Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare de carburanti auto pe baza de carduri (benzina fara plumb si motorina)


Detaliu pentru invitatia numarul 345714
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Consiliul Judetean Dambovita
Numar invitatie: 345714/23.04.2013
Denumire contract: Furnizare de carburanti auto pe baza de carduri (benzina fara plumb si motorina)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialConsiliul Judetean DambovitaCod fiscal: 4280205, Adresa: Piata Tricolorului, Nr 1, Targoviste, Telefon: +40-245-207.612, Fax: +40-245-616.827
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Tricolorului, Nr 1, Targoviste, Romania, cod postal: 130060, telefon: +40 245207612, fax: +40 245616827, persoana de contact: SORIN RADU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Dambovita, Piata Tricolorului, Nr 1, Targoviste
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare de carburanti auto pe baza de carduri (benzina fara plumb si motorina)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Alimentarea cu motorina si benzina in statiile de carburanti ale furnizorului. Valoarea estimata fara TVA intre 113.854, 84 lei (valoarea prezentei proceduri) si 173.409, 68 lei (include si valoarea posibilei suplimentari prin prelungirea pana la 30.04.2014 conform art. 6, alin.3, din H.G. 925/2006.Optiuni: Prelungire pana la 30.04.2014 conform art. 6, alin. 3 din HG 925/2006
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 113, 854.84 - 173, 409.69 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 2.000 leiGarantia se va constitui in conformitate cu art. 86 din HG 925/2006Termen de valabilitate al garantiei de participare de cel putin 90 zile de la data limita de primire a ofertelor.OBSERVATII: 1. In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, contul in care se va vira garantia de participare este RO15TREZ2715006XXX000252 ? Trezoreria Targoviste. Dovada constituirii garantiei de participare prin virament bancar, se va prezenta cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertelor.2. In cazul in care garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, dovada constituirii garantiei de participare in original se va prezenta separat de restul ofertei, cel mai tarziu la data si ora depunerii ofertelor.3. Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea IMM, au obligatia de a face dovada ca reprezinta IMM, prin atasarea Formularului 12.Nota: Contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC i se va retine din garantia de participare suma de 1, 138.55 RON (respectiv 1% din valoarea estimata)- suma calculata conform art.2781*)-(1)din OUG nr. 34/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea completat.Cerinta nr. 2 Operatorii economici participanti la procedura si anume ofertanti/asociati/terti sustinatori nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii 1) Formularul nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare completat. Formularul se va completa de tertul sustinator numai daca el sustine capacitatea tehnico-profesionala a ofertantului. 2) Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania. - Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.3) Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit. - Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Mentiuni: a) Se accepta existenta datoriilor in cazul in care exista inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de organele competente in domeniu; b) In situatiile prevazute la art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 se accepta prezentarea certificatelor fiscale privind plata impozitelor ulterior datei de deschidere a ofertelor, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, evaluarea realizandu-se initial pe baza declaratiei pe proprie raspundere data de ofertant.Cerinta nr. 3 Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 3 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura completat.. Cerinta nr. 4 Operatorii economici participanti la procedura trbuie sa respecte regulile de concurenta. Certificatul de participare la procedura nu se solicita subcontractantilor. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cazul procedurii Formularul nr. 4 - Certificat de participare la procedura cu oferta independenta completat.Cerinta nr. 5 Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii Se va atasa catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 5 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare completat. Observatie - persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante care vor fi luate in calcul pentru completarea declaratiei: persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: lect. univ. dr. Tutuianu Adrian - Presedinte Consiliul Judetean Dambovita, Marinescu Ioan - vicepresedinte Consiliul Judetean Dambovita, Grozavu Ion Gabriel- vicepresedinte Consiliul Judetean Dambovita, jr. dr. Ivanoff Ivan Vasile- secretar general Consiliul Judetean Dambovita, ec. Igescu Carmen - director Directia economica, contabilitate, control financiar, jr. Stoica Dorina? Director Directia Juridica Administratie Publica, ing. Radu Sorin - diractor Directia Achizitii Publice - Servicii, Lucrari, Produse, Ana George Bogdan - consilier judetean, Antonescu Marin - consilier judetean, Antoniu Florin Silviu- consilier judetean, Banila Alexandru- consilier judetean, Buta Teodor- consilier judetean, Chitescu Adrian - consilier judetean, Cristea Maria- consilier judetean, Georgeta Dinca- consilier judetean, Dumitru Adrian- consilier judetean, Ferariu Ioan- consilier judetean, Fulga Valeriu - consilier judetean, Hermenean Ioan- consilier judetean, Ion Neli- consilier judetean, Ion Sorin- consilier judetean, Ivan Gheorghe - consilier judetean, Lupoiu Mihail Marius- consilier judetean, Mocanu Adrian- consilier judetean, Moise Vasile- consilier judetean, Moldoveanu Mihaita Dragos- consilier judetean, Neculaescu Sache- consilier judetean, Olaru Luminita Elena- consilier judetean, Olteanu Catalin Cosmin- consilier judetean, Petre Marin ? consilier judetean, Popescu Claudiu Cezar- consilier judetean, Popescu Jean- consilier judetean, Stoica Liviu Cozmin- consilier judetean, Stefan Cornel- consilier judetean, Tingirica Marin- consilier judetean, Trifan Mihai- consilier judetean, Vasile Claudiu Ionut- consilier judetean, Vasiliu Teodor Emilian- consilier judetean, Vladescu Niculae- consilier judetean. Cerinta nr. 1 Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si sa aiba dreptul sa desfasoare activitati de distributie ? la pompa ? de carburanti auto. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPersoane juridice/fizice romane1) Certificat constatator, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis de Oficiul Registrului Comertului sau organismul la care operatorul economic este atestat profesional. Informatiile cuprinse in Certificatul constatator vor fi valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.Persoane juridice/fizice straine1) Se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? -si dupa caz -traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.2) Se vor atasa documentele relevante, in original sau copie legalizata si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare; b) codul unic de inregistrare; c) sediul social, sedii secundare (adresa); d) structura actionariatului; e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic; f) domeniul de activitate principal; g) domeniile de activitate secundare; h) situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, faliment sau suspendare temporara a activitatii); Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete.Observatie: 1) Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1 Operatorii economici participanti la procedura vor prezenta o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a furnizat in ultimii trei ani, produse similare cu obiectul prezentului contract, in valoare de minim 100.000lei fara TVA.Mod de dovedire: Pentru demonstrarea experientei similare ofertantii vor prezenta cel putin un document/ contract/ proces verbal de receptie prin care sa confirme livrarea de produse in valoare de cel putin 100.000 lei fara TVA;Se va atasa Formularul nr.15 - Declaratie privind lista cu principalele livrari de produse in ultimii 3 ani, completat., Cerinta nr. 2 Operatorii economici participanti la procedura vor prezenta o anexa cu statiile de distributie de carburanti auto proprii si/sau partenere din tara (adresa, telefon contact) prin care ofertantii sa faca dovada ca au in regim de functionare non-stop cel putin o statie in fiecare judet, precum si in Targoviste.Se va atasa anexa cu statiile de distributie de carburanti auto proprii si/sau partenere din tara(adresa, telefon contact) prin care ofertantii sa faca dovada ca au in regim de functionare non-stop cel putin o statie in fiecare judet, precum si in Targoviste., Cerinta nr. 3 In cazul in care oferta este depusa de o asociatie, fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile prevazute la Situatia personala a operatorului economic si la Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, precum si orice alte conditii solicitate a fi indeplinite de catre asociati din cadrul Documentatiei de atribuire. Din Acordul de asociere trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii si toate amanuntele necesare pentru evaluarea ofertelor. Acordurile care nu vor contine aceste date vor fi considerate incomplete.In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art. 190, alin. (1) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, (la notariat), prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.1)Formularul nr. 8-Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora completat.2)Acordul de asociere, in original sau copie legalizata, din care sa rezulte cine este liderul asociatiei(consortiului) si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat(valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor umane, precum si imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei. In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducere legalizate in limba romana dupa acestea.3)Formularul nr.9- Imputernicirea liderului asociatiei de a reprezenta asociatia la procedura de atribuire completat.4)Toate documentele solicitate la situatia personala a operatorului economic , capacitatea de exercitare a activitatii profesionale(inregistrare), informatii privind capacitatea tehnica si informatii privind capacitatea profesionala, standardele de asigurare a calitatii(dupa caz) pentru fiecare asociat.Mentiune: Daca operatorul economic va fi o asociere/consortiu, autoritatea contractanta solicita legalizarea asocierii conform prevederilor legale, pana la data incheierii contractului de achizitie publica.Daca e cazul: Se vor atasa de catre tertul sustinator: (1) Formularul - Angajament privind sustinerea tehnica si/sau profesionala, privind contracte similare pentru indeplinirea contractului de achizitie publica;(2) Formularul - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completate.(3) Formularul - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181, din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completat numai pentrulit. a), lit. c1) si lit. d).(4) Formularul - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completat in original Cerinta nr. 1 Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii) valabil la data limita de depunere a ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului. Nu se accepta certificat in curs de atestare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.05.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.05.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.04.2013 10:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer