Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare de cartuse si tonere


Detaliu pentru invitatia numarul 346095
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Autoritatea Nationala Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor
Numar invitatie: 346095/30.04.2013
Denumire contract: Furnizare de cartuse si tonere
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAutoritatea Nationala Sanitara Veterinara si pentru Siguranta AlimentelorCod fiscal: 16277408, Adresa: Piata Presei Libere, Nr.1, Sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 374150200, Fax: +40 374150205
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Domeniul Sanitar-Veterinar si pentru Siguranta Alimentelor)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare de cartuse si tonere
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare cartuse si tonere pentru imprimante, faxuri si copiator aflate in dotareaAutoritatii Nationale Sanitare Veterinare si pentru Siguranta Alimentelor si a Posturilor de Inspectie la Frontiera: PIF Albita, PIF Constanta Nord, PIF Constanta Sud, PIF Halmeu, PIF Moravita, PIF Otopeni, PIF Sculeni, PIF Siret, PIF Galati.
II.1.6) CPV: 30192113-6 - Cartuse de cerneala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 496, 477.58 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare (GP)este de: 9.920 lei. GP va fi constituita in conf. cu preved. art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, completare Formular 7. In cazul in care ofertantul opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar, acesta va vira contravaloarea garantiei in contul RO13TREZ7005005XXX000221 - Trezoreria Municipiului Bucuresti.Garantia de participare se va posta obligatoriu, in SEAP (scanata) si va fi prezentata la sediu autoritatii contractante IN ORIGINAL, pana la data limita pentru primirea ofertelor. Echivalentapentru garantia de participare depusa in leu/alta valuta se va face la cursul BNR la data publicari invitatiei de participare.Perioada de valabilitate a GP trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor). In conditiile respingerii unei contestatii de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, conform art. 278^1 alin.1, lit. b) si alin 2 din OUG 34/2006.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Se va prezenta impreuna cu dovada constituirii GP si declaratia pe propria raspundere, conform formularului 11 din Sectiunea Formulare.GP se va depune in conf. cu art. 18 din H.G. 1660/2006 si art.85 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.GP se restituie de autoritatea contractanta, conform art.88 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din pretul contractului, fara TVA. Garantia de buna executie va fi constituita in conformitate cu prevederile art. 90 alin. (1) si (2) din H.G. nr. 925/2006, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in termen de maxim 5 (cinci) zile de la data semnarii contractului, ca o conditie de intrare in vigoare a acestuia. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004, garantia de buna executie se constituie in procent de 50% .Se va prezenta impreuna cu dovada constituirii garantiei buna executie si declaratia pe propria raspundere.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in conformitate cu Formularul 1 din Sectiunea Formulare.Cerinta 2: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completata in conformitate cu Formularul 2 din Sectiunea Formulare.Cerinta 3: Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: a)Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social, din care sa reiasa ca ofertantul / candidatul nu are datorii scadente in luna anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor.b)Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice din care sa reiasa ca ofertantul / candidatul nu are datorii scadente in luna anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor. Ambele certificate in original, copie legalizata sau copie marcata conform cu originalul (semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului).Cerinta 4: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, completare model Formular 3 din Sectiunea Formulare;Cerinta 5: Declaratie pe propria raspundere privind respectarea prevederilor art. 69^1 din OUG 34/2006- Dr.Vladimir Alexandru Manastireanu ? vicepresedinte-Subsecretar de stat al Autoritatii Nationale Sanitare Veterinare si pentru Siguranta Alimentelor;
- Dr.Marian Pintur?vicepresedinte-Subsecretar de stat al Autoritatii Nationale Sanitare Veterinare si pentru Siguranta Alimentelor;
- Dr. Ovidiu Airimitoaie?Secretar general al Autoritatii Nationale Sanitare Veterinare si pentru Siguranta Alimentelor;
- Domnul dr. Daniel Cosmin Vaduva ? director general al Directiei generale de inspectii, controlul si coordonarea posturilor de inspectie la frontiera;
- Domnul Petrea Dulgheru - Director/ Directia control sicoordonare posturiinspectie la frontiera, import, export, tranzit si comert;
- Domnul Constantin Costinel Savoiu - Sef Serviciu /Serviciul de controlposturiinspectie la frontiera, import, export, tranzit si comert cu alimente- Doamna Dr. Iulia Cohen ? Director general al Directiei generale sanitare veterinare si pentru siguranta lantului alimentar;
- Domnul Dumitru Nae - Director/ Directia de sanatate, bunastare si nutritie animala, monitorizare boli si supraveghere sanitara veterinara;
- Domnul Dr. Niculae Lazar ? director al Directiei de sanatate, bunastare si nutritieanimala, monitorizare boli si supraveghere sanitara veterinara;
- Doamna Ioana Alexandra Neghirla - Sef Serviciu /Serviciul programe veterinare cofinantate;
-Doamna Adina Ciurea - Sef Birou/ Biroul de bunastare si nutritie animala;
-Domnul Constantin Savu - Director/ Directia de trasabilitate si siguranta alimentelor de origine animala;
-Domnul Robert Viorel Chioveanu - Sef Serviciu /Serviciul igiena alimentelor de origine animala si certificare;
- Domnul Dr. Liviu Rusu ? director al Directiei de trasabilitate si siguranta alimentelor de origine nonanimala, sistemul rapid de alerta;
- Domnul Liliana Amaritei - Sef Serviciu /Serviciul de siguranta biologica si toxicologica;
- Doamna Dida Cozachievici- Sef Serviciu /Serviciul managementul risculuiMonica Neagu- Director/ Directia audit tehnic si control;
-Domnul Romeo Manea- Sef Serviciu /Serviciul control;
-Doamna Ramona Nicoleta Clep- Sef Serviciu /Serviciul audit tehnic-Domnul Alexandru Mihai Grigoras- Director / Directia de coordonare tehnica a institutelor de referinta, lsvsa, reglementare si controlul activitatii farmaceutice veterinare;
-Doamna Laura Vlasceanu- Sef Serviciu /Serviciul reglementare si controlulactivitatii farmaceutice veterinare;
-Doamna Marinela Ivanescu - Sef Serviciu /Serviciul decoordonaretehnica a institutelor de referinta si a laboratoarelor sanitare veterinare si pentru siguranta alimentelor judetene;
-Doamna Florica Durlea - Sef Serviciu /Serviciul analiza, identificare si evaluarea riscului;
-Doamna Alina Monea - Sef birou/ Biroul comunicare si relatii cu mass ? media;
-Doamna Dana Roberta Ion - Sef Birou/Unitatea de implementare a programelor cu finantare ue;
-Domnul Popescu Alexandru- Sef Serviciu/Serviciul relatii internationale siprograme comunitare;
-Doamna Cornelia Biltiu Dancus- Director / Directia buget, finante, investitii, achizitii, patrimoniu si administrativ;
-Doamna Nicoleta Voicu- Sef Serviciu /Serviciul buget, finante;
-Domnul Ion Tudor Coman- Director / Directia juridica, litigii si resurse umane;
-Doamna Carmen Daniela Chiranescu- Sef Serviciu /Serviciul salarizare, organizare, evidenta resurse umane;
-Doamna Sonia Luminita Pesel - Sef Serviciu /Serviciul resurse umane si pregatire personal;
-Doamna Raluca Elena Roibu- Sef Birou/ Biroul litigii si contencios;
-Domnul Mihail Paun- Sef serviciu juridic, legislatie si relatia cu parlamentul;
-Doamna Mihaela Constantin- Sef Serviciu Investitii, Achizitii, Patrimoniu si Administrativ;Completare model de Formular 5 din Sectiunea Formulare Cerinta 1: Persoane juridice/fizice romane -Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului din care sa rezulte categoria profesionala ceruta de lege pentru obiectul achizitiei (prezentat in orice forma, respectiv original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea in original a documentului de mai sus, in cazul in care acesta a fost prezentat in copie conforma cu originalul.Cerinta 2: Pentru persoane juridice/fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, insotite de traducere autorizata si legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 trei ani (2010, 2011, 2012) - conform art. 185 din O.U.G. nr. 34/2006, autoritatea contractanta accepta orice documente edificatoare prezentate in vederea indeplinirii cerintei de calificare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara: Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a furnizat in ultimii 3 ani cel mult trei contracte de furnizare de consumabile imprimante si copiatoare in care participarea ofertantului la acestea sa fi fost in valoare totala cumulata de minim 496.000 lei fara TVA. Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.Se vor prezenta: Lista principalelor produse similare livrate in ultimii 3 ani, (Formular 6) cuprinzand cele mai importante contracte de furnizare de consumabile in care participarea ofertantului la acestea sa fi fost in valoaretotala cumulata de minim 496.000 lei fara TVA. Livrarile de produse similare se confirma prin prezentarea unor certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. Cerinta 1: Certificat de calitate ISO 9001 sau echivalent, pentru Ofertant.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P. www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.05.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.04.2013 10:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer