Achizitie publica - ?FURNIZARE DE CARBURANTI AUTO (BENZINA SI MOTORINA), PE BAZA DE BONURI VALORICE, PENTRU PARCUL AUTO AL R.A. A.P.P.S.?
Detaliu pentru invitatia numarul 340057
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 340057/26.11.2012
Denumire contract: ?FURNIZARE DE CARBURANTI AUTO (BENZINA SI MOTORINA), PE BAZA DE BONURI VALORICE, PENTRU PARCUL AUTOAL R.A. A.P.P.S.?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Autonoma Administratia Patrimoniului Protocolului de Stat BucurestiCod fiscal: R 2351555, Adresa: Moliere nr.6-8, sectorul 1, Bucuresti, Telefon: +40 212080414, Fax: +40 212080403
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Moliere nr.6-8, sectorul 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011964, telefon: +40 212080414, fax: +40 212080403, persoana de contact: Camelia Mirela Trandafir
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Moliere nr.6-8, sectorul 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011964, telefon: +40 212080414, fax: +40 212080403, persoana de contact: Camelia Mirela Trandafir
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administrare de imobile pe baza de tarife sau contracte)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?FURNIZARE DE CARBURANTI AUTO (BENZINA SI MOTORINA), PE BAZA DE BONURI VALORICE, PENTRU PARCUL AUTOAL R.A. A.P.P.S.?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: FURNIZARE DE CARBURANTI AUTO (BENZINA SI MOTORINA), PE BAZA DE BONURI VALORICE, PENTRU PARCUL AUTOAL R.A. A.P.P.S.
II.1.6) CPV: 09130000-9 - Petrol si produse distilate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 274, 197 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 5.400 lei (pt. IMM-uri ? reducere 50% din valoare)In eventualitatea unei contestatii respinse de C.N.S.C. se retine din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata, o suma calculata conform art.278ยน lit.a) din OUG 34/2006Garantia de participare se va constitui in formele precizate de art.86 di HG nr.925/2006.Formularul F10 ? in cazul in care garantia de participare se constituie prin scrisoare de garantie bancara.- contul in care se poate vira garantia de participare este RO05RNCB0082000367330001 deschis la BCR sucursala Unirea, CUI: 2351555.Precizare: In orice situatie, garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului va fi de 5% (2, 5% pt. IMM-uri) din valoarea acestuia, fara TVA.Garantia de buna executie a contractului se va constitui in conformitate cu prevederile art.90 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea - Se va completa formularul 1. Se va prezenta si de catre tertul sustinator, daca este cazul.Declaratie privind calitatea de participant la procedura. - Se va completa formularul 2Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006, actualizata - Se va completa formularul 3. Se va prezenta si de catre tertul sustinator pentru pct. a), c)1 si d), daca este cazul.Certificatului de participare cu oferta independenta - conform ordinului ANRMAP nr.314/2010.-Se va completa formularul 4Declaratia privind neincadrarea in prev. art.691 din OUG 34/2006-Se va prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul? Formularul 5Declaratia pe proprie raspundere a ofertantului ca nu are membrii in cadrul consiliului de administratie/organului de conducere si/sau asociati ori actionari persoane care sunt sotie/sot/ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, sau in relatii comerciale (asa cum sunt prevazute in art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante si anume: Georgian Gabriel SURDU ? Director General; Emilia SERBAN ? Director Economic; Radu Munteanu ? Director Directia Logistica Administrativ; Cristian Sebastian Mihai ? Director Directia Juridica; Mirela Pavel ? Sef Birou Avizare Legislatie; Camelia Mirela Trandafir ? Sef Serviciu Atribuire Contracte Achizitii; Monica Petrescu ? Sef Birou Intocmire Documentatii.Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale, eliberat de Consiliul local teritorial ?(original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).Certificat fiscal cu privire la indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat, emis de autoritatea competenta(original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?).Conditie de calificare : Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora). Certificatele fiscale trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, in original/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul" din care sa reiasa ca operatorul economic are inscris ca domeniu de activitate, obiectul prezentei proceduri.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului, in original.Pentru persoane fizice/juridice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. Documenete vor fi prezentate in traducere legalizata.Declaratie pe propria raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria I.M.M.-urilor (daca este cazul)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale in care se precizeaza cifra de afaceri.- se va specifica media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului din ultimii 3 ani, pentru care exista exercitiu financiar incheiat.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani, Informatii privind statiile de distributie. Se solicita in fiecare judet si in fiecare sector al Municipiului Bucuresti existenta a cel putin cate unei statii de distributie care comercializeaza toate sortimentele de carburanti auto solicitate, cu decontare pe baza de bonuri valorice. Certificarea sistemului demanagement al calitatiiSe solicita dovada certificarii sistemului de management al calitatii, conform standardului ISO 9001:2008 (sau echivalent) de catre un organism abilitat.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Online din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.12.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 23.11.2012 14:26