Achizitie publica - Furnizare de dotari pentru componentele: Centru after-school si centru de traditii locale
Detaliu pentru invitatia numarul 320135
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320135/10.02.2012
Denumire contract: Furnizare de dotari pentru componentele: Centru after-school si centru de traditii locale
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CIUREACod fiscal: 4540658, Adresa: COMUNA CIUREA, JUDETUL IASI, Ciurea, Telefon: 0746039208, Fax: 0232296170
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA CIUREA, JUDETUL IASI, Ciurea, Romania, cod postal: 707080, telefon: +40 746039208, fax: +40 232296170, persoana de contact: CATALIN LUPU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de sedinte a Primariei Comunei Ciurea, aflata la adresa: COMUNA CIUREA, JUDETUL IASI, Ciurea, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare de dotari pentru componentele: Centru after-school si centru de traditii locale
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare de dotari pentru componentele: - CONSTRUIRE CENTRU SERVICIITIP AFTER SCHOOL;
- INFIINTAREA SI DOTAREA CENTRULUI DE CONSERVARE SI PROMOVARE A TRADITIILOR LOCALE, DIN COMUNA CIUREA, JUDETUL IASI?
II.1.6) CPV: 39120000-9 - Mese, dulapuri, birouri si biblioteci (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 137, 163 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare: - pentru lotul I ? 283 lei; - pentru lotul II ? 97 lei; - pentru lotul III ? 2361 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare :90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se poate constitui astfel: 1.prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancaraori de o societate de asigurari, care se prezinta in original;2. prin depunere de numerar la caseria autoritatii contractante ;3. virament in contul de garantii RO34TREZ40624680256XXXXX TREZORERIA IasiOfertele care nu sunt insotite de garantia de participare astfel cum a fost solicitata in documentatia de atribuire sunt respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor.In cazul ofertantilor sau grupului de ofertanti din categoria intreprinderilor mici si mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documente-lor prevazute in Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarilesi completarile ulterioare- Formular 2), valoarea garantiei de participarese reduce la 50% din cuantumul prezentat in documentatia de atribuire.Atentie: in cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria IMM se va analiza cu privire la fiecare asociat. Astfel, toti asociatii trebuie sa se incadreze, in mod individual, in categoria IMM
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Toti ofertantii vor trebui sa completeze si sa depuna toate documentele si formularele de mai jos: I. Declaratie pe proprie raspundere, privind eligibilitatea ofertantului ca nu se afla in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 in conformitate cu Formular nr. 1 ? Declaratie privind eligibilitatea, completat in original, datat, semnat si stampilat. Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere fiecare asociat va prezenta documentul mentionat. Daca ofertantul beneficiaza de sustinere din partea unui tert sustinator, terul sustinator va prezenta documentul mentionat.II.Declaratie pe proprie raspundere, privind neincadrarea ofertantului in nici una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 in conformitate cu Formular nr. 2 - Declaratie privind privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, datat, semnat si stampilat.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla in oricare din urmatoarele situatii: 1. a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;2. nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;3. in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;4. a fost condamnat, in ultimii 3 ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;5. prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta in legatura cu situatia proprie aferenta cazurilor prevazute la punctele de mai sus.Se solicita orice document considerat edificator, certificate constatatoare in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul?pentru indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul consolidat al statului, inclusiv certificate pentru lispa datoriilor fata de bugetele locale ale unitatilor administrativ teritoriale de pe raza carora ofertantul are sediul social sau punctede lucru (formulare tip eliberate de autoritatile competente ? perioada de valabilitate a certificatelor constatatoare este cea stabilita de autoritatile emitente si este cea inscrisa in cuprinsul certificatelor). Data la care trebuie sa se demonstreze ca nu exista datorii este luna anterioara depunerii ofertelor.Daca vor exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita informatii direct de la autoritatile competente.Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere fiecare asociat va prezenta documentele mentionate. Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), c)1 si d) din OUG nr.34/2006 vor fi solicitate si de tertul sustinator, daca este cazulAtentie: in cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria IMM se va analiza cu privire la fiecare asociat. Astfel, toti asociatii trebuie sa se incadreze, in mod individual, in categoria IMMIII. Declaratie pe proprie raspundere in care ofertantul va declara calitatea in care participa la procedura de achizitie in conformitate cu formularul nr. 3 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura completat in original, datat, semnat si stampilat.Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.IV. Fiecare participant la procedura va prezenta certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta, completat conform Ordinului 314/2010 emis de A.N.R.M.A.P si atasat prezentei?. In acest sens ofertantii vor completa formularul nr. 21 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta atasat prezentei.V. Toti operatorii economici participanti la procedura indiferent de calitatea acestora (ofertant/ofertant candidat/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator) vor trebui sa respecte art. 691 din OUG 34/2006 modificata si completata, conform caruia ?Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul /Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire.? In acest sens ofertantii vor completa Formularul nr.22 ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atasat prezentei.Persoanele cu rol de decizie in cadrul A.C. sunt: Lupu Catalin ? primar;Elena Toma ? viceprimar; Crisu Monica ? secretar; Agape Veronica ? contabil sef. Certificat constatator emis de ORC, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, si valabil la data depunerii ofertei din care sa rezulte ca obiectul de activitate a ofertantului (codurile CAEN) ? trebuie sa aiba corespondent cu a celor supuse procedurii de achizitie, in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul?Inainte de comunicarea rezultatului procedurii, ofertantului clasat pe primul loc, i se va solicita certificatul constatator in original sau copie legalizata (daca in cadrul documentelor de calificare s-a depus doar copie simpla a acestuia)Persoane juridice /fizice straine trebuie sa depuna documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionalAtentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul trebuie sa demonstreze ca cifra de afacerimedie anuala in domeniul aferent contractului este de: - min 28000 lei, pentru lotul I- min 9600 lei, pentru lotul II- min 235000 lei, pentru lotul IIIOfertantul va prezenta o copie "conform cu originalul" a ultimului bilant contabil la 2010 al societatii, vizat si inregistrat de catre organele competente.In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a livrat in ultimii 3 ani cel putin1 contract sau maxim 3 contracte de furnizare de produsesimilare cu cel care face obiectul prezentei proceduri, in valoare cumulata de cel putin: - 14000 lei, pentru lotul I (valoare rezultata prin cumulareaa maxim 3 contracte)- 4800 lei, pentru lotul II (valoare rezultata prin cumularea a maxim 3 contracte)- 118000 lei, pentru lotul III (valoare rezultata prin cumularea a maxim 3 contracte), Ofertantul trebuie sa demonstreze ca detine pentru loturile II si III: - minim 2 persoane de specialitate pentru operatiunea de montare, punere in functiune pentru bunurile ce vor fi livrate- minim o persoana cu studii de specialitate in domeniul realizarii paginilor web care sa indeplineasca: 1. studii superioare in domeniul TIC/IT2. sa fi fost implicat in minim un contract de realizare a unei pagini web, Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti, indiferent de ponderea si specializarea acestora, Pentru produsul ?Costume populare? se solicita prezentarea de certificate sau alte documente emise organisme abilitate care sa certifice faptul ca sunt specifice ca model zonei Comunei Ciurea Iasi pentru ca A.C. sa poata stabili conformitatea produsului, Pentru produsul ?pagina de internet? se solicita prezentarea de mostre/exemple din produse similare executate/livrate, Informatii privind asocierea, Alte informatii solicitate ? tert sustinator
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Pentru valoarea ofertei cu pretul cel mai mic se acorda punctajul maxim. Pentru celelalte valori se acorda un punctaj proportional si anume: Pn = (Pmin/Pmax) x 70, unde Pn ? punctaj obtinut de oferta cu valoarea mai mare decat cea minima Pmin ? pretul minim ofertatPmax ? pretul ofertat de ceilalti operatori economici
Termenul de livrare
30
Descriere: Punctajul pt TL, exprimat in zile, se calculeaza astfel: a) pt cel mai redus TL dintre oferte se acorda 30 pct; b) pt alt TL decat cel prevazut la lit. a) pctse acorda astfel: PTl = (TL minim/TL ofertat) X 30; TL va fi exprimat in zile. TL maxim acceptat este de 90 zile. Ofertele cu un TL mai mare de 90 zile vor fi considerate neconforme. Ofertele cu un TL mai mic de 5 zile, termen considerat minim realist, nu vor primi punctaj pentru acest criteriu.Daca in urma evaluarii, va exista acelasi punctaj pentrupentru doua sau mai multe oferte, atunci A.C va incheia contractul cu ofertantul a carui oferta are cel mai mic pret pentru respectarea principiului eficientei utilizarii fondurilor. Daca pe langa punctaj, doua saumai multe oferte au in cadrul propunerii financiare acelasi pret, A.C. va solicita acestora o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit din SEAP - www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.02.2012 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.02.2012 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 09.02.2012 19:32