Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - furnizare de conserve si condimente


Detaliu pentru invitatia numarul 319604
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Universitatea "Alexandru Ioan Cuza" Iasi
Numar invitatie: 319604/17.01.2012
Denumire contract: furnizare de conserve si condimente
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea "Alexandru Ioan Cuza" IasiCod fiscal: 4701126, Adresa: B-dul Carol I, nr 11, Iasi, Telefon: 0232/201147, Fax: 0232/201117
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Carol I, nr 11, Iasi, Romania, cod postal: 700506, telefon: +04 0232201147, fax: +40 0232201117, persoana de contact: Petru Nistor
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de Conferinte a Rectoratului Universitatii ?Alexandru Ioan Cuza? din Iasi, Bd. Carol I, nr.11, Loc. Iasi, Jud. Iasi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: furnizare de conserve si condimente
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: furnizare de conserve si condimente conform documentelor atasate.
II.1.6) CPV: 15331400-1 - Legume in conserva si/sau la cutie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 343, 940 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantii de participare (lot/ lei): L I ? 1.150 lei, L II ? 285 lei, L III ? 900 lei, L IV ? 750 lei, L V ? 350 lei, L VI ? 25 lei.(pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in categoria IMM).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind eligibilitatea - completare Formular nr. 1 (vezi formular atasat), Sectiunea Formulare si Modele;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181/ OUGnr. 34/ 2006 --completare Formular nr. 2, Sectiunea Formulare si Modele;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน/ OUGnr. 34/ 2006 - completare Formular nr 3 (vezi formular atasat si Lista cu persoanele care detin functii de decizie in autoritatea contractanta), Sectiunea Formulare si Modele;
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP nr. 314/ 2010)- completare Formular nr. 4 (vezi formular atasat), Sectiunea Formulare si Modele - Certificat Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, eliberat cu cel mult 30 de zile inaintea termenului de depunere a ofertelor;
- Document de inregistrare sanitar-veterinara sau autorizatie sanitar-veterinara de functionare - copie lizibila conforma cu originalul.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind mijloacele de transport de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de livrari de produse. Se solicita existenta a cel putin unui mijloc de transport marfa dotat cu instalatii de frig, dovedite prin acte proprietate/contracte de inchiriere sau declaratii din partea unor terte persoane privind punerea la dispozitie in baza unor acorduri/contracte a mijloacelor de transport (copie lizibila conforma cu originalul) si insotite de Autorizatie Sanitar Veterinara pentru mijloacele de transport a produselor de origine animala si non animala, copie lizibila conforma cu originalul.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: accesarea directa a site-ului www.e-licitatie.ro sau solicitarea de la Serv Achizitii Publice din cadrul UAIC, Bd. Carol I nr. 11 Corp J, tel. 0232/201039, fax0232/201117
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.01.2012 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.01.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.01.2012 14:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer