Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare de echipamente de calcul, periferice si birotica in cadrul proiectului ?Cresterea capacitatii administratiei publice de a gestiona procesele de recrutare, selectie si evaluare a functionarilor publici in contextul cresterii gradului de responsab


Detaliu pentru invitatia numarul 326282
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Agentia Nationala a Functionarilor Publici
Numar invitatie: 326282/14.05.2012
Denumire contract: Furnizare de echipamente de calcul, periferice si birotica in cadrul proiectului ?Cresterea capacitatii administratiei publice de a gestiona procesele de recrutare, selectie si evaluare a functionarilor publici in contextul cresterii gradului de responsabilizare a administratiei publice privind gestionarea functiei publice?, cod SMIS 35032
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAgentia Nationala a Functionarilor PubliciCod fiscal: 12979825, Adresa: Str. Eforie , nr.5 , Sector 5, Bucuresti, Telefon: 0374112780, Fax: 0374112780
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: ANFP str. Eforie nr.5, sector 5, Bucuresti
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: ANFP str. Eforie nr.5, sector 5, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Agentie Nationala ce gestioneaza managementul functiei publice si a functionarilor publici, inclusiv cu rol de reglementare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare de echipamente de calcul, periferice si birotica in cadrul proiectului ?Cresterea capacitatii administratiei publice de a gestiona procesele de recrutare, selectie si evaluare a functionarilor publici in contextul cresterii gradului de responsabilizare a administratiei publice privind gestionarea functiei publice?, cod SMIS 35032
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare de echipamente de calcul, periferice si birotica in cadrul proiectului ?Cresterea capacitatii administratiei publice de a gestiona procesele de recrutare, selectie si evaluare a functionarilor publici in contextul cresterii gradului de responsabilizare a administratiei publice privind gestionarea functiei publice?, cod SMIS 35032
II.1.6) CPV: 30213100-6 - Computere portabile (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 104, 620 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: 2090 lei.Garantia de participare, conform art. 86 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, poate fi constituita: - fie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari- fie prin virament bancar in contul : ANFPCod fiscal 12979825RO78TREZ7005005XXX004677 deschis la ATCPMBDovada in original a constituirii acestei garantii trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Valabilitatea garantie de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertelor.Autoritatea Contractanta poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei. In cazul in care ofertantul isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator. In situatia in care ofertantul refuza extinderea valabilitatii, acesta va fi exclus din procedura.Neprezentarea pana la ora si data deschiderii ofertelor a dovezii constituirii garantiei de participare conduce la respingerea ofertei, ca fiind inacceptabila, conform art. 33 alin. (3) si art. 36 alin. (1) dinHG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie in lei: 10 % din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui sub forma unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, si devine anexa la contract.Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie a contractului este cel putin egala cu durata contractului.Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale in conformitate cu art. 90 alin 3 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare completata de catre operatorul economic (lider, asociat) Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publicaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare, completata in conformitate cu Formularul nr. 2 din Sectiunea III insotita de : Certificat de atestare fiscala pentru bugetul de stat si contributiile sociale, eliberat de catre unitatile teritoriale ale MFP, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, in original sau copie lizibila ?conform cu originalul?Certificatde atestare fiscala impozite si taxe locale emis la o data ulterioara ultimei scadente de plata, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, in original sau copie lizibila ?conform cu originalul?.Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic nerezident va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor 2 certificate fiscale, acesta are obligatia sa prezinte o declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare, in tara in care este stabilit. Daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, ofertantul va prezenta o declaratie autentica, data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale, cu competente in acest sens.Daca este cazul, declaratia va fi insotita de traducere realizata de un traducator autorizat a carui semnatura va fi legalizata de un notar public.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura de atribuire a contractului .Declaratie privind calitatea de participant la procedura completataDeclaratia ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (cu privire la lipsa conflictului de interese) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Declaratia va fi completata de fiecare asociat, subcontractant sau tert sustinator (daca este cazul).Persoanele cu functii de decizie implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: ? Andras Szakal -Presedinte- Secretar de Stat? Marian Niculescu ? Secretar General? Dragos Dragulanescu ? Director D.E.R.U.A.A.P.? Lavinia Nemes ? Director D.P.F.E.? Elena Constantinescu ? Consiler Compartimentul Achizitii? Daniela Badea?Manager proiect-expertD.P.F.E.? Stefan Maria ?Sef Serviciu I.T.? Luminita Vaida ? consilier juridict - D. G M. F. P.? Monica Marin ? manager public -D.P.F.E? Ionut Pastia ? Sef serv. Administrativ? Ramona Bere ? expert D.P.F.E.? Ionica Bogdan ? expert I.T. Certificatul constatator-in original sau copie lizibila ?conform cu originalul? emis in luna in curs sau anterioara datei sedintei de deschidere a ofertelor, de oficiul registrului comertului de pe langa tribunalul teritorial in raza caruia ofertantul isi are sediul social, din care sa reiasa: a ) faptul ca codul CAEN din certificatul constatator emis de oficiul registrului comertului are corespondenta cu obiectul contractuluib) nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura de insolventa.Persoanele juridice straine vor prezenta-documente edificatoare, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.- Documene care atesta faptul ca poate pune la dispozitie consultanti vorbitori de limba romanaDocumentele prezentate vor fi insotite de traducerea realizata de un traducator autorizat a carui semnatura va fi legalizata de un notar public.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Informatii generale, media anuala a cifrei globale de afaceri a ofertantului trebuie sa fie de cel putin: 100.000 lei, Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2009, 2010, 2011
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor contracte de furnizare similare din ultimii 3ani, Experienta similara si recomandari din partea altor beneficiariOfertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa faca dovada prestarii a: - cel putin 1 contract de furnizare de echipamente de calcul, periferice, birotica, dus la bun sfarsit( se vor lua in considerare prevederile art.13 din Ordinul ANRMAP 509/2011), a carui valoare sa fi reprezentat cel putin echivalentul a75.000 lei (fara TVA) sau prezentarea de documente care sa certifice indeplinireacerintei, Declaratie privind Lista asociatilor si subcontractantilor( se completeaza si daca nu exista) Certificat ISO SR EN 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Capacitatii Administrative
Data expedierii prezentei invitatii: 09.05.2012 16:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer