarea in una dintre situatiile prevazute la art. 69A1, art. 180 si art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, va atrage excluderea operatorului economic din procedura de achizitie publica. Se va prezenta Formularul 1A(Declaratie pe propria raspundere privind nefncadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare) si Formularul 1B (Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69A1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare), precum si urmatoarele documente care atesta situatia personala: 1. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia operatorul economic isi are sediul social care sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. 2. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, inconformitate cu prevederile Ordinului nr. 314/2010 al Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice Se pot prezenta si orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in conditiile art.182 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Incadrarea in una dintre situatiile prevazute la art. 69A1, art. 180 si art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, va atrage excluderea operatorului economic din procedura de achizitie publica. Documentele vor fi prezentate, dupa caz, de fiecare ofertant/ofertant asociat inparte si de catre fiecare tert sustinator inparte. Persoanele cu functie de decizie care semneaza documentele in legatura cu/sau implicate in procedura de atribuire sunt: 1.ALDA GHEORGHE ? Director executiv CJ APIA Arad2.BOROD SORINA-MARINELA ? sef serviciu Serviciul Economic, Recuperare debite(SERD)3.BORCEA ALEXANDRU ? consilier juridic4.LALA LIVIA ? consilier superior SERD5.GIURGIU VIOREL ? consilier superior SERD6.HORA IOAN ? referent de specialitate SERD. Se va prezenta: 1. Certificatul constatator eliberat de ONRC sau echivalent.Informatiile cuprinse in aceste certificate sunt reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor.Documentele vor fi prezentate, dupa caz, de fiecare ofertant/ofertant asociat in parte si de catre fiecare tert sustinator inparte.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte certificatul constatator in original/copie legalizata pentru conformitate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita informatii privind denumirea, adresa sediul, codul fiscal, obiectul de activitate, cifra de afaceri pe ultimii trei ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Reteaua de distributie: Se solicita: -existenta a cel putin 1 (una) statie proprie de distributie in Municipiul Aradsi minim 1 (una) statie proprie de distributie in fiecare judet, inclusivMunicipiul Bucuresti, la care se pot efectua plati pe baza de carduri.- prezentarea listei complete cu statiile respective precum si datele decontact ale acestora.Lista va fi prezentata, dupa caz, de fiecareofertant/ofertant asociat si de fiecare tert sustinator in parte.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.04.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 21.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.04.2013 16:09