Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare de consumabile si medii de stocare pentru DRDP Bucuresti, SDN 1-7 si ACI Giurgiu


Detaliu pentru invitatia numarul 348874
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Numar invitatie: 348874/19.06.2013
Denumire contract: Furnizare de consumabile si medii de stocare pentru DRDP Bucuresti, SDN 1-7 si ACI Giurgiu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SACod fiscal: 16054368, Adresa: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021.315.01.26, Fax: 021.315.01.26
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Iuliu Maniu nr. 401A, sector 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 061127, telefon: +40 213186704, fax: +40 213186691, registratura, etaj 1, persoana de contact: DRDP Bucuresti-Biroul Organizare Derulare Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul Iuliu Maniu nr. 401A, sector 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 061127, telefon: +40 213186704, fax: +40 213186691, parter, persoana de contact: Biroul Organizare Derulare Achizitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare de consumabile si medii de stocare pentru DRDP Bucuresti, SDN 1-7 si ACI Giurgiu
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare de consumabile si medii de stocare pentru DRDP Bucuresti, SDN 1-7 si ACI Giurgiu. Valoarea de 177.748, 86 lei reprezinta valoarea estimata la care se vor raporta si evalua ofertele, iar valoarea de 213.234, 38 lei reprezinta valoarea maxima care include si eventualele suplimentari cf art. 6 din HG 925/2006.Optiuni: Aplicarea prevederilor art. 6 din HG nr. 925/2006, valoare estimata de 35485.52 lei fara TVA.
II.1.6) CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 177, 748.86 - 213, 234.38 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participarein cuantum de: 3.554 lei.Note: 1. Garantia de participare va avea valabilitate minim 105 zile de la termenul limita stabilit pentru primirea ofertelor; Garantia de participare se poate constituiprin : - scrisoare de garantie de participare (Formularul nr.1) emisa in numele ofertantului de catre o societate bancara/societate de asigurari;
- virament bancar la BCR Unirea RO56 RNCB 0082 0441 8412 0001(RON);
- numerar la casieria autoritatii contractante.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si insotita de traducerea autorizata in limba romana. Pentru determinarea echivalentei de curs leu-euro se are in vedere cursul comunicat de BNR cu 7 zile inainte de data limita de depunere a ofertei. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.2. Ofertantii IMM beneficiaza de reducere 50%, daca depun documente conform Legii 346/2004 ;3.Autoritatea va retine in conditiile art 278^1 din OUG 34/2006 din garantia de participare suma de 1.777, 49 lei.
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie :10% din valoarea de contract acceptata fara TVA, fie prin scrisoare emisa de o societate bancara/societate de asigurari si completata conform Formularului nr.2, fie prin depunere la casieria autoritatii contractante de numerar sauretineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, furnizorul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Garantia de buna executie se va prezenta Autoritatii Contractante in termen de 15 zile de la semnarea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1-Formularul nr.3 -Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006. Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt, la data initierii prezentei proceduri urmatoarele: Balajel Aurel-Director DRDP Buc., Petre Iulian-Director adj. Investitii, Cristian Gheorghe-Director Economic, Fonea Roxana-sef birou contracte, Stefan-Dona Maria-sef serviciu Pregatire Documentatii Achizitii, si Bucur Camelia-sef birou Organizare Derulare Achizitii.Cerinta 2-Formularul nr.4 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform ordinului ANRMAP 314/2010 ;Cerinta 3-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006, ofertantul va prezenta Formularul nr.5;Cerinta 4-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, ofertantul va prezenta Formularul nr.6, insotit de certificatele de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor la buget local si ANAF scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor;Cerinta 5-Cazier judiciar sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara de origine a ofertantului in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul?, valabil la data limita de depunere a ofertelor. Ofertantii vor prezenta, la cererea autoritatii, Cazierul judiciar, in original.Cerinta 6 -Formularul nr. 7 ? ?Informatii generale despre ofertant? completat, semnat si stampilat in conformitate cu cerintele modelului prezentat in Sectiunea Formulare, a Documentatiei de atribuire. Modalitatea de indeplinire: Se va prezenta Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Din Certificatul Constatator emis de ONRC trebuie sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Ofertantii vor prezenta, la cererea autoritatii, Certificatul Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, in original.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1-Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani;Operatorul economic poate dovedi indeplinirea nivelului impus in functie de informatiile si documentele disponibile. Se va completa Formularul nr. 9.Pentru transformarea in Lei se va utiliza cursul mediu pentru anul respectiv publicat pe site-ul www.bnr.ro(2010?1Euro=4, 2099lei; 2011?1Euro=4, 2379lei, 2012?1Euro=4, 4560lei). Pentru alte monede decat Euro, se transforma mai intai in Euro si apoi in Lei;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind asocierea. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.Se va prezenta Formularul nr. 10, Formularul nr. 11.Note 1: In conditiile in care ofertantul este contractant unic acesta nu are obligatia de a prezenta Formularul nr. 10 si Formularul nr. 11; 2: In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, inainte de semnarea contractului asocierea va fi legalizata in conformitate cu prevederile articolului 44 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare., Cerinta 1 ? lista principalelor produse livrate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari.Ofertantul trebuie sa prezinte copii/extrase dupa contractele prezentate, sau documente justificative edificatoare, insusite de beneficiar, prin care sa demonstreze furnizarea produselor (procesul verbal de receptie la terminarea livrarii, incheiat cu beneficiarul final sau alte documente relevante). Se va prezenta Formularul nr. 14.Pentru transformarea in Lei se va utiliza cursul mediu pentru anul respectiv (2010, 2011, 2012). Cursul mediu se calculeaza ca medie aritmetica a ratelor medii lunare afisate pentru transformarea Euro in Lei, publicat pe site-ul www.bnr.ro(2010?1Euro=4, 2099lei; 2011?1Euro=4, 2379lei, 2012?1Euro=4, 4560lei). Pentru alte monede decat Euro, se transforma mai intai in Euro si apoi in Lei;Nota: Ultimii 3 ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor., Cerinta 2 - Conformitatea produselorSe va prezenta mostre pentru fiecare produs, in vederea stabilirii conformitatii cu produsele care fac obiectul contractului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P. si www.drdpb.ro/achizitii publice/2013/proceduri in derulare/produse
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.07.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.07.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 01.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 18.06.2013 16:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer