Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare de echipamente IT


Detaliu pentru invitatia numarul 355529
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Sectorul 2 al Municipiului Bucuresti
Numar invitatie: 355529/08.11.2013
Denumire contract: Furnizare de echipamente IT
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSectorul 2 al Municipiului BucurestiCod fiscal: 4204038, Adresa: str. Chiristigiilor nr.11-13 sector 2, Bucuresti, Telefon: +40 0212524446, Fax: +40 0212524446
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Chiristigiilor nr.11-13 sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 021561, telefon: +40 0212524446, fax: +40 0212524446, persoana de contact: Claudia Ramona Anghel
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Chiristigiilor nr.11-13 sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 021561
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare de echipamente IT
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul achizitiei publice: echipamente IT, instalarea de materiale si furnituri in vederea dotarii si punerii in functiune a acestuia, in conditiile standardelor si a normativelor prezentate in caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 42512300-1 - Unitati de climatizare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 266, 129 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 5.322, 58 lei.Per. de valab. a garant. de particip. este de 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modul de constituire a garantiei de particip: cf. prev. art. 86, alin. 1 din HG 925/2006, prin virament bancar sau printr-un instr. de gar. emis in cond. legii de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari. Instr. de garant. emis in cond. legii trebuie : - prezentat in orig. si anexat la scrisoarea de inaintare a ofertei - sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta -sa contina in clar denumirea autorit. contract. in favoarea careia s-a constituit - sa contina valoarea garantiei care sa corespunda sumei fixe solicitate prin doc. de atrib. - sa aiba inscrisa valabilit. pentru care a fost constituita, care trebuie sa corespunda cu cea solicitata prin doc. de atrib. - sa contina parafa lizibila a societatii emitente si/sau semnatura autorizata -sa fie emisa pentru op. ec. care a depus oferta. Pt scrisoare de garantie bancara se va utiliza Formularul nr. 18. - ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor. Contul in care se depune g.p.: in contul Primariei Sectorului 2, deschis la Trezoreria Sector 2 nr. RO37TREZ7025006XXX000197. In cazul depunerii unei contestatii, de catre op.ec., daca CNSC respinge contestatia depusa, autorit. contract. va retine din garant. de particip. o suma calculata conf. prevederilor art. 278^1 alin. 1 si 2 din OUG 34/2006. Nota: - Garant. de particip. se va prezenta separat, nefiind inclusa in coletul sigilat ce contine oferta si doc. de calif. - Dovada constit. garant. de particip. trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofert. Garantia de participare se va restitui conf. art. 88 din HG 925/2006 cu modif si complet ulterioare. Cursul de schimb la care se face echivalenta lei/alta valuta este cursul BNR aferent datei de publicare a invitatiei de participare .
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este 10% din valoarea contractului fara TVA. Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie va fi cel putin egala cu durata contractului. Dupa semnarea contractului, inainte de emiterea ordinului de incepere prestatorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie conf. art. 90 din HG 925/2006 cu modif si complet ulterioare. Restituirea garantiei de buna executie se face conform prevederilor art. 92 (2) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Nota: Ofertantul nu are dreptul ca in cadrul procedurii: a)sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excuderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;b)sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura orice ofertant care se afla in oricare din urmatoarele situatii: a)a intrat in faliment, ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;c)nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit ;c^1) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d)a fost condamnat, in ultimii 3 ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Oferta trebuie sa contina Imputernicire scrisa pentru reprezentantul legal nominalizat sa semneze toate documentele ofertei - se va completa Formularul nr. 1.1.Declaratie privind situatia personala a operatorului economic: se va completa Formularul nr. 2( Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului orice ofertant despre care are cunostinta ca se afla in situatia prevazuta la art. 180 , la art. 181, la art. 182din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare).2. Declaratie privind calitatea de participant la procedura se va completa Formularul nr. 33. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta se va completa Formularul nr. 44. Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, completata in conformitate cu Formularul anexat din documentatia de atribuire. Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura. Se va completa Formularul nr. 20. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006? ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator (daca este cazul). Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: * Neculai Ontanu - Primar* Toader Mugur Mihai, Viceprimar* Ion Marin - Director executiv Directia Economica* Elena Nita ? Director executiv, Directia Juridica* Viorel Mandroi - Director, Directia Achizitii si Contracte Publice* Valentin Ifrim - Director, Directia Sisteme Informatice si Administrare Echipamente* Mihai Antonescu? Sef Serviciu, Serviciul Administrare Retele I.T. si Aplicatii Informatice* Florin Neacsu- Consilier, Serviciul Administrare Retele I.T. si Aplicatii Informatice* Sorin Soare- Consilier, Serviciul Achizitii Publice* Georgeta Vizireamu- Consilier, Serviciul Achizitii Publice* Claudia Ramona Anghel-Consilier, Serviciul Achizitii Publice* Rapa Lena - Consilier, Serviciul Buget Local - CFP* ClaudiuGeorge Fogoras - Consilier Juridic , Directia Juridica5. certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local - formular tip emis de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, in original sau copie ?conform cu originalul?. Mentionam faptul ca in masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011.6. certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice) - formular tip emis de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, in original sau copie ?conform cu originalul?. Mentionam faptul ca in masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011.Ofertantul din ale carui certificate constatatoare rezulta ca nu prezinta inlesniri de plata de genul esalonarilot sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu, reprezentand impozite taxe si contributiile de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, va fi exclus din procedura de achizitie.7. Cazier judiciar al ofertantului/candidatului8. Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitati ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscal, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificari si completari ulterioare, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.69^1, art. 180 si art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.In cazul asocierii mai multor persoane juridice cerintele privind situatia personala a candidatului/ofertantului trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte. Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional: a) Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului care trebuie sa cuprinda informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, obiectul de activitate al operatorului economic ( obiectul contractului )sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC, certificatul constatator sa fie depus in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? b) Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii- eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, cazier fiscal , alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca o forma de inregistrare/ atestare, ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Documentele vor fi prezentate in original sau copie ?conform cu originalul?, insotite de traducerea in limba romanaNota: In cazul asocierii mai multor persoane juridice cerintele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte. Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta d.p.d.v. profesional in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: INFORMATII PRIVIND SUSTINEREA ECONOMICA SI FINANCIARA A OFERTANTULUI DE CATRE O ALTA PERSOANA (conf. art. 186 din OUG 34/2006)Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.69^1, art. 180 si art. 181 lit. a), c1, si d) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Nota : se vor avea in vedere prevederile ordinului ANRMAP 509/2011, Informatii generale: Prezentarea fisei Informatii generale cu defalcarea cifrei medii de afaceri globale pe ultimii 3 ani ( 2010, 2011, 2012 )sa fie cel putin egala cu 450.000 lei Documente relevante: bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz sau orice alte documente echivalentePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cu principalele livrari de produse similare furnizate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari (autoritati contractante sau clienti privati).Prezentarea de cel putin a unui document/contract/proces-verbal de receptie sau a unui numar maxim de documente/contracte/procese-verbale de receptie prin care sa confirme livrarea de produse a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu 200.000 lei., Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Lista persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului Se vor prezenta urmatoarele documente: - CV semnat si stampilat in original; CV-ul va avea inscrisa urmatoarea mentiune ?Declar pe propria raspundere, sub sanctiunea prevederilor referitoare la falsul in declaratii prevazute in Codul Penal, ca datele prevazute in prezentul CV sunt corecte si corespund realitatii? - Declaratii, care sa demonstreze disponibilitatea pentru implicarea in echipa ofertantului propusa pentru indeplinirea contractului pe intreaga perioada de derulare. -copie « conform cu originalul » a diplomelor de studii, a atestatelor/ certificatelor profesionale., Informatii privind personalul tehnic minim de specialitate si de asigurare a Calitatii: - cel putin doi experti tehnici, cu studii superioare in tehnologia informatiei, cu certificare pentru produsele de software aferente proiectului (sisteme de operare server si desktop, sistem de e-mail, sistem de comunicatii)Se vor prezenta documente/atestate/diplome care sa confirme capacitatea profesionala a personalului impus de a desfasura activitatile de instalare/punerii in functiune a acestuia mentenanta/service(valabile la data limita de depunere a ofertelor).Se va prezenta declaratie privind contractele de furnizare aflate in curs de derulare in care sunt implicati, Lista privind echipamentele tehnice, dotarile specifice si utilajele pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului de furnizare, Informatii privind tert sustinator: Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d). Declaratie privind neicadrarea in prevederile art. 69 ^1. Nota : se vor avea in vedere prevederile ordinului ANRMAP 509/2011 ISO 9001 sau echivalent (in cazul unei asocieri se va prezenta de catre fiecare membru al asocierii).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.11.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.11.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.11.2013 13:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer