Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare de echipamente si dotari in cadrul proiectului integrat Masura 322


Detaliu pentru invitatia numarul 300380
Autoritate contractanta
COMUNA VOINESTI (PRIMARIA VOINESTI IASI)
Cod de identificare fiscala: 4540208
Adresa: com Voinesti Iasi, Voinesti
Telefon: 0232294755
Fax: 0232294755
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Furnizare de echipamente si dotari in cadrul proiectului integrat Masura 322
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 39120000-9 - Mese, dulapuri, birouri si biblioteci (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Furnizare de echipamente si dotari pentru componentele: ?Infiintare centru de ingrijire a copiilor tip after-school in sat Voinesti, comuna Voinesti, judetul Iasi; Achizitie echipamente de sonorizare pentru festivalul de traditii populare?
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 22.06.2011 17:08
Data limita de depunere a ofertelor: 28.06.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria comunei Voinesti, sat Voinesti, comuna Voinesti, jud. Iasi
Data si ora deschiderii ofertelor: 28.06.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Voinesti, sat Voinesti, comuna Voinesti, jud. Iasi
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 125, 352 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
- Declaratie privind situatia personala a operatorului economic-Declaratie privind situatia personala a operatorului economic-Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului-Certificatul de înregistrare si codul unic-Informatii generale si formularului nr. 3A ? Identificarea financiara-Declaratie privind încadrarea întreprinderii în categoria întreprinderilor mici si mijlocii-copie a ultimului bilant contabil- Declaratie privind lista principalelor livrari de produse în ultimii 3 ani-Anexa nr. 5 ?Experienta similara?-Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice-informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carei angajament a fost obtinut de ofertant in special pentru asigurarea calitatii;
-Garantia de participare ? cel putin 1% din valoare estimata a achizitiei, respectiv 1.253, 52lei
de pe SEAP
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
termen de livrare
20
Descriere: Punctajul pentru termenul de livrare se calculeaza astfel: a) pentru cel mai redus termen de livrare dintre oferte se acorda 20 puncte;b) pentru alt termen de livrare decat cel prevazut la lit. a) punctajul se acorda astfel: Ptermen = (Termen de livrare minim/Termen de livrare ofertat) X 20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer