Achizitie publica - Furnizare de echipamente si produse software
Detaliu pentru invitatia numarul 330398
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330398/26.06.2012
Denumire contract: Furnizare de echipamente si produse software
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialU.M.0296 BUCURESTICod fiscal: 14381010, Adresa: Str. DINU VINTILA Nr. 8, SECTOR 2, Bucuresti, Telefon: 021.305.47.47, Fax: 021.231.49.84
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. DINU VINTILA Nr. 8, SECTOR 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 021102, telefon: +40 213054747, fax: +40 212314984, persoana de contact: ANCA FLORESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. DINU VINTILA Nr. 8, SECTOR 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 021102
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare de echipamente si produse software
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare de echipamente si produse software la sediul achizitorului din Bucuresti.
II.1.6) CPV: 30233000-1 - Dispozitive de stocare si citire (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 169, 959.68 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Detaliere in Anexa B Sectiunea ?Informatii privind loturile? (max 2% din val estimata a lotului). Ofertantii incadrati in categoria IMM si care prezinta o declaratie in acest sens (cf. prevederilor Legii nr. 346/2004), au dreptul de a constitui garantia de participare in procent de 50% din cuantumul precizat mai sus. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 65 de zile de la data limita de depunere a ofertelor Mod de constituire a garantiei pentru participare: Garantia pentru participare se exprima in lei sub forma de Scrisoare de garantie bancara (formularul 10)/ Scrisoare de garantie asigurativa / virament bancar in contul autoritatii contractante nr. RO15 TREZ 7025 005X XX00 8306 deschis la Trezoreria Sector 2, Bucuresti (operatiunea va fi efectuata astfel incat la data deschiderii ofertelor, suma reprezentand garantia de participare sa apara in extrasul de cont al autoritatii contractante. Dovada efectuarii viramentului va fi depusa la sediul autoritatii contractante pana la data deschiderii ofertelor). Garantia de participare trebuie prezentata in ORIGINAL si COPIE. Nu se accepta alte forme de constituire a garantiei de participare. Conditii ce trebuie indeplinite de garantie de participare: - sa contina denumirea autoritatii contractante, in clar, in favoarea careia s-a constituit; - valoarea garantiei sa corespunda sumei fixe solicitata prin documentatia de atribuire; - sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita si care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa in documentatie;
- sa prevada situatiile de executare a garantiei prevazute in Formularul 10;In cazul in care ofertantii depun contestatie si CNSC respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatarului garantia de participare (cf. art. 278^1 din O.U.G. 34/2006), astfel: lot 4:792.01 lei.Pentru celelalte loturi, intrucat valoarea estimata/ lot este sub 63.000 lei, autor contr nu va retine contestatarului cuantum din garantia de participare.
Garantie de buna executie
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a. Ofertantul va completa ?Declaratia pe proprie raspundere privind eligibilitatea? in conformitate cu Formularul 4 (Sectiunea ?Modele de formulare?). Formularul 4 va fi completat si de catre tertul sustinator, daca este cazul.b. Ofertantul va completa ?Declaratia din cuprinsul careia sa rezulte faptul ca ofertantul nu se incadreaza in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/ 2006? in conformitate cu Formularul 5 (Sectiunea ?Modele de formulare?); pentru tertul sustinator, daca este cazul, ?Declaratia din cuprinsul careia sa rezulte faptul ca ofertantul nu se incadreaza in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/ 2006? va fi completata in conformitate cu modificarile aduse O.U.G. 34/2006 prin Legea 279/2011 art. 19 si 20;? ofertantii care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si 181 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare nu vor fi admisi.c. Ofertantul va completa ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura? in conformitate cu Formularul 6 (Sectiunea ?Modele de formulare?).d. Ofertantul va prezenta ?Certificatul de Atestare Fiscala pentru persoane juridice? eliberat de Agentia Nationala de Administrare Fiscala sau de Administratia Financiara, in original/ copie legalizata/ copie lizibila, semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului, din care sa rezulte achitarea integrala a obligatiilor de plata in luna anterioara celei in care se depune oferta.e. Ofertantul va prezenta ?Certificatul fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice? eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale din cadrul Primariei pe raza careia ofertantul isi are sediul, in original/ copie legalizata/ copie lizibila, semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului, din care sa rezulte achitarea integrala a obligatiilor de plata in luna anterioara celei in care se depune oferta.? ofertantii care au datorii la bugetul de stat sau la bugetul local nu vor fi admisi.f. Ofertantul va completa ?Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederilor art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?, in conformitate cu Formularul 7 (Sectiunea ?Modele de formulare?). Formularul 7 va fi completat si de catre subcontractant si tertul sustinator, daca este cazul.? Persoane din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, inclusiv aprobarea bugetului aferent autoritatii contractante: - dl. Statescu Gabriel, dl. Mitroi Codrut, dna. Dumitru Sabina, dna. Florescu Anca.g. Ofertantul va completa ?Certificatul de participare la procedura de achizitie cu oferta independenta?, in conformitate cu Formularul 8 (Sectiunea ?Modele de formulare?) a. Ofertantul va prezenta ?Certificatul Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial?, in original/ copie legalizata/ copie lizibila, semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte ca au in obiectul de activitate producerea sau comercializarea bunurilor ofertate. Acest lucru va fi subliniat pe certificat.? Pentru persoane juridice straine ? Documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Vor fi exclusi de la procedura de achizitie ofertantii care nu au in obiectul de activitate producerea sau comercializarea bunurilor care fac obiectul prezentei proceduri, in functie de calitatea in care acestia participa.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cuprinzand subcontractantii, insotita si de acordurile de subcontractare Documente in termen de valabilitate emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii conform ISO 9001 sau echivalente
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Acces direct, nerestrictionat si deplin in SEAP si/sau la sediul autoritatii contractante din Str. DINU VINTILA Nr. 8, SECTOR 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 021102, ca urmare a unei cereri scrise
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.07.2012 16:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.06.2012 08:49