Achizitie publica - Furnizare de carburanti auto pe baza bonurilor valorice- (benzina fara plumb si motorina euro )
Detaliu pentru invitatia numarul 320556
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320556/22.02.2012
Denumire contract: Furnizare de carburanti auto pe baza bonurilor valorice- (benzina fara plumb si motorina euro )
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Agas (Consiliul Local Agas)Cod fiscal: 5002983, Adresa: comuna Agas, judetul Bacau, Agas, Telefon: 0234382620, Fax: 0234382348
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna Agas, judetul Bacau, Agas, Romania, cod postal: 607005, telefon: +40 0234382036, fax: +40 0234382036, persoana de contact: U.A.T. AGAS
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de sedinte a Primariei Comunei Agas, judetul Bacau
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare de carburanti auto pe baza bonurilor valorice- (benzina fara plumb si motorina euro )
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarede carburanti auto pe baza de bonuri valorice
II.1.6) CPV: 09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 100, 806 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in cuantum de 2000 lei si trebuie sa fie valabila cel putin 90 de zile (in conformitate cu perioada de valabilitate a ofertei) de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia poate fi constituita : a) Prin Scrisoare de garantie emisa de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documetatia de atribuire (Formular nr.14)b) Prin virament bancar: Ordin de plata in contul autoritatii contractante. Contul IBAN al autoritatii contractante este : RO47TREZ0635006XXX001223, CF 5002983, deschis la Trezoreria orasului Moinesti, judetul Bacau.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. In cazul in care operatorul economic depune contestatie la CNSC si aceasta este respinsa, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma stabilita prin art. 278^1 din OUG 34/2006 actualizata in cuantum de 1008 lei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitateaDeclaratie privind calitatea de participant la proceduraDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de autoritatile competente de pe langa Unitatile Administrativ Teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social(formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat), in original sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul?.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat), in original sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul?.Certificatele mentionate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerintele referitoare la obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensatiilor, aprobate de catre organele competente in domeniuDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006Operatorii economici participanti la procedura: Ofertantul /Ofertantul asociat /Subcontractantul /Tertul sustinator nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: MERUSCA DORU? PrimarRATA FLORINEL - ViceprimarFRANT DOINA ? SecretarARITON IOAN ? Responsabil achizitii publiceCertificat de participare ca oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010, privind punerea in aplicare a cerificatului de participare la licitatii cu oferta independenta Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte ca obiectul de activitate a ofertantului (codurile CAEN) trebuie sa cuprinda si activitati de tipul celor supuse procedurii de achizitie in copie conform cu originalul.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate Certificatul constatator in original sau copie legalizata, daca a prezentat respectivul certificat in copie..
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale, formular model;Se solicita bilantul contabil la data de: 30.06.2011;Se solicia balanta de verificare la data de 31.12.2011
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani. Lista se va completa si depune in original, insotita de cel putin 1 document/contract /proces-verbal de receptie (si care vor contine informatii privind: valoarea si perioada de furnizare a produselor) prin care sa confirme livrarile de produse mentionate.Se solicita copii lizibile ?conform cu originalul? dupaparti relevante ale contractului din care sa rezulte obiectul, durata si pretul contractului; Se va atasa copie lizibila ?conform cu originalul? dupa certificatul ISO 9001:2008 sau certificate echivalente.Nu se admit operatori economici care sunt in curs de implementare a standardului ISO 9001.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este disponibila in SEAP sau la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.03.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.03.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.02.2012 08:16