Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare de echipamente si accesorii informatice, in cadrul pr. POSDRU/90/2.1/S/61811


Detaliu pentru invitatia numarul 309382
Autoritate contractanta
Universitatea 1 Decembrie 1918 Alba Iulia
Cod de identificare fiscala: 5665935
Adresa: Str. Nicolae Iorga, Nr. 11-13, Alba Iulia
Telefon: 0258810861
Fax: 0258810861
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Furnizare de echipamente si accesorii informatice, in cadrul pr. POSDRU/90/2.1/S/61811
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 30213000-5 - Computere personale (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Furnizare de echipamente si accesorii informatice, in cadrul proiectului "Practica - primul pas pentru cariera ta", Contract POSDRU/90/2.1/S/61811
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 24.08.2011 10:39)
Data publicarii: 10.08.2011 15:51
Data limita de depunere a ofertelor: 22.08.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Universitatea "1 Decembrie 1918" Alba Iulia - la Registratura, str. N. Iorga, nr. 15-17, Alba Iulia
Data si ora deschiderii ofertelor: 22.08.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Universitatea "1 Decembrie 1918" Alba Iulia - la Palatul Apor, str. G. Bethlen, nr. 5, Alba Iulia
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Educatie
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 21, 233 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Decl. privind eligibilitatea; Decl. privind neinc. in sit. prev. de art. 1818 din OUG nr. 34/3006; Confirmarea privind plata taxelor si imp. la bugetul gen. cons.; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta; Certificat const. emis de ORC; Informatii generale, inclusiv cifra de afaceri pe ultimii 3 ani; Lista principalelor livrari de produse din ultimii 3 ani; Certificat de calitate ISO 9001 sau echivalent; Garantia de part in val de 400 lei (ptr. IMM 50%)
- de pe SEAP, atasat la prezenta.- de pe site-ul: www.uab.ro, sect. informare publica - licitatii. Justificarea privind alegerea proc. de achizitie este prezentata in Nota atasata la prezenta.
Motive anulare:
Nu a fost depusa nicio oferta sau au fost depuse oferte care, desi pot fi luate in considerare, nu pot fi comparate datorita modului neuniform de abordare a solutiilor tehnice si/sau financiare
Observatii: Procedura s-a anulat, ca urmare a faptului ca nu a fost depusa nicio oferta. Se va relua ulterior.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer