Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare de carburanti auto pe baza de carduri ( benzina fara plumb si motorina )


Detaliu pentru invitatia numarul 333365
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Consiliul Judetean Dambovita
Numar invitatie: 333365/08.08.2012
Denumire contract: Furnizare de carburanti auto pe baza de carduri ( benzina fara plumb si motorina )
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialConsiliul Judetean DambovitaCod fiscal: 4280205, Adresa: Piata Tricolorului, Nr 1, Targoviste, Telefon: +40-245-207.612, Fax: +40-245-616.827
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Tricolorului, Nr 1, Targoviste, Romania, cod postal: 130060, telefon: +40 245207612, fax: +40 245616827, persoana de contact: TRAIAN IACOBET
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Dambovita, Piata Tricolorului, Nr 1, cam. 26, Targoviste, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare de carburanti auto pe baza de carduri ( benzina fara plumb si motorina )
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Alimentarea cu benzina fara plumb si motorina pe baza de card, in statiile de distributie carburanti ale furnizorului. Valoarea estimata fara TVA intre 36.064, 52 lei(valoarea prezentei proceduri) si 74.903, 23 lei (include si valoarea posibilelor suplimentari prin prelungirea pana la 30.04.2013 conform art. 6, alin 3 din H.G. 925/2006.
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 74, 903.23 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 720 lei Modalitati de constituire acceptate: Garantia se va constitui in conformitate cu art. 86 din HG 925/2006. Termen de valabilitate al garantiei de participare de cel putin 90 zile de la data limita de primire a ofertelor. OBSERVATII: 1. In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, contul in care se va vira garantia de participare este RO15TREZ2715006XXX000252 ? Trezoreria Targoviste. Dovada constituirii garantiei de participare prin virament bancar confirmat de banca, se va prezenta cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertelor. 2. In cazul in care garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, dovada constituirii garantiei de participare in original se va prezenta separat de restul ofertei, cel mai tarziu la data si ora depunerii ofertelor. 3. Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea IMM, au obligatia de a face dovada ca reprezinta IMM, prin atasarea Formularului nr. 23 - Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: a) Formularul nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea completat.Cerinta nr. 2Operatorii economici participanti la procedura si anume ofertanti/asociati/terti sustinatori nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii1) Formularul nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare completat.Formularul se va completa de tertul sustinator numai daca el sustine capacitatea tehnico-profesionala a ofertantului.2) Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania.- Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.3) Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.- Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Mentiuni: a) Se accepta existenta datoriilor in cazul in care exista inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de organele competente in domeniu;b) In situatiile prevazute la art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 se accepta prezentarea certificatelor fiscale privind plata impozitelor ulterior datei de deschidere a ofertelor, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, evaluarea realizandu-se initial pe baza declaratiei pe proprie raspundere data de ofertantCerinta nr. 3Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 3 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura completat.Cerinta nr. 4Operatorii economici participanti la procedura trbuie sa respecte regulile de concurenta.Certificatul de participare la procedura nu se solicita subcontractantilor.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cazul proceduriiFormularul nr. 4 - Certificat de participare la procedura cu oferta independenta completat.Cerinta nr. 5Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va atasa catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 5 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare completat.Observatie - persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante care vor fi luate in calcul pentru completarea declaratiei: persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: lect. univ. dr. Adrian TUTUIANU- Presedinte Consiliul Judetean Dambovita, BADEA Leonardo - vicepresedinte Consiliul Judetean Dambovita, GROZAVU Ion Gabriel- vicepresedinte Consiliul Judetean Dambovita, jr. dr. Ivanoff Ivan Vasile - secretar general Consiliul Judetean Dambovita, ec. Carmen Igescu - director Directia economica, contabilitate, control financiar, ec. Mircea Nistor - director Directia investiti si dezvoltare regionala, ec. Gabriela lurcu - sef serviciu Directia Achizitii Publice - Servicii, Lucrari, Produse, ANA George Bogdan - consilier judetean, ANTONESCU Marin - consilier judetean, ANTONIU Florin Silviu- consilier judetean, BADEA Leonardo - consilier judetean, BANILA Alexandru-consilier judetean, BRICEAG Paul Robert- consilier judetean, BUTA Teodor- consilier judetean, CHITESCU Adrian - consilier judetean, CRISTEA Maria- consilier judetean, DINCA Georgeta - consilier judetean, DUMITRU Adrian-consilier judetean, FERARIU Ioan- consilier judetean, FOLESCU Ioan -consilier judetean, GROZAVU Ion Gabriel-consilier judetean, HERMENEAN Ioan- consilier judetean, ION Neli- consilier judetean, ION Sorin- consilier judetean, IVAN Gheorghe - consilier judetean, LUPOIU Mihai Marius- consilier judetean, MANOLE Mihai Alin- consilier judetean, MARINESCU Ioan-consilier judetean, MOCANU Adrian- consilier judetean, MOISE Vasile-consilier judetean, MOLDOVEANU Mihaita Dragos- consilier judetean, NECULAESCU Sache- consilier judetean, OLARU Luminita Elena- consilier judetean, OLTEANU Catalin Cosmin- consilier judetean, POPESCU Claudiu Cezar- consilier judetean, POPESCU Jean- consilier judetean, STOICA Liviu Cozmin- consilier judetean, STEFAN Corneliu- consilier judetean, TINGIRICA Marin- consilier judetean, TRIFAN Mihai- consilier judetean, VASILIU Teodor Emilian- consilier judetean. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateCerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si sa aiba dreptul sa desfasoare activitati de distributie ? la pompa ? de carburanti auto.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPersoane juridice/fizice romane1) Certificat constatator, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis de Oficiul Registrului Comertului sau organismul la care operatorul economic este atestat profesional, valabil la data depunerii ofertei (emis cu cel mult 30 de zile inainte de depunerii ofertelor).Persoane juridice/fizice straine1) Se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? -si dupa caz -traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.2) Se vor atasa documentele relevante, in original sau copie legalizata si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, faliment sau suspendare temporara a activitatii);Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete.Observatie: 1) Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economic are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi., Cerinta nr. 2 In cazul in care oferta este depusa de o asociatie, fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile prevazute la Situatia personala a operatorului economic si la Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, precum si orice alte conditii solicitate a fi indeplinite de catre asociati din cadrul Documentatiei de atribuire. Din Acordul de asociere trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii si toate amanuntele necesare pentru evaluarea ofertelor. Acordurile care nu vor contine aceste date vor fi considerate incomplete., Cerinta nr. 3 Operatorii economici participanti la procedura vor prezenta o anexa cu statiile de distributie de carburanti auto proprii si/sau partenere din tara (adresa, telefon contact) prin care ofertantii sa faca dovada ca au in regim de functionare non-stop cel putin o statie in fiecare judet, precum si in Targoviste Cerinta nr. 1 Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii) valabil la data depunerii ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului. Nu se accepta certificat in curs de atestare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.08.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.08.2012 14:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer