Achizitie publica - Furnizare de echipamente si accesorii informatice, in cadrul pr. "Practica-primul pas pentru carier"
Detaliu pentru invitatia numarul 303665
Universitatea 1 Decembrie 1918 Alba Iulia
Cod de identificare fiscala: 5665935
Adresa: Str. Nicolae Iorga, Nr. 11-13, Alba Iulia
Telefon: 0258810861
Fax: 0258810861
Denumire invitatie: Furnizare de echipamente si accesorii informatice, in cadrul pr. "Practica-primul pas pentru carier"
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 30213000-5 - Computere personale (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Furnizare de echipamente si accesorii informatice, in cadrul proiectului cu titlul: "Practica-primul pas pentru cariera ta"
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 04.08.2011 08:28)
Data publicarii: 07.07.2011 12:53
Data limita de depunere a ofertelor: 22.07.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Universitatea "1 Decembrie 1918" Alba iulia - la Registratura, str. N. Iorga, nr. 15-17, Alba Iulia
Data si ora deschiderii ofertelor: 22.07.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Universitatea "1 Decembrie 1918" Alba Iulia, la Palatul Apor, str. G. Bethlen, nr. 5, Alba Iulia
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Educatie
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 21, 233 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Decl. privind eligibilitatea; Decl. privind neincadrarea in sit. prev. art. 181 din OUG nr. 34/2006; Confirmarea privind plata taxelor si imp. la bugetul gen. cons.; Certif. de part. la licitatie cu oferta independenta; Certif. constatator emis de ORC; Informatii gen., inclusiv cifra de afaceri pe ultimii 3 ani; Lista principalelor livrari de produse din ultimii 3 ani; Certificat de calitate ISO 9001 sau echivalent; Garantie de participare, in val. de 400 lei.
- de pe SEAP, atasat la prezenta invitatie; de pe site-ul: www.uab.ro(sect. informare-publica-licitatii); Justificarea alegerii proc. de achizitie este prezentata in Nota justif. atasata.
Motive anulare:
Au fost depuse numai oferte inacceptabile si/sau neconforme
Observatii: Procedura este anulata, ca urmare a faptului ca a fost depusa o oferta care nu a fost acceptata din cauza unei neconformitati tehnice. Procedura se va relua prin SEAP.