Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare de carburanti auto pe baza bonurilor valorice ? motorina euro 5


Detaliu pentru invitatia numarul 347603
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: JUDETUL BACAU
Numar invitatie: 347603/29.05.2013
Denumire contract: Furnizare de carburanti auto pe baza bonurilor valorice ? motorina euro 5
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL BACAUCod fiscal: 4455510, Adresa: Calea Marasesti nr.2, Bacau, Telefon: 0234-537200, Fax: 0234-535012
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Marasesti nr.2, Bacau, Romania, cod postal: 600017, telefon: +40 234537200, fax: +40 234535012, persoana de contact: Mariana Mitruti
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul Autoritatii Contractante, Calea Marasesti nr.2, Bacau
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare de carburanti auto pe baza bonurilor valorice ? motorina euro 5
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare de carburanti auto pe baza bonurilor valorice ? motorina euro 5Pentru aceasta procedura nu se justifica includerea in valoarea estimata a unei sume aferente cheltuielilor diverse si neprevazute
II.1.6) CPV: 09134220-5 - Motorina (EN 590) (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 141, 129 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de: 2.822, 58 lei, din care cuantumul sumei corespunzatoare prevederilor art. 278^1 din O.U.G 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare este de de 1.411, 29 lei.Garantia poate fi constituita in lei/alta valuta. Echivalenta leu/alta valuta comunicat de BNR va fi data publicarii invitatiei de participare. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor. Modul de constituire a garantiei de participare: Scrisoare de garantie emisa de o societate bancara sau de o societate de asigurari ? Formular nr.14 ? originala Virament bancar in contul autoritatii contractante (cod fiscal 5057580) RO34TREZ0615006XXX000223, Trezoreria Bacau. In cazul depunerii ofertei in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa se mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Ofertantii care vor constituigarantia de participare in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004, au obligatia de a face dovada ca reprezinta IMM, respectiv dovada privind numarul de salariati si dovada privind cifra de afaceri pe ultimul an (unde este cazul), precum si valoarea activelor totale. Pentru a putea beneficia de prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 este necesar ca toti asociatii sa faca dovada ca reprezinta IMM, prin atasarea Formularului nr.19.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Formularul nr. 1 (Declaratie privind eligibilitatea) completat. Acest formular va fi prezentat de catre fiecare membru al asocierii dupa caz.Formularul nr. 2 (Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare) completat. Acest formular va fi prezentat de catre fiecare membru al asocierii dupa caz.Pentru tertul sustinator se solicita Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006 lit.a), c1) si d).Formularul nr. 3 (Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr.34/2006) completat. Acest formular va fi prezentat de catre ofertant / ofertant asociat / subcontractant / tert sustinator, dupa caz. Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Dragos Benea ? Presedinte;Nastase Claudiu ? Vicepresedinte;Floroiu Ionel ? Vicepresedinte;Popoutanu Dorina ? Administrator public al judetuluiFantaza Ciprian - Director executiv Directia juridica si administratie publica localaMitrea Gabriela ? Director executiv - Directia economica, informatizare si managementul calitatiiMitruti Mariana ? Director executiv ? Directia achizitii publice, contracte, venituriConsilieri judeteni: Balan Paustin, Bejan Gheorghe, Belceanu Gheorghe, Bondor Silviu, Bontas Dumitru, Bostan Ionel Gabriel, Braneanu Dumitru, Cautis Vasile, Casaneanu Gabriel Vasilica, Cosa Maricica Luminita, Dascalu Ioan, Dinu Ioana Raluca, Draganuta Constantin, Dumitru Raspopa Mincu Adrian, Enasoae Petru, Floroiu Ionel, Ganea Laurentiu Eugen, Gritcu Gabriel, Humulescu Vasile, Ichim Mihai, Isvoranu Vasile, Marchis Ana, Marcu Costica, Mihaila Petrica, Martz Carmen, Nastasa Claudiu Constantin, Ochenatu Nechifor Eugen, Olaru Neculai, Olteanu Petre Cezar, Paslaru Marius, Pristavu Mihai, Seto Bogdan Constantin, Stanica Marian Ovidiu, Sapca Nicu, Sendrea Iulian Razvan, Sotcan Theodora- Certificat de atestare fiscala (privind plata contributiilor la Bugetul consolidat general) eliberat de ANAF sau echivalent, din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de administratia locala din zona administrativ-teritoriala in care operatorul / operatorii economici isi are / au sediul sau echivalent, din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?..Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.In cazul unei asocieri aceste certificate vor fi prezentate de catre fiecare membru.Cerintele referitoare la obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensatiilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Formularul nr.4 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura completat. Acest formular va fi prezentat de catre fiecare membru al asocierii dupa caz.Formularul nr. 5 - Declaratie ?Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta? completat. In cazul unei asocieri acest formular va fi completat si prezentat de catre fiecare membru al asocierii. Pentru persoanele juridice/fizice romane: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si autorizati pentru obiectul de activitate corespunzator exercitarii activitatii profesionale pentru indeplinirea contractului ce face obiectul prezentei proceduri.Mod de dovedire: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic, informatiile cuprinse in acesta sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, denumirea completa, sediul social, persoanele autorizate /administratori, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati, domeniul principal de activitate, domenii de activitate secundare. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC (in cazul unei asocieri se va demonstra pentru partea sa care o va realiza in cadrul contractului).Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate Certificatul constatator in original sau copie legalizata, daca a prezentat respectivul certificat in copie.Pentru persoanele juridice/fizice straine: Operatorii economici participanti la procedura sa fie legal inregistrati si autorizati pentru obiectul de activitate corespunzator exercitarii activitatii profesionale pentru indeplinirea contractului ce face obiectul prezentei proceduriMod de dovedire: Se vor atasa copii dupa original insotite de traducerea autorizata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3ani, in functie de informatiile si documentele disponibile ale operatoriloreconomici, trebuie sa fie de minim 282.000 lei sau echivalentul sumei Eurola cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria IMM, astfel cum acestea sunt definite prin Lg.346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cifra minima de afaceri. In cazul asocierilor toti membrii asocieriitrebuie sa faca parte din categoria IMM-uri pentru a beneficia de prevederileLegii346/2004., Capacitatea economica si financiara a ofertantului/grupului de operatorieconomici poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de naturarelatiilor juridice existente intre ofertanti si persoana respectiva. In cazulacesta ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocandsi sustinerea acordata, de catre o alta persoana si are obligatia de a dovedisustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm alpersoanei respective, incheiat in forma autentica, angajament ce trebuie saprevada care sunt resursele respective si sa evidentieze faptul cadisponibilizarea acestora se va realiza neconditionat, in functie denecesitatile care apar pe parcursul indeplinirii contractului in cauza.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatiacare determina excluderea din procedura de atribuire, conform art. 180 si art.181 lit.a), c1) si d) si 69^1 din OUG nr.34/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie cu lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani.Lista va contine valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.Acest formular va fi prezentat de catre fiecare membru al asocierii dupa caz., Ofertantul va prezenta o lista cu adresele statiilor sale de distributie, din care sa reiasa ca dispune de cel putin o statie in fiecare municipiu din fiecare judet Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001:2008 sau echivalent.Nu se accepta documente in curs de certificare. Se accepta adeverinte/adrese emise de organisme de certificare in care este stipulat faptul ca respectivul operator economic a fost auditat iar certificatele urmeaza sa fie eliberate ulterior.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.06.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.06.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.05.2013 11:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer