Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZARE DE CARTUSE TONER


Detaliu pentru invitatia numarul 327104
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: OFICIUL DE CADASTRU SI PUBLICITATE IMOBILIARA DAMBOVITA
Numar invitatie: 327104/17.05.2012
Denumire contract: FURNIZARE DE CARTUSE TONER
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOFICIUL DE CADASTRU SI PUBLICITATE IMOBILIARA DAMBOVITACod fiscal: 9743297, Adresa: Bd. I.C.Bratianu nr. 27, mun. Targoviste, jud. Dambovita, Targoviste, Telefon: 0245613956, Fax: 0245613956
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd. I.C.Bratianu nr. 27, mun. Targoviste, jud. Dambovita, Targoviste, Romania, cod postal: 130153, telefon: +40 245613956, fax: +40 245613956, persoana de contact: IRINA PURICE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul OCPI Dambovita, Bd. I.C.Bratianu nr. 27, etaj II, camera 4 mun. Targoviste, jud. Dambovita,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE DE CARTUSE TONER
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare de produse, respectiv cartuse toner necesare functionarii imprimantelor si copiatoarelor din cadrul institutiei
II.1.6) CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 50, 910 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
in cuantum de 1000 lei; perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei;Forma de constituire a garantiei de participarecareacceptata: virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii (art. 86 din H., G. nr. 925/2006)Constituirea garantiei de participare este obligatorie, neconstituirea acesteia avand ca efect respingerea ofertei in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor;Contul in care se se poate depune garantia de participare este RO74TREZ2715005XXX003896 deschis la Trezoreria Mun. Targoviste;Documentul care confirma constituirea garantiei de participare va fi atasat scrisorii de inaintare a ofertei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratia privind eligibilitatea -Completare Formular nr.3( se va prezenta de catre toti participantii la procedura si anume ofertanti/asociati/terti sustinatori).2.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 - Completare Formular nr. 4( se va prezenta de catre toti participantii la procedura si anume ofertanti/asociati/terti sustinatori);3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului 314/2010 - Completare Formular nr. 6;4.Cerificat de atestare fiscala eliberat de DGFP - Cerificat de atestare fiscala eliberat de DGFP, in original sau copie certificata pentru conformitate ( semnata si stampilata de persoana autorizata) privind situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta;5.Cerificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale - Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, in original sau copie certificata pentru conformitate ( semnata si stampilata de persoana autorizata) privind situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta;6.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 - Completare Formular nr.5( se va prezenta de catre toti participantii la procedura si anume ofertanti/asociati/subcontractanti/ terti sustinatori);Personalul cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: director Cristina Minerva Badiu, consilier juridic Mihai Paul Lazarescu, contabil sef Adriana Marin, responsabil achizitii Irina Purice, consilier Bogdan Sorin Tanase, consilier Ovidiu Voicu 1.Certificat constatatoremis deOficiul Registrului Comertului- Certificat constatatoremis deOficiul Registrului Comertului(original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiune ?conform cu originalul?) din care sa rezulte obiectul de activitate ? persoane juridice romane;2. Autorizatie de functionare / altele -Autorizatie de functionare / altele echivalente (copie legalizata, copie lizibila cu mentiune ?conform cu originalul?) valabil la data deschiderii ofertelor ? persoane fizice romane ..3.Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (traducere autorizata si legalizata in limba romana) .- persoane juridice/fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (traducere autorizata si legalizata in limba romana) .- persoane juridice/fizice straine..
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse din ultimii 3 ani (prezentarea cel putin a unui contract reprezentativ in baza caruia au fost efectuate livrari in valoare minima de 50910 lei fara TVA).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: printr-o solicitare scrisa depusa la secretariatul OCPI Dambovita din Targoviste , str. I.C.Bratianu, nr. 27, accesibila si in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.05.2012 15:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer