Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - furnizare de containere de stocare pentru azot lichid


Detaliu pentru invitatia numarul 326999
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Universitatea "Alexandru Ioan Cuza" Iasi
Numar invitatie: 326999/17.05.2012
Denumire contract: furnizare de containere de stocare pentru azot lichid
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea "Alexandru Ioan Cuza" IasiCod fiscal: 4701126, Adresa: B-dul Carol I, nr 11, Iasi, Telefon: 0232/201147, Fax: 0232/201117
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Registratura Universitatii ?Alexandru Ioan Cuza? B-dul. Carol I, nr. 11, Cod 700506 ? IASI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de conferinte a Rectoratului Universitatii?Alexandru IoanCuza? ? Iasi, Bd. Carol I, nr.11, Loc. Iasi, Jud. Iasi;
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: furnizare de containere de stocare pentru azot lichid
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: furnizare de containere de stocare pentru azot lichid conform documentelor atasate.
II.1.6) CPV: 44613400-4 - Containere de stocare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 248, 710 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare (lei) :4.500, 00 lei;(pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in categoria IMM).Modul de constituire a garantiei pentru participarea la licitatie : - Virament bancar;
- Scrisoare de garantie bancara pentru participare la licitatie(Formularul nr. 11, completat in conformitate cu art. 2781 din OUG 34/2006 ? din Sectiunea Formulare si Modele); scrisoarea de garantie bancara va fi eliberata de preferat de o banca cu sediul in Romania si se va depune in original.- Printr-un instrument de garantare emis de o societate de asigurari, asa cum rezulta din prevederile art. 86 din HG 925/2006;Prin exceptie de la prevederile art. 86, alin. (1) HG 925/2006 , si numai daca in documentatia de atribuire este prevazuta aceasta posibilitate, garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unui ordin de plata sau a unei file cec ( in contul RO02TREZ4065005XXX000411, Trezoreria Iasi), cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;b) a unei sume in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei (conform art. 85 lit. B din HG 925/2006, respectiv 60 de zile calculate de la termenullimita de depunere a ofertelor).
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare: garantia de buna executie va fi de 10% din valoarea contractului de furnizare, fara TVA, (pentru a beneficia de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in categoria IMM);Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare: - Printr-un instrument de garantare emis de o societate de asigurari, asa cum rezulta din prevederile art. 86 si cele ale art. 90 din HG 925/2006 ; sau- Scrisoare de garantie bancara de buna executie (Formularul nr. 19 din Sectiunea Formularesi Modele) (in original); sau- Ordin de plata in contul : RO02TREZ4065005XXX000411 deschis la Trezoreria Iasi ; sau- Chitanta pentru numerar depus la casieria centrala a institutiei (program de lucru cu publicul :13.00 ? 15.00 in fiecare zi lucratoare).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind eligibilitatea-completare Formular nr. 12A (vezi formular atasat), Sectiunea Formulare si Modele;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181/ OUG nr. 34/ 2006-completare Formular nr. 12B (actualizat conform ultimelor modificari legislative ? vezi formular atasat), Sectiunea Formulare si Modele.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 / OUG nr. 34/2006 - completare Formular atasat si Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta), Sectiunea Formulare si Modele.-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010 - completare Formular atasat, Sectiunea Formulare si Modele). Persoane juridice/ fizice romane: - Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. (original/copie legalizata notarial/copie lizibila certificata pentru conformitate cu originalul). Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Nota: Operatorul economic clasat pe primul loc are obligatia de a prezenta la solicitarea autoritatii contractante, pentru confirmare, certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata notarial.Persoane juridice/ fizice straine: - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este economic.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantii vor prezenta informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, pregatirea profesionala/calificarea persoanelor responsabile pentru derularea contractului.Se va nominaliza: -personalul de specialitate de care dispune pentru montarea, instalarea si instruirea personalului utilizator, pentruasigurarea service-ului in perioada de garantie.Se vor anexa: -documente justificative din care sa rezulte raportul juridic dintre ofertant si personalul nominalizat(copii integrale acord/contract de colaborare, CIM);
-documente justificative din care sa rezulte instruirea pentru echipamentul ofertat. Ofertantiivor prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii pentru furnizarea produselor similare, conform ISO 9001, valabil la data deschiderii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP si sediul autoritatii contractante, Tel 0232/201039 persoana de contact Ionut Alexa
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.05.2012 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
Data expedierii prezentei invitatii: 16.05.2012 08:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer