Achizitie publica - furnizare de Computere, Laptopuri, Tablet PC, imprimante si videoproiectoare
Detaliu pentru invitatia numarul 336303
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336303/28.09.2012
Denumire contract: furnizare de Computere, Laptopuri, Tablet PC, imprimante si videoproiectoare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea "Alexandru Ioan Cuza" IasiCod fiscal: 4701126, Adresa: B-dul Carol I, nr 11, Iasi, Telefon: 0232/201147, Fax: 0232/201117
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Registratura Universitatii ?Alexandru Ioan Cuza? B-dul. Carol I, nr. 11, Cod 700506 ? IASI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de conferinte a Rectoratului Universitatii?Alexandru IoanCuza? ? Iasi, Bd. Carol I, nr.11, Loc. Iasi, Jud. Iasi;
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: furnizare de Computere, Laptopuri, Tablet PC, imprimante si videoproiectoare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de furnizare de produse.
II.1.6) CPV: 30213300-8 - Computer de birou (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 72, 851 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare (lot/ lei) : Lot 1 - 360 lei, Lot 2 - 240 lei, Lot 3 - 80 lei, Lot 4 - 190 lei, Lot 5 - 130 lei, Lot 6 - 100 lei, Lot 7 - 50 lei, Lot 8 - 70 lei, Lot 9 - 50 lei, Lot 10 - 50 lei, Lot 11 - 20 lei, Lot 12 - 50 lei.(pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in categoria IMM)Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei (conform art. 85 lit. b din HG 925/2006, respectiv 60 de zile calculate de la termenullimita de primire a ofertelor) : Modul de constituire a garantiei pentru participarea la licitatie: - Scrisoare de garantie bancara pentru participare la licitatie(Formularul nr. 11 din Sectiunea Formulare si Modele); scrisoarea de garantie bancara va fi eliberata de preferat de o banca cu sediul in Romania si se va depune in original ; sau- virament bancar in contul RO02TREZ4065005XXX000411, Trezoreria Iasi, ; sau- Printr-un instrument de garantare emis de o societate de asigurari, asa cum rezulta din prevederile art. 86 din HG 925/2006 ; sau- prin depunerea la casieria autoritatii contractante (program de lucru cu publicul: luni-vineri :1300 ? 1500): - a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor, sau-a sumei solicitate in numerar;In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.
Garantie de buna executie
Nu se solicita garantie de buna executie pt contractele cu o valoare sub 10000 lei, fara TVA.Garantia de buna executie va fi de 10% din valoarea contractului de furnizare, fara TVA, (pt a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in categoria IMM);Modul de constituire a garantiei de buna executie a contr de furnizare: - printr-un instrument de garantare constituit irevocabil in favoarea Univ.?Al.I.Cuza? Iasi, emis in conditiile legii de o banca sau de o societate de asigurari pentru procedura de achizitie aferenta; Documentul va fi emis in conf.cu F nr. 19 si va fi prezentat in original. Este de preferat ca aceasta sa fie emisa de catre o banca/societate de asigurari din Romania; sau- chitanta pentru numerar depus la casieria centrala.daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, conform art. 90 alin. (3) din HG 925/2006;
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind eligibilitatea- completare Formular nr. 12A (vezi formular atasat), Sectiunea Formulare si Modele;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181/ OUGnr. 34/ 2006-completare Formular nr. 12B (actualizat conform ultimelor modificari legislative ? vezi formular atasat), Sectiunea Formulare si Modele;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 / OUG nr.34/2006-Completare Formular atasat si Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta, Sectiunea Formulare si Modele;
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)-Completare Formular atasat, Sectiunea Formulare si Modele. Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. (original/copie legalizata notarial/copie lizibila certificata pentru conformitate cu originalul). Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.- Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii pentru productia (ansamblarea) sau furnizarea (comercializarea) produselor similare, conform ISO 9001 valabil la data limita de depunere a ofertelor - se va prezenta copia certificatului sau certificat echivalent emis de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP si sediul autoritatii contractante, Tel 0232/201039 persoana de contact Ec Cosmin Ungureanu
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.10.2012 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.09.2012 11:39