Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare de computere personale si computere portabile.


Detaliu pentru invitatia numarul 323944
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SCOALA NATIONALA DE SANATATE PUBLICA, MANAGEMENT SI PERFECTIONARE IN DOMENIUL SANITAR BUCURESTI
Numar invitatie: 323944/11.04.2012
Denumire contract: Furnizare de computere personale si computere portabile.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSCOALA NATIONALA DE SANATATE PUBLICA, MANAGEMENT SI PERFECTIONARE IN DOMENIUL SANITAR BUCURESTICod fiscal: 26328134, Adresa: Str. Vaselor, nr. 31, sector 3, Bucuresti, Telefon: 0753093219, Fax: 021/253.21.15
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Vaselor, nr. 31, sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 021253, telefon: +40 212527834, fax: +40 212532115, persoana de contact: Marius Istrate
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Scoala Nationala de Sanatate Publica, Management si Perfectionare in Domeniul Sanitar Bucuresti, str. Vaselor, nr 31, sector 2.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (sanatate si invatamant)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare de computere personale si computere portabile.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie de computere personale si computere portabile.
II.1.6) CPV: 30213000-5 - Computere personale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 119, 856 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi in cuantum de 2300 lei fara TVA.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor; In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta.Forma de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.In cazul in care se opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar suma se va vira in contul: RO37TREZ7025005XXX011208 deschis la Trezoreria Sector 2.In cazul in care garantia de participare se va constitui prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza modelul din Formularul 8.Dovada constituirii garantiei de participare se va prezenta in limba romana.Neconstituirea garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei.Cuantumul ce se retine in conditiile art. 278^1 din OUG 34/2006 este de 1198, 56 lei.(1%)- Pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM, garantia de participare va fi admisa in procent de 50% din cuantumul precizat mai sus. garantia de participare se va returna de catre A.C. numai dupa semnarea contractului de achizitie publica.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi 6 % din valoarea contractului de furnizare, fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.Garantia de buna executie devine anexa la contract. Aceasta se va depune in original.Garan?ia de buna execu?ie se va elibera/restitui in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contractul respectiv, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului in limita prejudiciului creat, daca contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta)- modalitatea de indeplinire: prezentare declaratie conformformularului" Declaratie privind eligibilitatea " ? Formularul 1 in original. Daca este cazul se va prezenta obligatoriu si de tertul sustinator.2)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006modalitatea de indeplinire : prezentare declaratie conform formularului "Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181" - Formularul 2 in original. Daca este cazul se va prezenta obligatoriu si de tertul sustinator.3)Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia operatorul economic isi are sediul social, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat (sau echivalent pentru persoane juridice straine), dinluna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.4)Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale (inclusiv pentru toate punctele de lucru) din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoanele fizice juridice straine), fiscal din luna anterioara celei in care se depun ofertele. In original, in copie legalizata, sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.5) Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Formularul 3modalitatea de indeplinire : prezentarea formularului Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Formularul 3 in original.6)Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta: conform Ordinului ANRMAP nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta; modalitatea de indeplinire : prezentarea formularului "Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta"- Formularul 4 in original.7)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG nr.34/2006;modalitatea de indeplinire : declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr.34/2006- Formularul 5 in original.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri de atribuire sunt: Prof.Univ.Dr. Cristian Vladescu/ Dir. General, Dr.Silvia Gabriela Scintee ? Dir. General Adjunct, Ec. Mirela Cismaru ? Dir.Economic-admin, Ec. Vucea Ileana ? CFP, Cristian Berinde- Cons. Jur., Marius Istrate ? achizitii publice, Sandu Alexandru ? informatician. Certificatul constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, cu semnatura si stampilaPentru persoanele juridice/fizice straine : pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a ctivitatii profesioanle se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.NOTA: - Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducere autorizata in limba romana.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatului constatator in original sau copie legalizata, pentru verificarea conformitatii documentului depus la oferta (daca initial nu a fost prezentat in aceasta forma).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantii vor prezenta Informatii privind situatia economico-financiara ? Formularul 6 Informatii generale in original
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantii vor completa si depune declaratia privind lista principalelor livrari de produse din ultimii 3 ani - Formularul 7Ofertantul va prezenta cel putin un contract ( sau parti relevante din contract), din care sa rezulte ca in ultimii 3 ani, a livrat produse similare cu cele supuse achizitiei. Certificarea sistemului de management al calitatii pentru ofertanti, respectiv SR EN ISO 9001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de orgine a ofertantului).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatia este atasata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.04.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 11.04.2012 09:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer