Achizitie publica - FURNIZARE DE CARTUSE TONER, PARTI SI ACCESORII PENTRU MASINI DE FOTOCOPIAT SI IMPRIMANTE (DRUM UNIT) SI KITTURI DE MENTENANTA?
Detaliu pentru invitatia numarul 320724
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320724/27.02.2012
Denumire contract: FURNIZARE DE CARTUSE TONER, PARTI SI ACCESORII PENTRU MASINI DE FOTOCOPIAT SI IMPRIMANTE (DRUM UNIT) SI KITTURI DE MENTENANTA?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA DE PLATI SI INTERVENTIE PENTRU AGRICULTURACod fiscal: 16517187, Adresa: Bd. Carol I nr. 17, Bucuresti, Telefon: 021 3054974, Fax: 021 3150305
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd. Carol I nr. 17, Bucuresti, Romania, cod postal: 030161, telefon: +40 213054976/+40 213054875, fax: +40 213150305, persoana de contact: Serviciul Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bucuresti, Bd. Carol I, nr. 17, sector 2, cod postal: 030161, telefon: +40 213054976 /+40 213054875, Serviciul Achizitii, camera 12, etaj 2
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE DE CARTUSE TONER, PARTI SI ACCESORII PENTRU MASINI DE FOTOCOPIAT SI IMPRIMANTE (DRUM UNIT) SI KITTURI DE MENTENANTA?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Se solicita achizitionarea de cartuse toner, parti si accesorii pentru masini de fotocopiat si imprimante (drum unit) si kituri de mentenanta
II.1.6) CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 525, 165 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 9.000 lei, valabilitate, 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Se constituie prin oricare din formele si in conditiile prevazute la art. 86 din HG 925/2006. Scrisoarea de garantie se va prezenta conform formularului F09 din sectiunea formulare. Daca scrisoare este emisa in alta limba, se va prezenta insotita de traducere legalizata. Daca garantia de participare se constituie prin virament bancar, dovada achitarii garantiei se va face prin prezentarea Ordinului de Plata in original, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data si ora deschiderii ofertelor. Contul in lei in care va fi virata suma esteRO29TREZ7005005XXX001097, deschis la Activitatea de Trezorerie si Contabilitate Publica a Municipiului Bucuresti, cod fiscal APIA 16517187. Daca ofertantul depune o contestatie si Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 4.306lei.
Garantie de buna executie
Se va prezenta in cuantum din 5% din valoarea fara TVA pentru fiecare contract subsecvent incheiat.Garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara ori de catre o societate de asigurari.in cazul in care instrumentul de garantare va fi emis de catre o societate bancara, modul de constituire a garantiei de buna executie va fi scrisoare de garantie bancara ? Formular F12, cu posibilitatea preluarii acestuia si in cazul emiterii instrumentului de garantare de catre o societate de asigurari. Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie a contractului subsecvent este mai mare decat durata de finalizare a contractului respectiv pentru care se solicita.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
-din cuprinsul acestuia trebuie sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar activitati similare cu cele solicitate in cadrul acestei proceduri de achizitie publica, -va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.innainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte certificatul constator in original/copie legalizata pentru conformitate in situatia in care a prezentat acest document in copie.Nota: Pentru persoanele juridice straine: Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele emise in alta limba decit limba romina vor fi prezentate in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila si vor fi insotite de traducere autorizata in limba romina. In cazul asocierii, Documentul solicitat trebuie sa fie prezentat de catre fiecare asociat in parte.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Experienta similara.Se solicita prezentarea unuicontractcare a avut ca obiect furnizarea de cartuse toner, cu saufara parti si accesorii pentru masini de fotocopiat si imprimante (drum unit) si kituri de mentenanta.Se vor prezenta doar partile relevante din contract, care sa indeplineasca cerinta de experienta similara .Sesolicitao valoare minima acontractuluiprezentat ca experienta similara de 90.000 lei, fara TVA.2.Informatii privind subcontractantii (dupa caz).Daca este cazul, se va prezenta lista cuprinzand subcontractantii(completare formular D din sectiunea formulare).Ofertantului declarat castigator i se va solicita, la momentul semnariicontractului , acordul de subcontractare.3.Informatii privind asociatii (dupa caz).Daca este cazul, se va prezenta lista asociatilor.Ofertantului declarat castigator i se va solicita, la momentul semnariicontractului , contractul (conventia) de asociere, care seintocmeste in conformitate cu formularul F16
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata prezentei invitatii si se poate descarca online, din SEAP, www.e-licitatie .ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.03.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.03.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.02.2012 08:31