Achizitie publica - Furnizare de carburanti auto pe baza de BVCA-uri.
Detaliu pentru invitatia numarul 330225
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330225/22.06.2012
Denumire contract: Furnizare de carburanti auto pe baza de BVCA-uri.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA INTRETINERE SI ADMINISTRARE PATRIMONIU TULCEACod fiscal: 14734651, Adresa: STR. PACII, NR. 20, Tulcea, Telefon: 0240/516250, Fax: 0240/516250
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. PACII, NR. 20, Tulcea, Romania, cod postal: 820033, telefon: +40 0240516250, fax: +40 0240516250, persoana de contact: VALERIA RADU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. PACII, NR. 20, cam.300, Tulcea, Romania, cod postal: 820033, telefon: +40 0240516250, fax: +40 0240516250, persoana de contact: Lopataru Constanta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare de carburanti auto pe baza de BVCA-uri.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare de combustibili auto pe baza de BVCA-uri, pentru parcul auto din dotarea DIAP Tulcea
II.1.6) CPV: 09100000-0 - Combustibili (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 141, 120 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 2.500 Ron Modalitatile de plata a garantiei sunt :1.Numerar la casieria DIAP Tulcea str. Pacii nr. 20 cam. 300; 2.Ordin de plata in cont RO94TREZ6415006XXX000140, Trezoreria Tulcea; 3. Virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari , care se prezinta in original in coantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Perioada de valabilitate a garantiei este de 45 zile de la data limita de depunerea ofertelor. Orice oferta care nu este insotita de garantia de participare in original (prezentata in partea exterioara a plicului), nu va fi deschisa si va fi considerata respinsa, conform art.33 alin 3 din HG 925/2006 actualizata. Garantia de participare se pierde de catre ofertant in urmatoarele cazuri: 1. Ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a ofertei; 2. Oferta sa fiind stabilita castigatoare refuza semnarea contractului; 3. Oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 5 zile de la semnarea contractului. Modul de restituire a garantiei de participare: 1. Ofertantii necastigatori ? nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii ofertei; 2. Ofertantul castigator ? in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie. Ofertantii declarati necastigatori pot cere eliberarea garantiei de participare in baza unei cereri scrise si depuse la sediul AC, in care sa fie indicat nr. de cont si banca unde se vor vira banii precum si denumirea procedurii. In cazul in care unul sau mai multi ofertanti contesta procedura de atribuire iar CNSC respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului sumele prevazute la art. 278^1 din OUG 34/2006 actualizata.
Garantie de buna executie
Furnizorul se obliga sa constituie garantia de buna executie a contractului in cuantum de 2% din valoarea fara TVA a contractului si va putea fi constituita prin una din urmatoarele modalitati, in termen de maxim 5 zile de la semnarea contractului, devenind anexa la contractul incheiat: 1. scrisoare de garantie bancara 2. instrument de garantare emis in conditiile legii de o de o societate de asigurari 3. ordin de plata in cont RO94TREZ6415006XXX000140, Trezoreria Tulcea; Executarea contractului incepe dupa constituirea garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea.Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta 34/2006.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele, prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificatul fiscal din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului nr.314/2010.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006.Persoanele care aproba/semneaza documentele emise in legatura cu procedura de atribuire din cadrul Autoritatii Contractante sunt: ec. Pohariu Daniel Iulian-Director General, ec. Radu Valeria- Referent specialist, jr. Ganea Catalina- consilier juridic, Nicolin Paraschita- referent, Lazar Petre- sef sector, Lopataru Constanta- referent. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Act constitutiv.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani ? Fisa de informatii generaleRezultatul financiar al ultimilor 3 ani sa fie pozitiv.In vederea probarii acestor date ofertantii vor prezenta bilanturile contabile pe anii 2008, 2009 si 2010 vizate si inregistrate de catre organele competente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Lista statiilor de distributie carburanti-Ofertantii vor detine cel putin ostatie de alimentare in localitatea Tulcea-Ofertantii trebuie sa detina cel putin o statie de distributie pentru alimentare in program ?Non-Stop?a carburantilor, care sa satisfaca nevoile achizitorului, respectiv aria Municipiului Tulcea. In acest sens ofertantii vor prezenta reteaua si adresele statiilor de alimentare si distributie a carburantilor de pe raza Municipiului Tulcea si programul acestora.-Declaratie privind lista principalelor livrari in ultimii 3 ani.-La ofertare se va prezenta Certificatul de Conformitate pentru calitatea produselor. Ofertantul trebuie sa faca dovada detinerii urmatoarelor certificari;ISO 9001 :2008
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este accesibila direct in SEAP, fiind atasata la prezenta invitatie de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.07.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.07.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.06.2012 13:36