Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare de emailuri alchidice, grund anticoroziv alchidic si diluant


Detaliu pentru invitatia numarul 324537
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Numar invitatie: 324537/20.04.2012
Denumire contract: Furnizare de emailuri alchidice, grund anticoroziv alchidic si diluant
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SACod fiscal: 16054368, Adresa: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021.315.01.26, Fax: 021.315.01.26
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Asachi Gh. nr. 19, Iasi, Romania, cod postal: 700481, telefon: +40 232214430, fax: +40 232214432, persoana de contact: Serviciul achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Asachi Gh. nr. 19, Iasi, Romania, cod postal: 700481
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare de emailuri alchidice, grund anticoroziv alchidic si diluant
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: emailuri alchidice, grund anticoroziv alchidic si diluant, conform cerintelor din caietul de sarcini
II.1.6) CPV: 44812100-6 - Emailuri si smalturi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 113, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita garantie de participare eliberata in numele ofertantului. Valabilitatea garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Gar. de particip.va fi in cuantum de 1.200, 00 lei si care se poate constitui astfel: *prin virament bancar cu OP in contul RO33RNCB0175008094080037 BCR Iasi. Ordinul de Plata, cu viza bancii emitente, va fi prezentat in original sau in copie, intr-un plic sigilat exterior atasat pachetului ce contine oferta. Este obligatoriu ca ofertantul sa realizeze viramentul bancar in timp util, luand in calcul, daca este cazul, si durata transferurilor interbancare, astfel incat la data si ora deschiderii ofertelor Autoritatea Contractanta sa poata confirma existenta sumei aferente garantiei de participare solicitata prin Documentatia de Atribuire in contul sau. Ordinul de plata emis in alta limba decat romana va fi insotit de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. *Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Totodata acesta trebuie sa prevada in mod explicit angajamentul emitentului de a plati din garantia de participare suma de 1.130, 00 lei, calculata conform prevederilor art.2781 alin.(1) din OUG34/2006(A), in situatia in care ofertantul depune o contestatie ce va fi respinsa de catre CNSC. Se recomanda utilizarea formularului - Scrisoarea de Garantie Bancara pentru participare. In cazul unei garantii de participare emise de catre o societate de asigurari se va prezenta dovada platii integrale a politiei de asigurare. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. *Depunere numerar la casieria DRDP IASI. IMM beneficiaza de reducere 50%.
Garantie de buna executie
Furnizorul are oblig de a constitui gar. de buna exec. in termen de 7 zile lucratoare de la data semnarii acestuia. Cuantumul gar de buna exec a contr este de 5% din pretul contr. fara TVA si va fi consituita in lei, astfel: a)Instrument de gar. emis conf legii , in favoarea achizitorului de o soc. bancara sau de o soc de asig, care va deveni anexa la contract b)retineri succesive din sumele datorate pt facturi partiale, in per de derulare a contr.In cazul in care gar de buna exec se constituie prin retineri succesive, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre furnizor nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din val.contr, fara T.V.A. Achizitorul va instiinta furnizorul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui. IMM beneficiaza de reducere 50%. Garantia produselor este distincta de garantia de buna executie a contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie neincadrarea (ofertantii/canditatii/ofertantii asociati/subcontractantii/tertii sustinatori) in situat prevazute la art. 691 din OUG 34/2006(A) ? Formularul 2 din Cap. III Formulare ; Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt dir.DRDP IASI-ing.Danut Pila; dir.ec.-ec.Vasile Popa; dir.adjunct Intretinere Stefan Ilie; dir.adjunct Intretinere Mirela Popescu; sef Serviciu Achizitii ing.Manuela Popa; sef Serviciu Intretinere Drumuri ing.Catalin Dimache;sef Serviciu MAA ec. Ionel Pruteanu.Persoanele fizice sau juridice care participa direct in procesul de verificare/evaluare a ofertelor nu au dreptul de a fi, ofertant, ofertant asociat sau subcontractant, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? Formularul 3 din Cap. III Formulare;Decl privind neinc in sit prev la art. 180 din OUG 34/2006(A) ? Formularul 7 din Cap. III Formulare;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006(A) ? Formularul 8 din Cap. III Formulare;Certificat de taxe si impozite locale privind indepl obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local; certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat; Certificatele fiscale trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Acestea vor fi prezentate in original, copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea "conform cu originalul".Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Ofertantul va prezenta : Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial care sa ateste obiectul de activitate (cod CAEN) in original sau copie ?conform cu originalul?, valabil la data prezentarii lui, in conformitate cu legislatia in vigoare. Unitatea achizitoare isi rezerva dreptul ca inainte de semnarea contractului sa cearaofertantului castigator sa prezinte Certificatul constatator in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita bilantul contabil la data de 31.12.2010 inregistrat la organele competente. Bilantul contabil inregistrat la organele competente trebuie prezentat astfel: - pentru persoanele juridice romane, copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata. - pentru persoanele juridice straine, copie lizibila insotita de traducerea autorizata in limba romana.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati+cel putin un document/contract/ proces-verbal de receptie prin care sa confirme livrarea produselor, 2. Declaratie privind dotarile tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizare., 3.Declaratie privind personalul responsabil cu indeplinirea contractului de furnizare., 4. Mostre cu nuantele culorilor sau paleta de culori pentru produsele ce fac obiectul procedurii. Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001:2008 sau echivalente.In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate asa cum este solicitat, acesta poate prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este anexata invitatiei de participare si publicata pe site-ul www.drdpiasi.ro.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.04.2012 12:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer