Achizitie publica - FURNIZARE DE CONSUMABILE PENTRU SISTEMELE AUTOMATE DE PARCARE SI PARCOMETRE
Detaliu pentru invitatia numarul 350562
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 350562/17.07.2013
Denumire contract: FURNIZARE DE CONSUMABILE PENTRU SISTEMELE AUTOMATE DE PARCARE SI PARCOMETRE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL PUBLIC DE INTERES LOCAL PENTRU ADMINISTRAREA PARCARILORCod fiscal: RO24854825, Adresa: STR.MOTILOR NR.3, Cluj-Napoca, Telefon: 0264-402290, Fax: 0264-402290
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.MOTILOR NR.3, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400001, telefon: +40 264-402290, fax: +40 264-402290, persoana de contact: IOANA TANTAU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Municipiul Cluj Napoca, str. Motilor 1-3, Serviciul parcari, Sala mare .
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE DE CONSUMABILE PENTRU SISTEMELE AUTOMATE DE PARCARE SI PARCOMETRE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de consumabile pentru sistemele automate de parcare din parking-uri, parcari inchise cu bariera, parcometre
II.1.6) CPV: 22457000-8 - Cartele de acces (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 321, 100 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 6422 lei fara tva.Garantia pentru participare va fi valabila 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor siva fi irevocabila.Se constituie prin virament bancar sau prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se prezinta in original, la casieria autoritatii contractante, str. Motilor nr.7, instrumentul de garantare, prezentat in ORIGINALpoate fi exprimat si in valuta astfel incat sa echivaleze garantia solicitata in lei la cursul stabilit de BNR pentru data de 03.06.2013, 1 euro = 4, 40 lei, pentru garantia depusa in valuta se va lua 4, 40 leipt. 1 euro, contRO92TREZ2165006XXX026429
Garantie de buna executie
garantia de buna executie este de 5 % din valoarea fiecarui contract subsecvent fara TVA. modul de constituire : printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, intr-un cont deschis la Trezorerie, respectand prevederile HG 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu formularul F52).Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 1; - cazier judiciar pentru persoana juridica/persoanele juridice ofertante emis de catre IPJ3).Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul 2;4).Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006( privind persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in sensul art.69 OUG 34/2006, persoana cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante este director Florin Bugnar;Cotisel Ioana, Tantau Ioana, Postolache Lavinia, Bordea Eugen) si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, completata in conformitate cu Formularul 15;Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180, 181 si 69^1din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.5).Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local (original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata );6).Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului (original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata );Certificatele mentionate la punctele5) si 6) trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.7).Prezentarea generala: Fisa de informatii generale, conformFormular 4;In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele 5)-6), ofertantul va prezenta: - o declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizatain limba romana.Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.8)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr.314/2010 (Formularul 3) Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langacamera de comert si industrie nationala sau teritoriala (original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata );Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.(original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata );
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil incheiat pe ultimii trei ani 2010, 2011, 2012, vizat si inregistrat de organele competente .Informatii privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani, 2010, 2011, 2012: cifra de afaceri, media in domeniul de activitate aferent contractului intr-o perioada anterioara care vizeaza ultimii 3aniFormularul6Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a)Declaratie privind lista principalelor livrari de produseefectuate in ultimii 3 ani, 2010, 2011, 2012, continand valori, perioade, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.b)Cerinta minima de calificare 1.Ofertantul va prezenta ca si experienta similara minim 1contract de furnizare de produse, maxim 3 contracte, conformcelor prevazute in caietul de sarcini, indeplinite in ultimii 3 ani, a caror valoare cumulata sa fie deminim 25680 lei fara tva. Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii sau documente care sa ateste ca operatorul economic este certificat de catre un organism acreditat, conform ISO 9001 (din care sa reiasa domeniile certificate ? cu specific in corelare cu caietul de sarcini al prezentei proceduri) valabil la data limita de depunere a ofertelorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.07.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.07.2013 09:21