Achizitie publica - Furnizare de conserve de legume si fructe
Detaliu pentru invitatia numarul 326901
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326901/16.05.2012
Denumire contract: Furnizare de conserve de legume si fructe
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUICod fiscal: 9574414, Adresa: STR.CORNELIU GAVRILOV NR.120, Tulcea, Telefon: 0240 517455, Fax: 0240 516 466
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.CORNELIU GAVRILOV NR.120, Tulcea, Romania, cod postal: 820080, telefon: +40 0240517455, fax: +40 0240516466, persoana de contact: Costache Otilia
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR.CORNELIU GAVRILOV NR.120, Tulcea, Romania, cod postal: 820080, telefon: +40 0240517455, fax: +40 0240516466, persoana de contact: Costache Otilia
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare de conserve de legume si fructe
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Da
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare de conserve de legume si fructe
II.1.6) CPV: 15331400-1 - Legume in conserva si/sau la cutie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 225, 794.88 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot 1- 480 leiLot 2- 642 leiLot 3- 593 leiLot 4- 605 leiLot 5- 290 leiLot 6- 450 leiLot 7- 634 leiLot 8- 569 leiLot 9- 249 leiAutoritatea contractanta va retine suma de2257lei din garantia de participare contestatorului daca se depune oferta pentru toate loturile, sau o suma reprezentand 1% din valoarea estimata a lotului pentru care se depune oferta, calculata in conformitate cu prevederile art. 278ยน, alin. (1) din OUG nr.34/2006, in situatia in careCNSC respinge contestatia depusa de aceasta.Pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in categoria IMM.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 60 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Garantia de participare trebuie prezentata cel mai tarziu la data deschiderii ofertelor. Garantia trebuie sa fie irevocabila.Forma de constituire a garantiei de participare: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in favoarea DGASPC Tulcea, - in original;
- virament bancar (ordin de plata) in contul DGASPC Tulcea, RO28TREZ6415006XXX000164 deschis la trezoreria Tulcea, cod fiscal9574414 , cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;
- numerar la casieria autoritatii contractante.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.
Garantie de buna executie
Se va constitui in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA. Este permisa constituirea garantiei de buna executie prin toate modalitatile prevazute de art. 90 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - FORMULAR 1 - ORIGINAL; Documentul va fi prezentat atat de subcontractant cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea acordului cadru.- FORMULAR 2 - ORIGINAL; Documentul va fi prezentat si de subcontractant cat si de tertul sustinator, daca este cazul.- Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de autoritatea locala, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, care atesta situatia datoriilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele. (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)- Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor catre stat eliberat de D.G.F.P., emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, care atesta situatia datoriilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).Pentru a fi calificat ofertantul nu trebuie sa se afle in situatiile prevazute la art. 181 a OUG 34/2006 .- FORMULAR 3 ? ORIGINAL; Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Documentul va fi prezentat atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator daca este cazul. ART. 69 ^ 1 OUG 34/2006: , ,Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art.69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.?Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: - Badulescu Dumitra- Director General- Calina Ion ? Sefserviciu- Bogza Valeria ? Sef serviciu- Sidorencu Roxana ? Sef serviciu- BahaciuFelicia ? Sef serviciu- FORMULAR 4 ? Ofertantii vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care vor certifica faptul ca participarea la procedura de achizitie s-a facut in concordanta cu regulile de concurenta.- FORMULAR 5 ? Se solicita formularul datat, stampilat, completat si semnat de persoana imputernicita a ofertantului. Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului, de pe langa tribunalul teritorial cu maxim 30 de zile calendaristice inainte de data sedintei de deschidere a ofertei, care sa cuprinda: - date de identificare legale ( denumire, sediu, cod unic de inregistrare);
- reprezentantii legali;
- obiectul de activitate al ofertantului include furnizarea sau comercializarea produselor din categoria celor care fac obiectul achizitiei. Se accepta original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea"conform cu originalul" pe fiecare pagina semnata si stampilata.In etapa evaluarii ofertelor, se solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Pentru persoanele juridice/fizice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare. Documentele vor fi prezentate in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul si in traducere autorizata sau legalizata.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil la 31.12.2010 vizat si inregistrat de D.G.F.P
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Inf. privind cap. tehnica: Declaratii privind utilajele, instalatiile, echipamenteletehnice, Experienta similara: Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati: - prezentarea cel putin a unui document/ contract/proces verbal de receptie prin care sa confirme livrarea de produse ., Ofertantii au obligatia sa prezinte mostre pentru produsele solicitate .Of. care nu va depune oferta si mostre pentru toate loturile ofertate, va fi descalificat de la procedura de atribuire a ac. cadru de ac.pub.Mostrele vor respecta cerintele din caietul de sarcini. Mostrele se vor prez. in ambalaj original, nedesfacute si nealterate.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP atasata prezentei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 15.05.2012 12:56