Achizitie publica - furnizare de carne de porc si carne de manzat
Detaliu pentru invitatia numarul 323141
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 323141/02.04.2012
Denumire contract: furnizare de carne de porc si carne de manzat
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului a judetului Satu MareCod fiscal: 15418983, Adresa: str. Corvinilor nr.18, Satu Mare, Telefon: 0261-768830, int 108, Fax: 0261-768830
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Corvinilor nr.18, Satu Mare, Romania, cod postal: 440080, telefon: +40 261768830-108, fax: +40 261768830-108, persoana de contact: Dana Motiu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul DGASPC Satu Mare, str. Corvinilor, nr. 18, Biroul Achizitii Publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: furnizare de carne de porc si carne de manzat
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea de: - carne porc degresata cal.I cu os ? pulpa cu os;
- carne porc degresata cal.I cu os ? ceafa cu os;
- carne de porc cal. II cu os si slanina;
- carne manzat cal.I cu os.
II.1.6) CPV: 15113000-3 - Carne de porc (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 136, 170 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de ? 2.723, 40 lei.Pentru IMM-uri garantia se poate constitui in procent de 50% din cuantumul precizat.In acest caz, ofertantul va prezenta o declaratiepe proprie raspundere, conform anexei 1 din Legea 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este egala cuperioada de valabilitate a ofertei, respecitv 90 de zilede la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Garantia de participare trebuie prezentata cel mai tarziu la data deschiderii ofertelor.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Forma de constituire a garantiei de participare: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in favoarea DGASPC Satu Mare - se prezintain original; Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.- virament bancar (ordin de plata) in contul DGASPC Satu Mare nr. RO14TREZ5465006XXX000195, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;
-numerar la casieria autoritatii contractante.Cod fiscal autoritate contractanta15418983.Va fi respinsa in cadrul sedintei de deschidere orice oferta care nu este insotita de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in prezenta documentatie de atribuire.In cazul in care un ofertant depune contestatie, iarCNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, conform art.278ยน (1) lit. a) din OUG nr.34/2006 in raport cu valoarea estimata a acordului cadru, suma de 1.361, 70 lei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare); se va completaformularul 22. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare) ; se va completaformularul 33. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010); se va completaformularul44. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare se va completaformularul 5Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Bartos Vartolomeu ? director general; Pop Marcela ? director general adjunct economic; Gorgan Adriana ? sef serviciu contabilitate, administrativ, patrimoniu; Felecan Eniko Beatrice ? sef birou juridic si contencios; Radu Calina ? sef birou achizitii publice; Chifor Maria ? resposabil procedura; Motiu Dana ? responsabil procedura.5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura; se va completaformularul 6 Persoane juridice/fizice romaneCertificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) valabil la data depunerii ofertelor (emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar activitatile ce fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate certificatul in original/copie legalizata.Persoane juridice/fizice straineDocumente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privindsituatia economico-financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - declaratie privind lista principalelor livrari in ultimii 3ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, in domeniul aferent obiectului contractului;, - recomandare din partea unui beneficiar/client (mentionat in formularul 8) care sa confirme livrarea produselor care fac obiectul procedurii;, - declaratie care contine informatii privind dotari, utilaje, echipament tehnologic, mijloace de transport, etc. pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului;, - licenta de fabricatie (pentru producatori);
- autorizatie de functionare;
- autorizatie sanitar-veterinara. Document de certificare a sistemului de management al sigurantei alimentului ISO 22000
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.03.2012 12:50