Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare de carburanti auto pe baza de bonuri valorice


Detaliu pentru invitatia numarul 323015
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: JUDETUL ARGES
Numar invitatie: 323015/29.03.2012
Denumire contract: Furnizare de carburanti auto pe baza de bonuri valorice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL ARGESCod fiscal: 4229512, Adresa: Piata Vasile Milea Nr.1, Pitesti, Telefon: +40 248220075, Fax: +40 248220137
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Vasile Milea Nr.1, Pitesti, Romania, cod postal: 110035, telefon: +40 248220075, fax: +40 248220137, persoana de contact: ROXANA BRATU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare de carburanti auto pe baza de bonuri valorice
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare de carburanti auto pe baza de bonuri valorice
II.1.6) CPV: 09000000-3 - Produse petroliere, combustibil, electricitate si alte surse de energie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 152, 475 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de minim 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor, inclusiv.Garantiei de participare in cuantum de 1% din valoarea maximaa contractului este in suma de 1060 lei . Garantia de participare se poateconstitui prin virament bancar in contul RO34TREZ0465006XXX000183 deschisla Trezoreria Pitesti, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original (Formularul 8). Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta pe perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei; c) ofertantul a contestat un act al autoritatii contractante la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, iar Consiliul respinge contestatia (suma retinuta se va calcula conform prevederilor art. 278^1 alin. 1 din O.U.G 34/2006 actualizata).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea-Formularul 1 din Sectiunea IV;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 actualizata-Formular 2 din Sectiunea IV;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului nr.314/2010-Formularul 3 din Sectiunea IV;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare-Formularul4din Sectiunea IV;Declaratie privind situatia personala a ofertantului-Formular 5 din sectiunea IV;Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarera procedurii sunt: Nicolescu Constantin - presedinte;Tecau Florin - vicepresedinte;Oprescu Simona - vicepresedinte;Raducanu Viorica - secretar judet;Voicu Constantin ? director executiv;Mercea Codruta - director executiv;Ciobanu Alisa - director executiv;Stoicea Alin - director executiv adjunct;Dorian Toteanu ? sef serviciu achizitii licitati;Bratu Roxana ? responsabil SEAP, documentatie evaluare;Ruoiu Ion ? P.F.A.; Durdui Marinel - inspector A.J.T.;Gabriel Margarit ? C.J.;Catalin Sovar ? Inginer UIP. - Persoane juridice/fizice romane-Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Documentul poate fi depus in oricare dintre formele: original, copie legalizata saucopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificatul prezentat va trebui sa se afle in perioada de valabilitate la data depunerii ofertelor si oricum va trebui sa fie emis cu cel mult 30 de zile inainte de datadepuneii ofertelor.- Persoane juridice/fizice straine-pentru a demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Operatorul economic trebuie sa detinacel putin o statie de distributie in orasul de resedinta al judetului Arges, respectiv orasul Pitesti., Certificat de conformitate R.A.R. -O.C.P. conform Directiva 2007/46/ECE emise de organisme competente, care sa ateste conformitatea produselor din caietul de sarcini.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: -gratuit de pe site-ul SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.04.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.03.2012 09:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer