Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - furnizare de echipamente hardware si software


Detaliu pentru invitatia numarul 341388
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Ministerul Mediului si Padurilor
Numar invitatie: 341388/21.12.2012
Denumire contract: furnizare de echipamente hardware si software
Stare procedura: In Desfasurare(suspendata din 04.01.2013 08:40 pana in 04.01.2013 09:56)
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Mediului si PadurilorCod fiscal: 16335444, Adresa: B-dul Libertatii nr. 12, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 316.37.04, Fax: 316.37.04
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Libertatii nr. 12, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 040129, telefon: +40 213163704, fax: +40 213163704, persoana de contact: Liliana Dinut
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -dul Libertatii nr. 12, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 040129, telefon: +40 213163704, fax: +40 213163704, persoana de contact: Liliana Dinut
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: furnizare de echipamente hardware si software
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: contract de furnizare de echipamente hardware ?i software personalizate necesare pentru implementarea proiectului LIFE10/ENV/RO/726
II.1.6) CPV: 48820000-2 - Servere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 340, 800 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 2% din valoarea fara TVA a contractului, respectiv 6.816 lei. Perioada de valabilitate a acesteia va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Modul de constituire: 1)Scrisoare de garantie bancara conforma cu Formularul nr.11. 2)Plata in numerar la casieria autoritatii contractante. 3) Ordin de plata confirmat de banca emitenta pana la data deschiderii ofertei. Plata se face in contul de Trezorerie al Municipiului Bucuresti RO56 TREZ7005005XXX 000223, CUI 16335444. 4)Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii deo societate de asigurari.Ofertantii tip IMM care doresc sa depuna doar 50% din garantie vor anexa scrisorii de garantie de participare in conformitate cu legislatia in vigoare, Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare, documente prin care dovedesc ca sunt IMM. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM ? Formularul nr. 12 si Formularul nr. 13 (dupa caz).In cazul in care ofertantul contesta procedura de atribuire, iar CNSC va respinge contestatia, se va retine contestatorului din garantia de participare o suma3.408 lei, in conformitate cu prevederile art. 278'1 din OUG nr. 34/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare -Formularul nr. 1. Pentru confirmare, se vor prezenta: (CAZIER JUDICIAR SI CAZIER FISCAL).Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare -Formularul nr. 2. Pentru confirmare, se vor prezenta: Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele si Certificat privind plata impozitelor locale, (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentele se vor prezenta scanate in una din formele: original saucopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69'1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare -Formularul nr. 3. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv, toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) sunt: Rovana PLUMB- Ministru, Dragos Ionut BANESCU- Secretar General Adjunct, Carmen Tinta- Director General, Luminita MACLAVA-Director General , Speranta MUNTEANU-Director General Adjunct, Simona Ghita- Director.Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta -Formularul nr. 4.Declaratie privind calitatea de participant la procedura in conformitate cu prevederile art. 41 OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare -Formularul nr. 5, In cazul ofertantilor de alta nationalitate decat cea romana, documentele mentionate vor fi transmise in limba de origine, insotit de o traducere legalizata a acestuia in limba romana. Documente edificatoare privind obiectul de activitate al operatorului economic (conform prevederilor art. 183 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare). Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: se vor prezenta Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata in limba romana, Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Din codul CAEN trebuie sa rezulte ca obiectul de activitate al operatorului economic trebuie sa aibe corespondent cu obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit. Ofertantul va depune documentele in oricare dintre formele: originalsau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul ofertantilor de alta nationalitate decat cea romana, documentele mentionate vor fi transmise in limba de origine, insotit de o traducere legalizata a acestuia in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara. Ofertantul va prezenta cel putin un document /certificat emis sau contrasemnat de catre clientul beneficiar, care sa confirme furnizarea de produse similare si o recomandare sau document constatator., Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, Informatii privind asocierea(daca este cazul), Informatii privind sustinatorul. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c) si d). Certificarea standardului ISO 9001 in domeniul calitatii sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor sau echivalent sau orice alte probe sau dovezi care confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, in conformitate cu art. 193 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare., Certificarea standardului ISO 14001 in domeniul protectiei mediului sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor, sau orice alte probe sau dovezi care confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, in conformitate cu art. 194 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.01.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.12.2012 12:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer