Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare de carburant pe baza de carduri valorice cantitate minima 36960 litri adica 184800 lei si cantitate maxima 67200 litri adica 336000 lei


Detaliu pentru invitatia numarul 336053
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: AGENTIA DE PLATI SI INTERVENTIE PENTRU AGRICULTURA- CENTRUL JUDETEAN IASI
Numar invitatie: 336053/24.09.2012
Denumire contract: Furnizare de carburant pe baza de carduri valorice cantitate minima36960 litri adica 184800 leisi cantitate maxima 67200 litri adica 336000 lei
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA DE PLATI SI INTERVENTIE PENTRU AGRICULTURA- CENTRUL JUDETEAN IASICod fiscal: 20692348, Adresa: SOSEAUA NATIONALA NR. 5, LOC. IASI, JUDETUL IASI, Iasi, Telefon: 0232/214210, 0232/214212, Fax: 0232/214210
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: IN SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare de carburant pe baza de carduri valorice cantitate minima36960 litri adica 184800 leisi cantitate maxima 67200 litri adica 336000 lei
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare carburant pe baza de carduri valorice
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 336, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 6720 lei, Perioada de valabilitate a garantiei de participareeste egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate In cazul in care ofertantul alege sa constituie garantia prin virament, plata se va face prin Ordin de plata in contul nr. RO47TREZ4065005xxx011532, deschis la Trezoreria Iasi. Ordinul de plata trebuie sa fie depus scanat si sa contina confirmarea bancii. In cazul in care ofertantul alege ca instrument de garantare, Scrisoarea de garantie bancara, aceasta va fi intocmita in conformitate cu modelul anexat (Formularul 6 din sectiunea FORMULARE). Ofertantul are obligatia de a o prezenta scanata in SEAP si asigure receptia de catre autoritatea contractanta a garantiei de participare, in original la sediul acesteia( cu exceptia cazului in care alege viramentul bancar) pana la data stabilita pentru depunerea ofertelor. In cazul in care un operator economic depune contestatie iar CNSC respinge contestatia autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata o suma calculata conform prevederilor art. 278^1 alin. (1) din OUG 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 Incadrarea in una dintre situatiile prevazute la art. 69^1, art. 180 si art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, va atrage excluderea operatorului economic din procedura de achizitie publica. Se va prezenta Formularul 1A(Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare) si Formularul 1B(Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare), precum si urmatoarele documente care atesta situatia personala: 1. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia operatorul economic isi are sediul social care sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. 2. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, in conformitate cu prevederile Ordinului nr. 314/2010 al Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice Se pot prezenta si orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in conditiile art.182 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Incadrarea in una dintre situatiile prevazute la art. 69^1, art. 180 si art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, va atrage excluderea operatorului economic din procedura de achizitie publica. Documentele vor fi prezentate, dupa caz, de fiecare ofertant/ofertant asociat in parte si de catre fiecare tert sustinator in parte. Persoanele cu functie de decizie care semneaza documentele in legatura cu/sau implicate in procedura de atribuire sunt: 1.PAUL EDUARD KMEN? Director Executiv2. ZLATE SIMONA ? Sef Serviciu Economic, Recuperare Debite 3.GASPAR MIHAI? Responsabil Achizitii Publice. Se va prezenta: 1. Certificatul constatator eliberat de ONRC sau echivalent( emis cu maximum 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor). Documentele vor fi prezentate, dupa caz, de fiecare ofertant/ofertant asociat in parte si de catre fiecare tert sustinator in parte.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte certificatul constatator in original/copie legalizata pentru conformitate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita informatii privind denumirea, adresa sediul, codul fiscal, obiectul de activitate, cifra de afaceri pe ultimii trei ani.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Reteaua de distributie: Se solicita: -existenta acel putin 1 (una) statie proprie de distributiein MunicipiulIasi si minim 1 (una) statie proprie de distributiein fiecare judet, inclusiv Municipiul Bucuresti, la care se pot efectua plati pe baza de carduri.- prezentarealistei complete cu statiile respective precum si datele decontact ale acestora.Lista va fi prezentata, dupa caz, de fiecare ofertant/ofertant asociat si de fiecare tert sustinator in parte.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Atasat prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.11.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.09.2012 14:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer