Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare de computere si laptopuri


Detaliu pentru invitatia numarul 278662
Autoritate contractanta
Universitatea "Alexandru Ioan Cuza" Iasi
Cod de identificare fiscala: 4701126
Adresa: B-dul Carol I, nr 11, Iasi
Telefon: 0232/201147
Fax: 0232/201117
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Furnizare de computere si laptopuri
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 30213100-6 - Computere portabile (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Furnizare de computere si laptopuri conform documentatiei de atribuire anexate.Finantare se efectueaza dupa cum urmeaza: Loturi 1, 2, 3, 9 : POSDRU 97/6.3/S/50679;Lot 4: POSDRU 87/1.3/S/63908;Lot 5 : POSDRU/92/3.1/S/63907, ID 63907;Lot 6: POS CCE O 2.1.2 contract 161/15.06.2010;Lot 7: POS CCE O 2.1.2, 162/15.06.2010;Lot 8: POSDRU/18/1.2/G/34597.
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 11.02.2011 13:01
Data limita de depunere a ofertelor: 22.02.2011 10:30
Adresa la care se transmit ofertele: Registratura Universitatii ?Alexandru Ioan Cuza? B-dul. Carol I, nr. 11, Cod 700506 ? IASI
Data si ora deschiderii ofertelor: 22.02.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de conferinte a Rectoratului Universitatii?Alexandru IoanCuza? ? Iasi, Bd. Carol I, nr.11, Loc. Iasi, Jud. Iasi;
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Capacitatii Administrative
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Educatie
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 152, 811 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Garantii: -de participare: DA: Lot 1 ? 300 lei, Lot 2 ? 900 lei, Lot 3 ? 150 lei, Lot 4 ? 40 lei, Lot 5 ? 100 lei, Lot 6 ? 850 lei, Lot 7 ? 100 lei, Lot 8 ? 200 lei, Lot 9 ? 100 lei. - de executie: DA, 10% din valoarea contractului de furnizare, fara TVA.-declaratie privind eligibilitatea;
-declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 181 si 691 / OUG nr. 34/ 2006;
-Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original sau copie legalizata notarial);
-document privind certificarea managementului calitatii pentru ofertant, minim standardul ISO 9001;
-Fisa de Informatii Generale;
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;
-Declaratie conform formular atasat documentatiei de atribuire.
SEAP si sediul autoritatii contractante, Tel 0232/201039 persoana de contact Ec Cosmin Ungurenu
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer