Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare de combustibili auto prin sistem securizat netransmisibil de alimentare


Detaliu pentru invitatia numarul 352512
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: EURO APAVOL SA
Numar invitatie: 352512/09.08.2013
Denumire contract: Furnizare de combustibili auto prin sistem securizat netransmisibil de alimentare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialEURO APAVOL SACod fiscal: RO 27778056, Adresa: Oras Voluntari, Str. Serg. Gheorghe Dinca, nr. 19 A, B, C, Judet Ilfov, Voluntari, Telefon: +40 0212704885/ 0212703013, Fax: +40 0212704550
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Oras Voluntari, Str. Serg. Gheorghe Dinca, nr. 19 A, B, C, Judet Ilfov, Voluntari, Romania, cod postal: 077190, telefon: +40 0212704885/ 0212703013, fax: +40 0212704550, persoana de contact: Maria-Magdalena Vasile
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Oras Voluntari, Str. Serg. Gheorghe Dinca, nr. 19 A, B, C, Judet Ilfov, Voluntari
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare de combustibili auto prin sistem securizat netransmisibil de alimentare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul se incheiein vederea furnizarii de combustibili auto prin sistem securizat netransmisibil de alimentare
II.1.6) CPV: 09100000-0 - Combustibili (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 278, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 5.560lei. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare.Pentru IMM-uri garantia de paticipare poate fi constituita in cuantum de 50% din valoare.In acest caz dovada constituirii garantiei de participare va fi insotita de o declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM completata, prezentata in original, la vedere ( Formularul 11 - Sectiunea Formulare). Forma de constituire a garantiei de participare: Conform prevederilor Cap. VII sectiunea 1, din H.G. nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 garantia de participare se poate constitui prin: 1. instrument de garantare irevocabil emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari (Formularul 12); sau 2. virament bancar in contul nr. RO95BTRL04901602P8138XX deschis la Banca Transilvania ?Sucursala Voluntari; cod fiscal: RO27778056 cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si emisa in favoarea autoritatii contractante. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. In cazul unei contestatii ce va fi respinsa ca nefondata sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie., se va retine contestatorului din garantia de participare suma de 2.780 lei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 (Formularul 3); Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 (Formularul 4); Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 - Fiecare ofertant individual, ofertant asociat, tert sustinator si subcontractant este obligat sa prezinte acest document (Formularul 5). Persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante - S.C. EURO APAVOL S.A.sunt: VASII Stefan - DIRECTOR GENERAL, Trante Eleodor- Director adjunct, Mitrea Aurel ? director economic, Tintoc Florin, Patrascioiu Eugen, Iancu Mirica, Bucur Gabriela, Zabava Maria, Purcaru Nicoleta, Paiusescu Florica, Zdrahal Dorina, Trante Niculina, Ghincea Marius Cristian, Vasile Maria Magdalena ? angajati ai autoritatii contractante. Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire cf. prevederilor art.180 si art. 181 lit a), c1) si d) din OUG 34/2006.Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formularul 7); Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formularul 8); Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor locale si alte venituri la bugetul local si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice) - formular tip emis de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original sau copii conform cu originalul. 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca operatorul economic este legal constituit. Informatiile trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care oferta este depusa de catre o asociere, atunci fiecare operator economic trebuie sa prezinte documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional care ii permite sa desfasoare partea sa din contract.In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Inainte de intocmirea raportului procedurii se poate solicita operatorului economic clasat pe primul loc transmiterea certificatului constatator emis de ONRC, in original sau copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil pe anul 2012, vizat si inregistrat la organele competente, in copie ?conform cu originalul?. Ofertantii nerezidenti vor prezenta bilantul contabil pentru ultimulan pentru care exista exercitiu financiar incheiatinsotit de raportul auditorilor financiari si contabililor autorizati sau de cenzorii societatii, dupa caz, din care sa rezulte conformitatea, sub toate aspectele semnificative a valorilor reprezentand activele circulante, datoriilor curente si veniturilor din exploatare reflectate in acestea. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traducerea autorizata si legalizata a documentelor solicitate mai sus., Fisa de informatii generale - Formularul 9Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Sa faca dovada ca detine cel putin o statie de livrare carburant la nivel local.Ofertantul va prezenta o lista ce va cuprinde statiile locale la nivel local de care dispune operatorul economic Certificat ISO 9001/2008 sau certificat echivalent emis de organismele abilitate in alte state ale UE.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.08.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.08.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 18.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 09.08.2013 14:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer