Achizitie publica - FURNIZARE DE CARTUSE TONER
Detaliu pentru invitatia numarul 338532
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 338532/31.10.2012
Denumire contract: FURNIZARE DE CARTUSE TONER
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAUTORITATEA NAVALA ROMANACod fiscal: 11055818, Adresa: incinta port Constanta nr. 1, Constanta, Telefon: +40 372419810, Fax: +40 241616229
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CAPITANIA ZONALA TULCEA, str. Portului nr. 36, Tulcea, Tulcea, Romania, cod postal: 820243, telefon: +40 240513226, fax: +40 240513226, persoana de contact: Blejan Cristina
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: loc. Tulcea, jud. Tulcea, sediu Capitania Zonala Tulcea, etaj I, str. Portului nr. 36
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Inspectie, control si supraveghere navigatie pe Dunare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE DE CARTUSE TONER
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare de produse, respectiv cartuse toner necesare functionarii imprimantelor si copiatoarelor din cadrul institutiei
II.1.6) CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 16, 135 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Dain cuantum de 160 lei; perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei;Forma de constituire a garantiei de participarecare acceptata: virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii (art. 86 din H., G. nr. 925/2006)Constituirea garantiei de participare este obligatorie, neconstituirea acesteia avand ca efect respingerea ofertei in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor;Contul in care se se poate depune garantia de participare este RO36TREZ6415025XXX000234 deschis la Trezoreria Mun. Tulcea; Documentul care confirma constituirea garantiei de participare va fi atasat scrisorii de inaintare a ofertei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratia privind eligibilitatea - Completare Formular nr.3 ( se va prezenta de catre toti participantii la procedura si anume ofertanti/asociati/terti sustinatori).2.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 - Completare Formular nr. 4 ( se va prezenta de catre toti participantii la procedura si anume ofertanti/asociati/terti sustinatori);3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului 314/2010 - Completare Formular nr. 6;4.Cerificat de atestare fiscala eliberat de DGFP - Cerificat de atestare fiscala eliberat de DGFP, in original sau copie certificata pentru conformitate ( semnata si stampilata de persoana autorizata) privind situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta;5.Cerificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale - Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, in original sau copie certificata pentru conformitate ( semnata si stampilata de persoana autorizata) privind situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta;6.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 - Completare Formular nr.5( se va prezenta de catre toti participantii la procedura si anume ofertanti/asociati/subcontractanti/ terti sustinatori);Personalul cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: director general ANR C-ta Matei Constantin, director C.Z. Tulcea Ichim Iulian Dan, director adj. C.Z. Tulcea Manole Ion, director economic Calintaru Cristina, contabil sef C.Z. Tulcea Niculae Constantin, sef serviciu juridic Banita Anisoara, consilier juridic Musat Madalina, responsabil achizitii C.Z. Tulcea Blejan Cristina, contabil Mihalache Aurelia, economist Iancu Daniela, ec. Nutu Felicia, ing. IT Postu Petre, Sef. Serv. Adm. Aprov. SSM-SU Bradateanu Dana, inspector Moisei Emil Doru; 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiune ?conform cu originalul?) din care sa rezulte obiectul de activitate ? persoane juridice romane;2. Autorizatie de functionare / altele - Autorizatie de functionare / altele echivalente (copie legalizata, copie lizibila cu mentiune ?conform cu originalul?) valabil la data depunerii ofertelor ? persoane fizice romane;3.Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (traducere autorizata si legalizata in limba romana) .- persoane juridice/fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (traducere autorizata si legalizata in limba romana) .- persoane juridice/fizice straine.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse din ultimii 3 ani (prezentarea cel putin aunui contract reprezentativ in baza caruia au fost efectuate livrari in valoareminima de 16135 lei fara TVA).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Este publicata SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.11.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 30.10.2012 13:10