Achizitie publica - Furnizare de diverse produse alimentare
Detaliu pentru invitatia numarul 329219
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329219/12.06.2012
Denumire contract: Furnizare de diverse produse alimentare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPenitenciarul cu Regim de Maxima Siguranta AradCod fiscal: 3678181, Adresa: Calea 6 Vanatori FN, Arad, Telefon: 0257212661, Fax: 0257280584
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea 6 Vanatori FN, Arad, Romania, cod postal: 310161, telefon: +40 0257212661, fax: +40 0257280584, persoana de contact: Daniel Lancea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Penitenciarul Arad, Calea 6 Vanatori FN, Arad, Romania, cod postal: 310161, telefon: +40 0257212661, fax: +40 0257280584, persoana de contact: Daniel Lancea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare de diverse produse alimentare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 6
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Carne pasare(Pulpe de pui intregi cu spate), in cantitate minima de 5.040 kg si in cantitate maxima de 6.000 kg/acord cadru si cantitate minima de 840 kg si cantitate maxima de 1.000 kg/contract subsecventCarnati de porc, in cantitate minima de 5.040 kg si cantitate maxima de 6.000 kg/acord cadru si cantitate minima de 840 kg si cantitate maxima de 1.000 kg/contract subsecventUsturoi, in cantitate minima de 168 kg si cantitate maxima de 180 kg/acord cadru si in cantitate minima de 28 kg si cantitate maxima de 30 kg/contract subsecvent
II.1.6) CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 61, 860 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: Lot 1 Carne de pasare (Pulpe de pui intregi cu spate ? 312 RONLot 2 Carnati de porc ? 294 RONLot 3 Usturoi ? 12, 60 RONOfertantii vor constitui garantia de participare aferenta loturilor pt. care depun oferte.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 zile de la data limita de primire a ofertelor.
Garantie de buna executie
Reprezinta 10% din valoarea fara TVA a contractului. Garantia de buna executie a contractului se poate constitui prin: 1. ordin de plata cu virarea sumei in contul : RO61TREZ0215005XXX006632, RO 3678181 (cod fiscal garantii) deschis la Trezoreria Arad2. instrument de garantare emis de o banca sau societate de asigurari rezidenta in Romania in favoarea autoritatii contractante, care devine anexa la contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratia ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? ? Formularul 12. Declaratia privind eligibilitatea ? Formularul 23. Declaratie privind neincadrarea operatorilor economici participanti in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G.nr.34/2006 ? Formularul 34. Declaratie privind neincadrarea in nici una din situatiile prevazute la articolul 69ยน din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, cu toate modificarile si completarile ulterioare ? Formularul 45. Certificat de atestare fiscala emis de Ministerul Finantelor Publice, Directia Generala a Finantelor Publice din care trebuie sa reiasa lipsa datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, certificat care trebuie emis cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, in original, copie legalizata/xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.6. Certificat de plata a impozitelor si taxelor locale emis de primariadin care face parte ofertantul, Directia General Economica, Directia Fiscala, Serviciul Impozite si Taxe Persoane Juridice, din care trebuie sa reiasa lipsa datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, certificat care trebuie emis cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, original, copie legalizata/xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse. Certificat constatator, detaliat, emis de Oficiul Registrului Comertului (diferit de certificatul de inregistrare) al judetului unde firma isi are sediul privind date de identificare ale societatii; filiale; sucursale;puncte de lucru; administratori; reprezentanti; imputerniciti; durata societatii; actionari/ asociati; obiect de activitate (cod CAEN); mentiuni referitoare la falimente, condamnari, etc., care se va prezenta in original/copie legalizata/autentificata sau copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale- din care sa rezulte date privind denumirea firmei, adresa, telefon, fax, certificatul de inmatriculare, obiectul de activitate, sucursale, piata de desfacere si cifra de afaceri? Formularul 5
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari in ultimii 3 ani, completetandu-se un formular?tabel, cuprinzand valori, perioade livrare, beneficiari/cantitati-Formularul 6
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Descarcare din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.06.2012 08:32