Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare de carburant pe baza de carduri valorice- cantitate minima 42240 litri ( 218112 lei), cantitate maxima 79200 litri (408960 lei)


Detaliu pentru invitatia numarul 331510
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: CENTRUL JUDETEAN PRAHOVA
Numar invitatie: 331510/11.07.2012
Denumire contract: Furnizare de carburant pe baza de carduri valorice- cantitate minima 42240 litri ( 218112 lei), cantitate maxima 79200 litri (408960 lei)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCENTRUL JUDETEAN PRAHOVACod fiscal: 20803756, Adresa: STR. ANTON PANN NR.7, Ploiesti, Telefon: 0244/514760, Fax: 0244/514760
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. ANTON PANN NR.7, Ploiesti, Romania, cod postal: 100023, telefon: +40 244514760, fax: +40 244514760, persoana de contact: PETRICA CRISTIAN DANIEL
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. ANTON PANN NR.7, PLOIESTI, ROMANIA, COD POSTAL 100023, TELEFON +40244514760, FAX +40244514760, persoana de contact PETRICA CRISTIAN DANIEL
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare de carburant pe baza de carduri valorice- cantitate minima 42240 litri ( 218112 lei), cantitate maxima 79200 litri (408960 lei)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare de carburant pe baza de carduri valorice
II.1.6) CPV: 09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 408, 960 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
7920 Ron-perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;Incadrarea in una din situatiile prevazute la art.69ยน , art.180, din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare va atrage excluderea operatorului economic din procedura de achizitie publica;Se va prezenta Formularul 1A si Formularul 1B, precum si urmatoarele documente care atesta situatia personala: - Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ-teritoriale pe raza caruia operatorul economic isi are sediul social, care sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, pentru punctele de lucru implicate in derularea contractului, din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local;
- Certificat de participare cu oferte independente, conform Ordin ANRMAP nr.314/2010, se va completa formularul nr.2;Se pot prezenta si orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in conditiile art.182 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;Persoanele cu functie de decizie care semneaza documentele in legatura cu/sau implicate in procedura de atribuire sunt: - Banu Aurel ? director executiv;
- Nicolescu Madalina Elena ? sef Serviciul economic, recuperare debite;
- Petrica Cristian Daniel ? consilier Se va prezenta Certificatul constatator eliberat de ONRC sau echivalent, valabil la data depunerii ofertelor (emis cu maxim 30 zile inainte de data depunerii ofertelor);
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se vor prezenta informatii referitoare la: Declararea cifrei de afaceri pe domeniul de activitate al contractului pe ultimii 3 ani; pentru exprimarea cifrei de afaceri in euro se va folosi cursul mediu anual al euro, practicat de BNR pentru anul respectiv;Bilant contabil la data de 31.12.2010, vizat, inregistrat de/la Directia generala a Finantelor Publice, in copie;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a)Reteaua de distributie: Se solicta existenta a cel putin 1 (una) statie de distributie in fiecare judet a Romaniei si Municipiul Bucuresti, in care sa se comercializeze toate sortimentele solicitate de carburanti;b)Experienta similara; pentru demonstrarea experientei similare se solicita prezentarea cel putin a unui contract care a avut ca obiect furnizarea de combustibil pe baza de carduri executat in ultimii 3 ani, in valoare minima de 50000 lei fara TVA;c)Informatii privind subcontractantii (daca este cazul);d)Informatii privind asociatii; se solicita lista asociatiilor si prezentarea contractului sau conventiei de asociere;e)clauze contractuale conform art.33 alin.(2) litera h din OUG 34/2006.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP SAU LA SEDIUL AC
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.07.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.07.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.07.2012 13:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer