Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - furnizare de computere si laptopuri


Detaliu pentru invitatia numarul 308533
Autoritate contractanta
Universitatea "Alexandru Ioan Cuza" Iasi
Cod de identificare fiscala: 4701126
Adresa: B-dul Carol I, nr 11, Iasi
Telefon: 0232/201147
Fax: 0232/201117
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: furnizare de computere si laptopuri
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 30213100-6 - Computere portabile (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: furnizare de computere si laptopuri conform documentatiei de atribuire anexate.
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 03.08.2011 17:07
Data limita de depunere a ofertelor: 16.08.2011 00:00
Adresa la care se transmit ofertele: Registratura Universitatii ?Alexandru Ioan Cuza? B-dul. Carol I, nr. 11, Cod 700506 ? IASI
Data si ora deschiderii ofertelor: 16.08.2011 00:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de conferinte a Rectoratului Universitatii?Alexandru IoanCuza? ? Iasi, Bd. Carol I, nr.11, Loc. Iasi, Jud. Iasi;
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Educatie
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 228, 300 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-Declaratie privind eligibilitatea;
-Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 181 si 691 / OUGnr. 34/ 2006;
-Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (copie certificata pentru conformitate cu originalul;
-Declaratie privind lista principalelor livrari de produsesimilare în ultimii 3 ani pana la data deschiderii ofertelor, care sa contina maxim 3 (trei) contracte cu o valoare cumulata de cel putin200.000 lei si care au ca obiect furnizarea de produse similare cu cele specificate în caietul de sarcini.-Document privind certificarea managementului calitatii pentru ofertant, minim standardul ISO 9001, sau echivalent;
-Fisa de Informatii Generale.
Garantie de participare 4500 lei. SEAP si sediul autoritatii contractante, Tel 0232/201039 persoana de contact Ec Cosmin Ungurenu
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer