Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare de dosare, div imprimante, bibl., plicuri, hartie igienica, detergent, mat. curatenie


Detaliu pentru invitatia numarul 329908
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Numar invitatie: 329908/19.06.2012
Denumire contract: Furnizare de dosare, div imprimante, bibl., plicuri, hartie igienica, detergent, mat. curatenie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVACod fiscal: RO1590120, Adresa: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 70164, telefon: +40 213171005, fax: +40 213169745, persoana de contact: Daniel Vasile Robu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Directiei silvice Dolj , str.Iancu Jianu nr.19, Craiova, jud.Dolj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (silvicultura)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare de dosare, div imprimante, bibl., plicuri, hartie igienica, detergent, mat. curatenie
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare de dosare, div imprimante, bibl., plicuri, hartie igienica, detergent, mat. curatenie conform caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 22852000-7 - Dosare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 10, 473.4 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
garantia de participare in cuatum de 105.00 lei din care: Lotul nr. 1= 24.00 lei, Lotul nr.2 =37.00 lei, lotul 3 = 4, 00 lei, lotul 4 = 8 lei, lotul 5 = 10 lei, lotul 6 = 17 lei, lotul 7 = 5 lei perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei si este de 60 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, in conformitate cu prevederile art. 1 din Ordinul nr. 314/2010, emis de A.N.R.M.A.P - Declaratie privind eligibilitatea ; - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006); - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006;). Persoanele cu functie de decizie in cadrul Directiei Silvice Dolj: Ing..Daniel DRIGNEI-director, Ec.Cristina BELETU-director economic, Ing.Marian STOENESCU-director tehnic, Ec. Nicoleta TOMA ?comp.financiar Ing.Nicolae PARVU-comp. impaduriri, ing. Gheorghe FOLEA-comp. productie Jr.Razvan COVALE-consilier juridic, Ing.Ion BERCEA-responsabil achizitii. - Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Pentru persoane juridice/fizice romane - certificat de atestare fiscala privind impozitele, taxele catre stat precum si contributiile de asigurari sociale de stat, emis de DGFP, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Ofertantii care prezinta certificatul fiscal cu datorii neesalonate sau fara compensari vor fi exclusi din procedura pentru incheierea contractului. In masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu aceasta cerinta este considerata ca fiind indeplinita. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie (Consiliul Local), din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta. Ofertantii care prezinta certificatul cu datorii neesalonate sau fara compensari vor fi exclusi din procedura pentru incheierea contractului. In masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu aceasta cerinta este considerata ca fiind indeplinita.Pentru persoane juridice/fizice straine: declaratie pe proprie raspundere, daca in tara de resedinta nu se elibereaza certificatul de atestare fiscala solicitat. Persoane juridice/fizice straine - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident. Persoane juridice/fizice romane - Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate desfacerea produselor ce fac obiectul procedurii de achizitie sau fabricarea lor.Persoane juridice/fizice straine - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.in etapa evaluarii ofertelor se va solicita ofertantului clasat pe primul loc , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire de a prezenta ptr. conformitate documentul in original /copie legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie pv .lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani certificat de atestare a calitatii produsului de catre laboratoare atestate de institutii abilitate ale statului( indicat ar fi LAREX) sau declaratie de conformitate.Declaratie pv. partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.Informatii generale pentru fiecare sucontractant daca este cazul.Acord de asociere numai daca este cazul.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 19.06.2012 09:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer