Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare de echipamente IT si birotica (livrare, punere in functiune si instruire), produse necesare implementarii proiectului ?Dezvoltarea capacitatii administrative a MEN prin implementarea managementului strategic si imbunatatirea leadership-ului inst


Detaliu pentru invitatia numarul 353328
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII, TINERETULUI SI SPORTULUI
Numar invitatie: 353328/04.09.2013
Denumire contract: Furnizare de echipamente IT si birotica (livrare, punere in functiune si instruire), produse necesare implementarii proiectului ?Dezvoltarea capacitatii administrative a MEN prin implementarea managementului strategic si imbunatatirea leadership-ului institutiei? cod SMIS 39174.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII, TINERETULUI SI SPORTULUICod fiscal: 13729380, Adresa: Strada Gen. Berthelot 28-30, sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 0214056284, Fax: +40 0213120140
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Gen. Berthelot 28-30, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010168, telefon: +40 0214055624, fax: +40 0214055661, persoana de contact: Ministerul Educatiei Nationale, Str. General Berthelot nr.28-30, Sect.1 Bucuresti, cam. 9, Valentin Popescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Ministerului Educatiei Nationale, Str. General Berthelot nr.28-30, Sect.1 Bucuresti, cam. 9
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare de echipamente IT si birotica (livrare, punere in functiune si instruire), produse necesare implementarii proiectului ?Dezvoltarea capacitatii administrative a MEN prin implementarea managementului strategic si imbunatatirea leadership-ului institutiei? cod SMIS 39174.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Conform caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 30213000-5 - Computere personale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 199, 490 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
a) Garantia de participare: dovada garantiei de participare se va depune la sediul autoritatii contractante in orginal, pana la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Cuantumul garantiei de participare 3989.80lei. Pentru calculul echivalentei garantiei de participare in alta moneda/valuta decat Lei se va avea in vedere cursul comunicat de BNR si valabil pentru data publicarii invitatiei de participare. In cazul depunerii de oferte in cadrul unei asocieri de operatori economici, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. b) Perioada de valabilitate a garantiei: 60 de zile de la termenul limita pentru primirea ofertelor. c) Forma de constituire a garantiei de participare: 1. instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari; sau 2. ordin de plata in contul Autoritatii Contractante RO96TREZ7005005XXX000182, deschis la Trezoreria operativa Municipiul Bucuresti, beneficiar Ministerul Educatiei Nationale , CIF 13729380, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana cel tarziu la data si ora deschiderii ofertelor. Dovezile privind calitatea de I.M.M. sunt necesare in vederea reducerii cu 50% a valorilor pentru criteriile legate de garantia de participare si de garantia de buna executie. In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari se va completa Formularul nr. 11 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular. Garantia de participare se va completa si se va depune in original (la adresa mentionata la punctul I.1). Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie, in suma fixa reprezentand 5% din valoarea contractului (fara TVA) ce va fi atribuit (constituita dupa semnarea contractului)- Formularul nr.12 Conform HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate a ofertei financiare. Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, in limita prejudiciului creat, daca prestatorul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin prezentul contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie, achizitorul va notifica prestatorul, precizand totodata obligatiile care nu au fost respectate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 si 181 din Ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006 ( Formularul nr.4 )Cerinta nr. 2Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, conform Ordin nr.314/2010-(Formular nr. 6) si Declaratie privind calitatea de participant la procedura -Formularul nr. 5.Cerinta nr. 3Certificate fiscaleCertificat fiscal eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale a unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat in luna anterioara celei in care se prezinta oferta, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.Cerinta nr. 4Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69 (1), (Formular nr.7)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69(1) din OUG 34/2006. Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt Remus PRICOPIE, ministru; Mihnea Cosmin COSTOIU Ministrul delegat pentru invatamant superior, cercetare stiintifica si dezvoltare tehnologica, Gigel PARASCHIV Secretar de Stat, Vasilica Stefania DUMINICA Secretar de Stat, Andras Gyorgy KIRALY Secretar de Stat, Tudor Prisecaru Secretar de Stat, Gabriel LEAHU Secretar General, Cristina Vasilica Icociu Secretar General Adjunct, Gabriel Liviu ISPAS Secretar General Adjunct, Mihai PAUNICA Director General Buget-Finante si Resurse Umane, Valentin Sorin POPESCU Manager proiect, Cimpoeru Cristian Responsabil achizitii publice.In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta obligatoriu acest formular. Cerinta obligatorieCerinta nr. 1Certificat constatator 1. Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte: numele complet, sediul, persoanele autorizate/ administratori si ca societatea desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei achizitii (domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora). Informatiile cuprinse in acest document vor fi reale /actuale la data limita de depunere a ofertelor. Certificatul constatator se prezinta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnat si stampilat de reprezentantul legal.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, are obligatia de a transmite Certificatul ONRC in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea bilanturilor contabile vizate de MFP pe ultimii 3 ani., Cifra medie de afaceri. Cerinta minima obligatorie: Media cifrei de afaceri globala a ofertantului pe ultimii trei ani (2010, 2011, 2012) trebuie sa fie cel pu?in egala cu suma de 398, 000.00 lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara: ofertantii vor face dovada prin prezentarea cel putin a unui document/ contract/ proces-verbal de receptie, in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??, semnate autorizat si stampilate, care sa confirme furnizari similare in valoare cumulata de minim: - 190.000 lei, Declaratie privind lista principalelor livrari de bunuri similare in ultimii 3 ani (calculatepana la data limita depunerii ofertelor) continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionalainvocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art.190, alin. (1) din OUG 34/2006, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d). Confirmarea indeplinirii cerintei de calificare referitoare la capacitatea tehnica se face prin prezentarea de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul privat beneficiar. Certificat ISO 9001 sau echivalent care confirma ca operatorul economic are implementat un sistem de asigurare a calitatii. Documentul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie conformata cu originalul siva fi valabil la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.09.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.09.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative
Data expedierii prezentei invitatii: 02.09.2013 12:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer