Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare de combustibil termic lichid


Detaliu pentru invitatia numarul 336121
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL MUNICIPAL BAILESTI
Numar invitatie: 336121/26.09.2012
Denumire contract: Furnizare de combustibil termic lichid
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL MUNICIPAL BAILESTICod fiscal: 4554408, Adresa: str. Victoriei, nr. 24, judetul Dolj, Bailesti, Telefon: +40 251311207/+40 251311238, Fax: +40 251311627
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Victoriei, nr. 24, judetul Dolj, Bailesti, Romania, cod postal: 205100, telefon: +40 251311207/+40 251311238, fax: +40 251311627, persoana de contact: Sediul Spitalului Municipal Bailesti
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Municipal Bailesti, str. Victoriei, nr.24, Bailesti, jud. Dolj, cod 205100, sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare de combustibil termic lichid
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare de combustibil termic lichid la sediul spitaluluiValoarea minima estimata este 192000lei fara TVA si reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri pentru o cantitate de 60000kg combustibil ce se va livra pana la 31.12.2012, in functie de care se vor elabora si evalua ofertele.Valoarea maxima estimata este 352000lei fara TVA si reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari pentru perioada 01.01.2013-30.04.2013
II.1.6) CPV: 09211800-9 - Uleiuri minerale si preparate din petrol (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 352, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare= 1920 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Garantia de participare se exprima in lei si va fi constituita prin: - virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. - numerar la caseria autoritatii contractante -OP in contul de garantii al autoritatii contractante RO64TREZ2925006XXX001269 deschis la Trezoreria Bailesti. Intreprinderile mici si mijlocii vor depune documente care atesta faptul ca este I.M.M. in vederea reducerii cu 50% a valorilor pentru garantia de participare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului este in cuantum de 5 % din pretul contractului , fara TVA. Garantia de buna executie se va constitui prin unul din urmatoarele moduri: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (conform modelului din sectiunea Formulare) - prin depunere in numerar la casieria autoritatii contractante.- cu OP in contul de garantii RO64TREZ2925006XXX001269 deschis la Trezoreria Bailesti - prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Intreprinderile mici si mijlocii vor depune documente care atesta faptul ca este I.M.M. in vederea reducerii cu 50% a valorilor pentru garantia de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Autoritatea contractanta: Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: 1.Tibreanu Mirela - manager2.Dumitrascu Mihai-director financiar contabil3.Beldea Dan - an. prog.4.Dudau Jane - comp. tehnic5.Mirionescu Augustin - biroul achizitii6.Tuica George - comp. tehnicOfertant: 1.Declaratie privind eligibilitatea - in original conform modelului din fisierul formulare.doc2.Fisa de informatii generale - in original conform modelului din fisierul formulare.doc3.Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - in original conform modelului din fisierul formulare.doc4.Certificate de atestare fiscala-Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat. Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In cazul ofertei comune, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus precizat.-Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala ofertantul are deschise, sucursale, sedii secundare, puncte de lucru din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local. Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In cazul ofertei comune, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus precizat.5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - in original conform modelului din fisierul formulare.doc6.Declaratie pe proprie raspundere ca nu se afla in situatia de a fi respins in baza art. 69^1 din OUG 34/2006 - in original conform modelului din fisierul formulare.doc7.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - in original conform modelului din fisierul formulare.doc 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial? persoane juridice/fizice romane din care sa rezulte: - ca au in obiectul de activitate comercializarea produselor ofertate;
- ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 64/1995 privind procedura reorganizarii judiciare si a falimentului, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare (respectiv, faptul ca operatorul economic nu se afla in incapacitate de plata sau faliment);
- data de eliberare a Certificatului va fi cu maxim 30 zile inainte de data depunerii ofertelor.2. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ? persoane juridice/fizice straine (daca este cazul)3. Autorizatie de antrepozit fiscal
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ultimul bilant contabil vizat de organele competente
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic ;, Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat. Certificat SR EN ISO 9001:2008
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.10.2012 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.09.2012 12:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer