Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare de carburanti auto pe baza de bonuri valorice


Detaliu pentru invitatia numarul 344150
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Regia de Administrare a Domeniului Public si Privat al judetului Arges
Numar invitatie: 344150/21.03.2013
Denumire contract: Furnizare de carburanti auto pe baza de bonuri valorice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia de Administrare a Domeniului Public si Privat al judetului ArgesCod fiscal: RO27457340, Adresa: Sat Geamana, Com. Bradu, Nr.623, Judetul Arges, Bradu, Telefon: 0721558955, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Regia de Administrare a Domeniului Public si Privat al judetului Arges)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare de carburanti auto pe baza de bonuri valorice
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Val. estim. a contr. 2013=137233, 336 lei.Val. estim. a contr. 01.01.-30.04.2014=68616, 668lei. Val. estim. a contr. pentru anul 2013+4 luni din anul2014 este de=205850 lei.Optiuni: Cu posib. a prelungirii duratei contr. conform art.6 alin.3 din H.G. 925/2006 actualizata.
II.1.6) CPV: 09000000-3 - Produse petroliere, combustibil, electricitate si alte surse de energie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 137, 233.34 - 205, 850 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de minim 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor, inclusiv.Garantiei departicipare in cuantum de 1% din valoarea maxima a contractului este in suma de 1372, 33 lei . Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar in contul RO84RZBR0000060013025011 deschis la Raiffeisen Bank Pitesti, sau printr-un instrument de garantare emisin conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original (Formularul 8). Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta pe perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei; c) ofertantul a contestat un act al autoritatii contractante la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, iar Consiliul respinge contestatia (suma retinuta se va calcula conform prevederilor art. 278^1 alin. 1 din O.U.G 34/2006 actualizata).Cuantumul garantiei de participare depusa in alta valuta, se va face la cursul BNR stabilt cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Situatia personala a candidatului sau ofertantului Declaratii privind eligibilitatea-Formularul 1 din Sectiunea IV;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006 actualizata-Formular 2 din Sectiunea IV; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului nr.314/2010-Formularul 3 din Sectiunea IV;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- Formularul 4 din Sectiunea IV;Declaratie privind situatia personala a ofertantului-Formular 5 din sectiunea IV;Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarera procedurii sunt: Mihaescu Gheorghe - director;Despan Florian ? director adj;Tuluca Camelia ? director economic;Bratu Mihai - sef serviciu;Hiru Grigore-sef sectie; Alexandru Andrei ? jurist, Tatarascu Liliana, Baidoc Denisa-agent achizitii, Tomescu Andrei-economist. Cerinta obligatorie: Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Documentul poate fi depus in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Persoane juridice /fizice straine Cerinta obligatorie: pentru a demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Certificat de conformitate R.A.R. - O.C.P. conform Directiva 2007/46/ECEemise de organisme competente, care sa ateste conformitatea produselor din caietul de arcini.Operatorul economic trebuie sa detina cel putin o statie de distributie inorasul de resedinta al judetului Arges, respectiv orasul Pitesti. Declaratie pe propria raspundere privind dotarilespecifice, numarul de statii teritoriale de distributie si repartitia acestora pe judet.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.04.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 20.03.2013 16:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer