Achizitie publica - Furnizare de echipamente hardware si software in cadrul proiectului ,,Improvement of Cross -Border Comunication between Koros -Sarret (Hungary) and Bors Region (Romania)" finantat prin Programul de Cooperare Transfrontaliera Ungaria Romania 2007-2013 H
Detaliu pentru invitatia numarul 336744
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336744/04.10.2012
Denumire contract: Furnizare de echipamente hardware si software in cadrul proiectului , ,Improvement of Cross -Border Comunication between Koros -Sarret (Hungary) and Bors Region (Romania)" finantat prin Programul de Cooperare TransfrontalieraUngariaRomania2007-2013 HURO /1001/1.2.3.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNABORSCod fiscal: 4390526, Adresa: Bors, nr.200, Bors, Telefon: +40 0259316155, Fax: +40 0259417291
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bors, nr.200, Bors, Romania, cod postal: 417075, telefon: +40 0259316155, fax: +40 0259417291, persoana de contact: GEORGETA LILE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bors, nr.200, Bors, Romania, cod postal: 417075, ,Sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare de echipamente hardware si software in cadrul proiectului , ,Improvement of Cross -Border Comunication between Koros -Sarret (Hungary) and Bors Region (Romania)" finantat prin Programul de Cooperare TransfrontalieraUngariaRomania2007-2013 HURO /1001/1.2.3.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul general il constituie achizitionarea de echipamente hardware in cadrulooiectului , ,Improvement of Cross -Border Comunication between Koros -Sarret (Hungary) and Bors Region (Romania)" finantat prin Programul de Cooperare TransfrontalieraUngariaRomania2007-2013 HURO /1001/1.2.3.VALOARE ESTIMATA 18.996, 29 euro fara TVA , echivalent a 84.663 leirata de schimb conform INFOREURO din 01.09.2012 este de 1 euro = 4, 4568 ron
II.1.6) CPV: 48823000-3 - Servere de fisiere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 84, 663 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1600, 00 lei Modalitati de constituire: 1)Scrisoare de garantie bancara pentru participare la procedura/ Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari ; 2)Ordin de plata (vizat de banca) in contul RO09TREZ0765006XXX010704 deschis la Trezoreria Municipiului Oradea; 3)Numerar depus la casieria Primariei Bors. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta, in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la data semnarii contractului; c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei; d) ofertantul a contestat un act al autoritatii contractante la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor iar Consiliul respinge contestatia ca nefondata.(suma retinuta se va calcula conform prevederilor art. 278^1 alin. (1) lit.a) O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv 1%din valoarea estimata ? 846, 63lei. Pentru o garantie de participare depusa in euro echivalenta se va face la cursul BNRdin dataanterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zilePerioada de valabilitate a garantiei de participare fi de minim 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelorDaca instrumentul de garantare nu respecta aceste cerinte oferta depusa va fi respinsa fiind incidente prevederile art. 33, alin. 3, pct. b, din HG 925 / 2006.Garantia de participare se restituie, participantilor la procedura, conform H.G. nr. 925/2006, art.88.
Garantie de buna executie
DaCuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 10 % din pretul contractului, fara TVA.1) Modalitatea de constituire se va face in conformitate cu art 89 , alin.2)din HG 925/2006 si se poate constitui in oricare dintre formele de la art.90 alin (1)-(3).Se vor avea in vedere prevederile HG nr 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (formular 12A), conformOrdinuluinr.314/2010sauAcord de asociere (daca este cazul) (formular 13B)Cerinta 2- Declaratia privind neincadrarea in art.180 din OUG nr 34/2006 , conform Formular 12BVa fi prezentata si de tertul sustinator , daca este cazulCerinta 3- Declaratia privind neincadrarea in art.181 din OUG nr 34/2006 actualizata , conform Formular12C .Va fi prezentata si de tertul sustinator , daca este cazul.Cerinta 4- Declaratia privind neincadrarea in art.69?1 din OUG nr. 34/2006 actualizata, , conform formularului 12E este obligatorie pentru evitarea aparitiei conflictului de interese.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante : Batori Geza -primar , Zbarcea Adrian -secretar , Balla Piroska -Sef servici financiar-contabil , Lorincz Lajos - viceprimar , Lile Georgeta - Consilier achizitii publice , Lucaci Sandor- referend specialitate .Se va prezenta de catre subcontractant si de catre tertul sustinator.Cerinta 5- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ-teritoriale pe raza careia operatorul economic isi are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat sau echivalent din care sa reiasa obligatiile exigibile la finele lunii anterioare celei de depunere a ofertelorin original/copie legalizata/copie conform cu originalul(conform Ordinului 509/2011 al ANRMAP).Toate documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificarea pentru conformitate cu originalul se face de catre reprezentantul legal al ofertantului economic sau persoana semnatara a ofertei, imputernicita de acesta, prin inscrierea pe fiecare pagina certificata a mentiunii ?conform cu originalul?, insotita de semnatura persoanei respective. In cazul in care documentele sunt depuse in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita prezentarea documentelor originale. Toate documentele (cu exceptia certificatului de atestare fiscala si a certificatului privind plata impozitelor si taxelor locale) trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor. Documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, nu vor fi emise cu mai mult de 30 de zile calculate pana la data depuneriiofertelor. Se pot prezenta si orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in conditiile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Operatorii economici nerezidenti au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si altor creante bugetare, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente). In cazul acestor ofertanti, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. Cerinta 1 -Se solicita certificat constatator ORC , emis cu maxim 30 zile inainte de datadepuneriiofertelor din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului este in concordanta cu prestarea serviciilor/furnizarea produselor care fac obiectul prezentei achizitii., respectiv codurile CPV mentionate la pct.VI.3 Alte informatii .Este obligatorie prezentarea in original/copie legalizata/copie conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1 - - Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii trei ani. -Se completeaza Formular nr.14-, Cerinta nr.2- Informatii privind subcontractantii-se va completa formular 13A Descriere: se vor preciza partile care se vor subcontracta Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa aiba implementat un sistem de management al calitatiiconform standardului ISO 9001:2008 sau echivalent in domeniul specificachizitieiOfertantul va prezenta documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii conform standardului ISO 9001:2008 sau echivalentin domeniul specific obiectului achizitiei.Se accepta si ofertanti care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.in domeniul specific obiectului achizitiei.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: descarcarea fisierelor electronice anexate in sect, , Documente si clarificari'' a prezentei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Programul de Cooperare TransfrontalieraUngariaRomania2007-2013 HURO /1001/1.2.3.)
Data expedierii prezentei invitatii: 04.10.2012 08:59