Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - furnizare de carne de porc si vita


Detaliu pentru invitatia numarul 341337
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Universitatea "Alexandru Ioan Cuza" Iasi
Numar invitatie: 341337/21.12.2012
Denumire contract: furnizare de carne de porc si vita
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea "Alexandru Ioan Cuza" IasiCod fiscal: 4701126, Adresa: B-dul Carol I, nr 11, Iasi, Telefon: 0232/201147, Fax: 0232/201117
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Carol I, nr 11, Iasi, Romania, cod postal: 700506, telefon: +04 0232201139, fax: +04 0232201148, persoana de contact: Petru Nistor
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de Conferinte a Rectoratului Universitatii ?Alexandru Ioan Cuza? din Iasi, Bd. Carol I, nr.11, Loc. Iasi, Jud. Iasi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: furnizare de carne de porc si vita
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: furnizare de carne de porc si vita conform documentelor ataste.
II.1.6) CPV: 15113000-3 - Carne de porc (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 109, 580 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot 1 :1300 lei, Lot 2:850 lei(pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in categoria IMM)Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei (conform art. 85 lit. b din HG 925/2006, respectiv 60 de zile calculate de la termenullimita de primire a ofertelor) : Modul de constituire a garantiei pentru participarea la licitatie: - Scrisoare de garantie bancara pentru participare la licitatie(Formularul nr. 9, completat in conformitate cu art. 2781 din OUG 34/2006 ? din Sectiunea Formulare si Modele); scrisoarea de garantie bancara va fi eliberata de preferat de o banca cu sediul in Romania si se va depune in original ; sau- virament bancar in contul RO02TREZ4065005XXX000411, Trezoreria Iasi, ; sau- Printr-un instrument de garantare emis de o societate de asigurari, asa cum rezulta din prevederile art. 86 din HG 925/2006 ; sau- prin depunerea la casieria autoritatii contractante (program de lucru cu publicul: luni-vineri :1300 ? 1500): - a unei file cec sau a unui ordin de plata, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor, sau- a sumei solicitate in numerar;In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Data pentru care se determina echivalenta LEI/ Euro (curs valutar BNR) va fi cu 4 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind eligibilitatea- completare Formular nr. 1 (vezi formular atasat), Sectiunea Formulare si Modele;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181/ OUGnr. 34/ 2006-completare Formular nr. 2, Sectiunea Formulare si Modele;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน/ OUGnr. 34/ 2006- completare Formular nr 3 (vezi formular atasat si Lista cu persoanele care detin functii de decizie in autoritatea contractanta), Sectiunea Formulare si Modele;
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP nr. 314/ 2010)- completare Formular nr. 4 (vezi formular atasat), Sectiunea Formulare si Modele;
- -Certificat Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic;
- obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatatorSolicitam ca informatiile cuprinse in certificatul constatator sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor- Document de inregistrare sanitar-veterinara sau autorizatie sanitar-veterinara de functionare pentru activitatea desfasurata.Conform ORDIN nr. 57 din 24 iunie 2010 pentru aprobarea Normei sanitare veterinare privind procedura de autorizare sanitara veterinara a unitatilor care produc, proceseaza, depoziteaza, transporta si/sau distribuie produse de origine animala.-copie lizibila conforma cu originalul
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind mijloacele de transport de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de livrari de produse- se solicita ca dotare minima existenta a cel putin unui mijloc de transport marfa dotat cu instalatii de frig, dovedite prin acte proprietate/contracte de inchiriere sau declaratii din partea unor terte persoane privind punerea la dispozitie in baza unor acorduri/contracte a mijloacelor de transport (copie lizibila conforma cu originalul) si insotite de Autorizatie Sanitar Veterinara pentru mijloacele de transport a produselor de origine animala si non animala pentru fiecare mijloc de transport nominalizat, vizata la zi - copie lizibila conforma cu originalul- completare Formular nr. 5 (vezi formular atasat), Sectiunea Formulare si Modele
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: accesarea directa a site-ului www.e-licitatie.ro sau solicitarea de la Serv Achizitii Publice din cadrul UAIC, Bd. Carol I nr. 11 Corp J, tel. 0232/201139, fax0232/201117
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.01.2013 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.01.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.12.2012 15:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer